Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

שוני בנימינה | שי צברי חוגג יום הולדת 50 עם : אסתר רדא, פול טראנק ו-מארק אליהו

שי צברי חוגג יום הולדת 50 במופע חגיגי בזאפה אמפי שוני: אורחים: אסתר רדא פול טראנק מארק אליהו.

אחד הקולות הגדולים במוזיקה הישראלית, שי צברי, חוגג יום הולדת 50 בהופעה עם אורחים אהובים בזאפה אמפי שוני. שי מספר: ״חמישים זה תאריך עגול ויפה ורציתי לחגוג אותו יחד עם מוזיקאים שאני אוהב ויודעים להרים ולרגש. אני מחכה לפגוש אותם ואת הקהל על הבמה בשוני ולתת לכולנו את המתנה הזאת שקוראים לה מוזיקה״.

שי צברי - חגיגות יום הולדת 50 - מופע עמידה

הוא פרץ לתודעה בין לילה באלבום הבכורה שלו ׳שחרית׳ שהיה סנסציה והפך אותו ללא פחות מתופעה ולאחד האמנים האהובים בארץ. ״לווי אותי״, ״המלך״, ״קשה בלילה״ ו ״שלום לך דודי״ עוד הפכו להמנוני הופעות. בוא הביתה אלבומו האחרון כלל שורה של להיטים כולל ״בוא הביתה״ ו״מכור לאהבה״ והובילו את שי והלהקה לסיבובי הופעות ארציים.

השירים של שי הצליחו להעביר קצת מהקסם הבימתי של ההופעות שלו שהפכו לשם דבר. שי צברי בהופעה תמיד תמיד מרקיד המונים ללא הבדלי דת, גזע, מין וגיל.
ההופעה תכלול עיבודים חדשים לכל השירים המוכרים והאהובים: ׳לווי אותי׳, ״מעליי דממה״, ׳שמש׳, ׳בוא הביתה׳, ׳מכור לאהבה׳, ״אנא אנא אנא״ ׳קשה בלילה׳, ״כוכבים בשמיים״ ועוד

הלהקה: קלידים: נועם (נומוק) חבקין, תופים: עינת הראל, גיטרות עוד ובס: אליסף בשארי

זאפה אמפי שוני | בנימינה | רביעי | 14.8.24 | 21:00 (פתיחת דלתות: 19:30)

דילוג לתוכן