Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

אור עקיבא | נסרין קדרי מגיעה להופעה בעיר

עיריית אור עקיבא ומפעל הפיס מזמינים את תושבי אור עקיבא לאירוע פתיחת הקיץ עם הזמרת נסרין קדרי.
היום – 11 ביולי | 20:00 | רחבת העירייה – רושטילד 1 | כניסה חופשית

 

שימו לב, החל מהשעה 18:00 ועד לשעה 23:00 ייסגרו הכבישים באזור רחבת העירייה: חלקים מרחוב הנשיא, רחוב רוטשילד, הרב קוק, אלי כהן, הרצוג.

רגע אחרי הופעתה הגדולה והמדוברת בהיכל מנורה שבה חשפה את הריונה השני והשקת מיני אלבום ״2024״, הזמרת המצליחה ששחררה בימים אלה את הסינגל החדש “לב מזהב”, סיפרה בריאיון בתוכנית “בחצי היום” (כאן ב’) על התחושות שמלוות אותה מאז 7 באוקטובר ועל היצירה בזמן מלחמה.

“נכנסתי לאולפן והוצאתי את כל הכאב שלי”, אמרה קדרי. “זאת שנה כל כך מורכבת עבורי, עברתי בה הרבה שינויים בחיים שלי. רציתי קצת לחזור לבית, למוזיקה של פעם שכל כך היינו צמאים אליה. רציתי להביא את זה לידי ביטוי גם במיני-אלבום שלי וגם בסינגל החדש. ניסיתי להעלות את המורל מרוב הבשורות שאנחנו שומעים כל יום, קצת לשמח.

“אני מנסה כל כך להיות אופטימית עם המציאות שאנחנו מתמודדים איתה”, היא סיפרה. “מאז 7 באוקטובר נכנסים לאולפן במצב של ‘להוציא את הכאב שלי’. אנחנו חיים במדינה כל כך יפה וכל כך מורכבת, שאנחנו רוצים כבר לראות את האור מתוך כל החושך”.

דילוג לתוכן