Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

סביח, סנדוויץ’ וקבב: מסעדות מפרדס חנה, זכרון יעקב ובנימינה בכתבת “אוכל הרחוב הכי טעים” של ‘מאקו’

באתר ‘מאקו’ סיירו בין מקומות “אוכל הרחוב הכי טעים בצפון הארץ” לדעתם (כן, האזור שלנו נחשב “צפון הארץ” לתל אביבים). הסקירה הכניסה לא פחות מ-4 מסעדות ופודטראקס מאזורינו – פרדס חנה-כרכור, בנימינה וזכרון יעקב. הרשימה לפניכם – מתוך מאקו:

הסביח של אורן  פרדס חנה
מנת הסביח האגדית של פרדס חנה החלה את דרכה בכלל בדוכן בעגלה שחנתה לצד הכביש בכניסה ליישוב מאור. היום מכינים אותה במסעדת אוכל רחוב עם חצר סודית ברחוב הראשי של פרדס חנה. בכל מנה מושקעת המון אהבה, וזה מורגש. הפיתה הדקה והגמישה מכילה חצילים מטוגנים, חומוס, טחינה, עמבה, מלפפון חמוץ, סלט ירקות טרי וביצה, שמסודרים בצורה מושלמת זה לצד זה ומשתלבים נהדר בכל ביס.
מחיר: 25 שקלים.

קבב ואחיו, פרדס חנה
בקבב ואחיו מכינים את אחד הקבבים הטובים בארץ, והחדשות הטובות הן שיש במקום גם קבב טבעוני חדש ומדובר. התוספות שמגיעות ליד מוצלחות לא פחות מהקבב עצמו. כל מנה כוללת שלושה קבבים עסיסיים בטירוף ויחד איתם עגבנייה ובצל צלויים על הגריל, סלט חצילים מעולה, עמבה, חריף ופטרוזיליה. התוצאה תזכה את הפה שלכם באושר של טעמי גריל שתרצו מהם עוד ועוד.
מחיר: 40 שקלים לקבבים בפיתה (22 שקלים לחצי מנה).

מזליקה, בנימינה
מול תחנת הרכבת של בנימינה פועל בוטקה שבו מכינים כריכים עם בשרים בלחמניות פרנה נימוחות מאז שיא הקורונה ב-2020. יש כריך “סופיה לורן” עם הודו מעושן, כריך “ראג’ קאפור” עם שילוב של אווז מעושן, לימון כבוש, איולי אריסה, בצל מוחמץ, צ’ילי, נענע ועמבה טחינה וכריך אוויטה עם אסאדו מפורק בלחם מחמצת. לא משנה מה תבחרו, תקבלו יופי של כריך.
מחיר: 48-63 שקלים.

פודטראק מזליקה בבנימינה. נכנס לרשימה | צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של מזליקה

בתיה ונחמן, זיכרון יעקב
בסנדוויצ’ייה הזאת תמצאו את אוכל הרחוב הכי טוב באזור זיכרון יעקב: כריכים בשריים מפנקים מאוד בלחם כוסמין שנאפה במיוחד עבור המקום. הצורה של הלחם עגולה כמו של פיתה, אבל רמת הספיגה יותר מזכירה פרנה מרוקאית. המבחר כולל כריך עם מיקס אסאדו וצלעות, כריך עם קציצות עגל וחציל וכריך עם ראגו טלה.
מחיר: 49-69 שקלים.

לכתבה המלאה במאקו

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
5 .
Inline Feedbacks
View all comments
יהודית
יהודית
14/05/2024 19:11

נא לציין אם המקום כשר ומה שעות הפתיחה.

דילוג לתוכן