Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

אור עקיבא | תא”ל עופר וינטר מגיע לשיחה עם הקהל

ישיבת ההסדר אור עקיבא מזמינה את הציבור לשיחה מרתקת של תא”ל עופר וינטר.

וינטר שימש מפקד עוצבת האש, המזכיר הצבאי של שר הביטחון, ראש מטה פיקוד המרכז, מפקד חטיבת גבעתי, מפקד החטיבה הצפונית ברצועת עזה, מפקד חטיבת שועלי מרום, מפקד יחידת דובדבן ומפקד גדס”ר גבעתי.

באוגוסט 2020 מונה למפקד עוצבת האש (אוגדה 98). הוא סיים את תפקידו בעוצבת האש בספטמבר 2022, ויצא ללימודים באוניברסיטת רייכמן. במאי 2023 הודיע הרמטכ”ל הרצי הלוי על שורת מינויים ראשונה בכהונתו במטה הכללי, אך וינטר לא נכלל בהודעה זו.

בבוקר שמחת תורה תשפ”ד, עם הגיען של הידיעות הראשונות על מתקפת הפתע של ארגון הטרור חמאס הגיע מיוזמתו לחזית, חבר ללוחמים באזור קיבוץ בארי, והשתתף בקרב במקום.

במאי 2024 נערך סבב מינויים נוסף על רקע מלחמת חרבות ברזל ולאחר שווינטר לא קודם בו, שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ”ל הרצי הלוי סיכמו שיסיים את שירותו בצה”ל. חברי כנסת ושרים בקואליציה ובאופוזיציה, בהם בצלאל סמוטריץ’, איתמר בן גביר, אביגדור ליברמן וגדעון סער מתחו ביקורת על החלטה זו. לעומתם, חוקר יחסי צבא וחברה יגיל לוי צידד בהחלטה, וטען כי השיקולים שעמדו בבסיסה הם שיקולים מקצועיים ממין העניין.

שיחה עם תא”ל וינטר, יום א’ הקרוב (ט”ו תמוז 21/07) בשעה 11:45 בישיבת ההסדר אור עקיבא (רחוב הרב מלול 612). הכניסה חופשית. 

דילוג לתוכן