Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO
טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

בנימינה | מירי מסיקה פותחת את קיץ 2024 באמפי שוני

מאי 3 @ 18:00 - 21:00

“מתחילה את סיבוב הקיץ ומגיעה אליכם לחגוג יומולדת במופע שקיעה בזאפה שוני ב3.5”. 

הזמרת מירי מסיקה פותחת את הקיץ באמפי שוני בבנימינה.

מסיקה, בוגרת בית הספר למוזיקה ‘רימון’, אשר זכתה להצלחה גדולה בישראל ובעולם. מסיקה עמדה על הבמות הגדולות בישראל, ביניהן בתיאטרון קיסריה ובבריכת הסולטן בירושלים, וקיימה שיתופי פעולה בינלאומיים בקנה מידה גדול. בשנת 2015 זכתה בניו-יורק לתואר ‘הזמרת הישראלית המצליחה בעולם’ בטקס ‘The Times of Israel’.

אלבום הבכורה של מסיקה, הקרוי על שמה, יצא בשנת 2005 וכלל את הסינגלים “טיפה טיפה”, “נובמבר”, “באה אליכם” ו”אף אחת”, אשר זכו כולם להצלחה אדירה ושמרו על מקומם בראש מצעדי הפזמונים ברדיו. בעקבות הצלחת האלבום, מסיקה נבחרה להיות ‘זמרת השנה’ ו’תגלית השנה’ של גלגל”צ ושל רשת ג’ לשנת תשס”ה. באותה שנה נבחר השיר “לשם” ל’שיר השנה’ של גלגל”צ. ב-2006 זכתה מסיקה שוב לתואר ‘זמרת השנה’, הפעם בטקס פרסי עמ”י של ערוץ 24. האלבום עצמו הגיע למעמד המכובד של פלטינה כפולה.

אלבומה השני של מסיקה, “שלום לאמונות”, יצא בשנת 2007 וזכה מיד להצלחה אדירה גם הוא עם הגיעו למעמד פלטינה. בין הלהיטים באלבום היו “שלום לאמונות”, “ממי” ו”עכשיו אתה חוזר בחזרה”, אשר זכה להיות ‘שיר השנה’ של רשת ג’. מסיקה עצמה זכתה בתואר ‘זמרת השנה’ של גלגל”צ, רשת ג’ ותחנות רדיו נוספות וגם בטקס פרסי עמ”י של ערוץ 24.

גם אלבומיה הבאים של מסיקה, “חדשות טובות”, “מלך”, “סימנים על החול” ו”אלוהי הדברים הקטנים” הצליחו מאוד והניבו להיטים רבים, ביניהם “מלך”, “אישה חרסינה”, “קולות הלב”, “תודה לחיים”, “תשים תשים”, “זהרה”, חייאתי”, “מפחד עלייך”, “חווה” ועוד.

מירי מסיקה | אמפי שוני | 3.5 | 18:00 | כרטיס: 179 ש”ח

פרטים

תאריך:
מאי 3
זמן:
18:00 - 21:00

מקום

זאפה אמפי שוני
דילוג לתוכן