Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פרסום ראשון: מתי ייחנך מרכז דוד החדש והמסקרן באור עקיבא ואילו בתי עסק ייפתחו בו?

רשת השיווק הגדולה, יוגורטייה, פיצוחים ומוצרי טבע, לחמים, ציוד משרדי, קופת חולים מרכזית, מרפאת שיניים, הביטוח הלאומי, מעצבת שיער ועוד: בעוד כחודשיים צפוי להיפתח אחד ממתחמי המסחר המרכזיים של אור עקיבא, בצפון העיר

מרכז דוד בשכונת היובל באור עקיבא, המתחם המסחרי המרכזי והמסקרן של השכונה הצפונית מתקרב לסיום בנייתו ומגדלור ניוז מפרסם לראשונה את בתי העסק ורשימת החנויות הצפויה להיפתח במתחם. 

כזכור, מזה שנים, מאז הוקמה שכונת היובל, מצפים תושבי השכונה למתחם מסחרי בו יוכלו לבצע את הקניות לבית, במרחק הליכה. לאחר דיונים, בחינות של יזמים ושיתוף הציבור בצרכים המרכזיים, נמצא המיקום לבניית המתחם ברחוב הכרמל ובנייתו קרובה לסיום.

בקרב היזמים, הצפי לפתיחת המתחם הוא בחודש ינואר 2021, בעוד קצת פחות מחודשיים. בשבועות האחרונים, לאורך כל תקופת הקורונה, נרשמה בניה אינטנסיבית של המבנה, ובשבועות האחרונים מבוצעים ליטושים אחרונים לקראת פתיחתו.

כפי שפרסמנו בסוף שנת 2019, שוק רשתות השיווק באור עקיבא ייכנס בקרוב לתחרות מחודשת עם כניסתו של שחקן חדש בעל רקורד מצוין בשוק הישראלי, רשת “רמי לוי שיווק השקמה” שתפתח סניף חדש במתחם. הסניף, בשטח של 1400 מ”ר, ייפתח בקומת הקרקע וישתייך לרשת “רמי לוי” המרכזית ולא יהווה סניף של “רמי לוי בשכונה”, כפי שבתחילה סברו תושבים.

שלומי מלכה ורמי לוי ליד “מרכז דוד” לפני קצת פחות משנה || צילום באדיבות משפחת מלכה

בקומת הקרקע ייפתח סניף של רשת היוגורטיות והגלידות “אדלה” וסניף חדש של המוסד לביטוח לאומי בגודל 250 מ”ר, שיחליף את הסניף הקיים ברחוב הנשיא.  הצעד יגדיל את מגוון השירותים שיינתנו בעיר וכן ירחיב את שעות הפתיחה של הסניף.

עוד צפויים להיפתח באותה קומה: סניף של רשת “גרעיני עפולה” שתציע פיצוחים ומגוון מוצרי טבע, זאת בנוסף לסניף ברחוב הנשיא; סניף של מאפיית “המוציא” למכירת מאפים ולחמים, זאת בנוסף לסניף ברחוב הנשיא, סניף של רשת “פלאש” לציוד משרדי וסניף של רשת “דוגית” – המרכז הישראלי לציוד ימי, ציוד צלילה, צילום תת-ימי, גלישה, שחייה, טריאתלון ודיג, הסניף ישתרע על שטח של כ-400 מ”ר.

בנוסף, תיפתח חנות למתנות ובלונים – “בלון טק“,  ייפתח סניף של חברת “פרקט” – שתציע פרקטים ווילונות, סניף נוסף בעיר של חנות הטלפונים הניידים, טאבלטים וציוד דיגיטל – “דיגיטל ליין” וחנות לכלים חד פעמיים.

סניף הביטוח הלאומי ברחוב הנשיא. הסניף החדש ישדרג את מגוון השירותים הניתנים בסניף

בקומה הראשונה, ייפתחו סניף של קופת חולים “כללית“, שייקרא “כללית צפון אור עקיבא”, מספרת “דניאל גולן” עיצוב שיער, סטודיו לריקוד ואימונים פונקציונאליים וסניף של רשת מרפאות השיניים של ד”ר עיסאם חוסיין. 

בקומות העליונות ייפתחו משרדים – ביניהם בנדה אדריכלות, של האדריכל ויקי בן דוד, גשמי חיים בע”מ ובן שמעון גרופ, ש.מ.ע שאיבות וכן משרדים נוספים של בעלי מקצוע, משרדי תיווך ועורכי דין. כמו ייפתח תפתח במתחם משרד אדריכלית הפנים לירז עמר, וכן ייפתח קיוסק “איציק הגדול”.

יזמי הפרויקט מציינים כי “אנחנו מביאים לאור עקיבא את המרכז המסחרי האטרקטיבי והמסקרן של האיזור, עם מגוון חנויות ורשתות מובילות, מוקד פנאי שיהווה מוקד מרכזי לחיי התושבים בעיר ומחוצה לה. מתחם דוד צפוי להיות מרכז העניינים של התושבים מכל השכונות בעיר”.

הם הוסיפו כי נותרו משרדים אחרונים להשכרה במתחם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן