Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock
Loading Events

« All Events

זכרון יעקב | סטנדאפ – אורי חזקיה מגיע למושבה

מאי 23 @ 21:30 - 23:30

אורי חזקיה מגיע לזכרון יעקב.

מופע הסטנד אפ של אורי חזקיה הוא חוויה מצחיקה ובלתי נשכחת, שמתחילה כבר מהרגע שהוא עולה על הבמה עם השיער הפרוע והגוף התזזיתי. בהופעות שלו הוא מדבר על החיים עצמם ועל סיטואציות שכולנו מכירים מחיי היום-יום שלנו, אבל איכשהו הקומיקאי המוכשר הזה הופך כל דבר לכל כך הרבה יותר מצחיק. חזקיה מקפיץ את האנרגיות עם מופע צבעוני, מלא בקטעי מוסיקה ואלתורים שיקרעו אתכם מצחוק.

את דרכו המקצועית החל אורי חזקיה בזמן השירות הצבאי, כאשר הופיע ב’קאמל קומדי קלאב’ האגדי ובמועדוני סטנד אפ נוספים. עם הזמן השתלב בתוכניות טלוויזיה בערוץ הילדים (‘יומטוב’, ‘חדשואו’, ‘על כל בעיה חזקיה’) ובתוכנית נוספות כמו “מכת מדינה’ בערוץ ביפ, אותה הנחה עם חברו הסטנדאפיסט אבי נוסבאום.

הפריצה הגדולה של חזקיה הייתה בתוכנית הטלוויזיה של שלום אסייג, צחוק מעבודה, בשנת 2008. אבל אם הוא היה נראה לכם מוכר כבר מהרגע הראשון, אולי הוא זכור לכם מהשתתפותו בפינה ב’פספוסים’ המיתולוגית עם יגאל שילון. לאחרונה הוא מככב בתוכנית ‘מועדון לילה’ בהנחייתו של ארז טל, לצידם של קולגות כמו אבי נוסבאום, ישראל קטורזה, מיה דגן, צביקה הדר, הדר לוי, טל פרידמן, לאה לב, דינה סנדרסון ועוד רבים וטובים.

יום חמישי | 23.5 | 21:30 בית התותחן | מחיר: 140 ש”ח

Details

Date:
מאי 23
Time:
21:30 - 23:30

Venue

בית התותחן
דילוג לתוכן