Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

קיץ חדרתי 2023 לוהט: כל האירועים בעיר החל מפסטיבל בירה ודרך אהבה וטברנה

קיץ חדרתי 2023 לוהט: כל האירועים בעיר החל מפסטיבל בירה ודרך אהבה וטברנה

אירועי הקיץ החדרתי נחשפים: פסטיבל הבירה, חדרה חוגגת אהבה, טברנה בשדרה, הקרנות סרטים תחת כיפת השמיים, ריקודי עם, הצגות, פעילויות לכל המשפחה, שעות סיפור, מופעי מוזיקה, "קפה תרבות" לאזרחים הוותיקים ושפע אירועים לנוער I עיריית חדרה השיקה חוברת דיגיטלית לקיץ  עם כל האירועים והפעילויות שמחכות לתושבי העיר

יולי-אוגוסט מלאים במיוחד בחדרה: עיריית חדרה השיקה תכנית קיץ עם עשרות אירועים בכל רחבי העיר. אירועי תרבות, ספורט, סדנאות, הרצאות, מופעים ועוד לכל הגילים – ילדים ומשפחות, מבוגרים, בני ובנות נוער, צעירים ואזרחים ואזרחיות ותיקים. לראשונה יקבלו התושבים ישירות לנייד חוברת עם מגוון ענק של האירועים והפעילויות שמחכים להם בחודשי יולי-אוגוסט.

האירוע המרכזי שמחכה לתושבי חדרה בקיץ הקרוב הוא פסטיבל הבירה השישי של העיר. לאחר הצלחת הפסטיבל בשנה שעברה, בו לקחו חלק למעלה מ-25 אלף איש, גם השנה יערך הפסטיבל באקו פארק. הפסטיבל ייערך בימים רביעי וחמישי, 12-13/7, ויכלול כמיטב המסורת עשרות סוגים של בירות מכל העולם, מתחם beer garden, הופעות של להקת הג’ירפות ורביב כנר וגם של הרכבים מקומיים.

פסטיבל בחדרה – דוברות העירייה

לרגל ט”ו באב ייערך בטיילת של חוף גבעת אולגה אירוע מיוחד “חדרה חוגגת אהבה” שיכלול במת הופעות עם להקות קאבר בשירי אהבה בעברית ולועזית, דוכני אומנים, מתחם מיסטיקה, דוכני מזון, בירה ויין. האירוע ייערך ב-2 לאוגוסט.

בשדרת אמיר מי-טל, ליד הקיוסק ההיסטורי ברחוב הרצל, ייערכו שני אירועי מוזיקה מרשימים: ב-18.7 “טברנה בשדרה” עם מוזיקה טובה, בירות, אוזו, נשנושים ודוכני אומנים. ב-22.8 רוק בשדרה עם הופעה חיה של להקת רוק ישראלית, בירות, נשנושים ודוכני אומנים. כל מוצאי שבת במהלך חודש יולי יתקיימו ריקודי עם ברחבת העירייה עם ירון כרמל. כבר במוצ”ש הקרובה (1.7) חובבי ריקודי העם יחזרו לרקוד.

הילדים ובני הנוער ייהנו לאורך הקיץ מהקרנות סרטים חינם תחת כיפת השמיים בשכונות השונות. ההקרנות ייערכו בחודשי יולי-אוגוסט, בכל יום שני בשעה 20:00 בערב בפארקים ובגנים הציבורים ברחבי העיר. הקרנת הבכורה תהיה ביום שני, 3.7, באקו פארק, עם הסרט “ליגת סופר פטס”. ההקרנות ייערכו גם בפארק עין הים, בגן שרה בניסן, בגן קפלן בבית אליעזר ובגן עזריאל בנווה חיים.

פנאי העיר חדרה ומתנ”ס גבעת אולגה יערכו לקהילה אירועים רבים במהלך חודשי הקיץ. מדובר בעיקר באירועים לכל המשפחה הכוללים פעילויות כיף, סדנאות, מתנפחים, מוזיקה ומופעים.

רשת הספריות תפעיל שעות סיפור בספריות השונות, הקיץ המוזיקלי של הקונסרבטוריון העירוני יכלול הופעות ברחבי העיר, מחלקת הספורט תמשיך עם קיץ ספורטבעי של פעילות כושר וספורט בגנים הציבוריים ברחבי העיר ובפעילות ספורט לאזרחיות ולאזרחים הוותיקים. האזרחים הוותיקים ייהנו גם מ”קפה תרבות” – מפגשי תרבות והעשרה במחיר סמלי שממתינים להם באולם רנה שני ובמרכז הפנאי בית אליעזר. עוד ברנה שני, ייערכו הצגות לילדים ומבוגרים, מופעי מוזיקה ומופעי סטנד אפ.

לבני ובנות הנוער מחכה תכנית ייחודית לקיץ, משופעת בפעילויות ואירועים, אטרקציות שוות, מסיבות בריכה וקצף, מופע סטנד אפ של גיא הוכמן ומסיבת סוף הקיץ עם אבי אבורומי.

כל האירועים ולינק לחוברת הדיגיטלית באתר העירייה ובקישור: https://bit.ly/Summer_Hadera

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן