Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

מנכ”ל משרד הפנים ביקר בעמק חפר – זה הנושא הבוער עליו ביקשה המועצה סיוע של 120 מיליון ש”ח

מנכ”ל משרד הפנים רונן פרץ וצוותו הבכיר הגיע לביקור שהתקיים בעמק חפר (19.5), במטרה להכיר את הסוגיות החשובות לעמק ולהעמיק את שיתוף הפעולה בין המועצה למשרד הפנים.

הביקור כלל סיור לאורך מצוקי החוף, בין בית ינאי לנעורים, ותצפית מקרוב על גלישות הקרקע שאירעו לאחרונה, ועל קיר הים שהוקם על ידי המועצה לפני כשלוש שנים. במהלך הסיור הדגיש מהנדס המועצה ארמין אברמוביץ’ את הצורך בהמשך תקצוב ההגנות היבשתיות למצוקי החוף בעמק חפר בהיקף של 120 מיליון ש”ח ואת הצורך להכיר בנושא כפרויקט לאומי המחייב גורם אחד שיהיה אחראי על התכנון והביצוע.

הביקור המשיך לחוף מכמורת ולגבול שבין עמק חפר וחדרה, ונערך בהשתתפות יו”ר ועד מקומי מכמורת דוד פרגמנט ומהנדס העיר חדרה נדב הדר. בכניסה לחוף התקיים הסבר מפורט על הצורך בהקמת שער וגדר למניעת מעבר ריינג’רים ורכבי שטח המסכנים את תושבי מכמורת ותלמידי בית הספר “רמות ים” וכפר הנוער “מבואות ים”; ובנוסף – הצורך בקיום הליכי אכיפה מתאימים אל מול הקראוונים החונים לאורך הגדר הצפונית של מכמורת, בתוך השטח המוניציפאלי של חדרה.

לאחר מכן המשיכו המשתתפים לביקור בבניין המועצה, שם קיימו דיון במספר נושאים חשובים שעל הפרק: הסדרת צו הארנונה בבת חן, הצטרפות להסדרת משק המים במרחב הכפרי, פתרון להמשך אספקת השירותים של קופת חולים כללית במתחם קדם וסטטוס אישור המלצות ועדת הגבולות לנושא שכונת קדמה ובלו ביי בנתניה.

את הביקור הובילה ראשת המועצה גלית שאול ומטעם המועצה לקחו חלק בביקור גם סגניה חיזקי סיבק ונטע אראלי בן אור, מנכ”ל המועצה עמית בן צבי, מהנדס המועצה ארמין אברמוביץ’ והממונה על חופי הרחצה בעמק פבל חנקין.

מטעם משרד הפנים השתתפו המנכ”ל רונן פרץ, הממונה על מחוז מרכז ענת חנה לנקסנר, יועץ בכיר למנכ”ל צביקה אינבינדר, מנהלת תחום פיתוח רשויות ספיר חכמון-וחניש ואבי דגן ממונה פס”ח וחירום במחוז מרכז.

מטעם רשות הטבע והגנים השתתפו מנהל מרחב שרון יאיר פרידברג ומנהל גן לאומי חוף בית ינאי אלכסיי שלומוביץ’.
|| צילומים: מועצה אזורית עמק חפר

דילוג לתוכן