Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הרואה ואינו נראה: חיים סילבס באמת מרוצה מהיכולת של הפועל חיפה?

הרואה ואינו נראה: חיים סילבס באמת מרוצה מהיכולת של הפועל חיפה?

הפועל חיפה במרחק נגיעה מהפליאוף העליון אבל האם היכולת הזאת משרתת מישהו מהמועדון או מאוהדיו? וגם: התחזית הלא ורודה של פרשן רדיו חיפה לגבי המשחק הערב
המשפט המפורסם אומר ש'”המטרה מקדשת את האמצעים”, אך נראה במקרה של הפועל חיפה עונת 19/20, המשפט הזה עלול להיתקל בקשיים לא קטנים, שלא לומר גיחוך קל.
זה נכון. הפועל חיפה במרחק נגיעה מהפליאוף העליון וזהו הישג לא מבוטל לקבוצה שהייתה במעמד הזה פעם אחת ב-11 השנים האחרונות. אך בעוד התקווה להגיע לפליאוף העליון קיימת, אוהדי הפועל חיפה מגיעים למשחקים שבוע אחר שבוע ותופסים פעמים רבות את הראש בייאוש לנוכח היכולת הדלה של השחקנים על כר הדשא.
קחו למשל את המשחק בשבוע שעבר מול מכבי נתניה (0:0), שהיה ממש קשה לצפייה. אחרי ימים שלמים של הכנות וציפייה למה שהוגדר כ”קרב על הפליאוף” – חיפה לא תפקדה. היא באה לצופף, להצר את צעדי נתניה ולקוות לכבוש במתפרצות. רק ששחקניה שכחו שכדי לכבוש צריך להיות מהירים ובעיקר – מדויקים. לא זה ולא זה. חיפה הציגה איטיות נוראית במשחק המעבר וחוסר דיוק בפעולות הכי פשוטות שגרמו לאוהדים למרוט שיער. איבודי כדור למכביר, מסירות עלובות והסתבכויות בפעולות פשוטות היו מנת חלקה של חיפה כמעט לכל אורך המשחק.

המשחק כאמור הסתיים בתיקו שטוב לנו, האדומים, אבל התנהלותו של חיים סילבס תמוהה מאוד גם לאלה שאוהבים אותו. סילבס מרבה לדבר על דרך ותהליך וכן השגת המשימות, אבל מעבר לשורה התחתונה – נקודה בנתניה, הוא לא יכול לצאת עם שום בשורה מהמשחק הזה (אולי מלבד יכולת טובה של יסמין בוריץ’ ועדן בן בסט שמתחיל לחזור לעצמו).
יותר מטריד בהקשר הזה הוא היעדר שיטה או “דרך” כאמור – בצורת המשחק הבסיסית של חיפה. נראה כי הכל מקרי. בעוד היו מעט משחקים העונה שהשחקנים הפעילו לחץ גבוה על שחקני היריב ובאו על שכרם, במשחקים רבים אחרים נדמה שהם יותר משוטטים על המגרש מאשר יודעים מה הם עושים.
גם תבנית המשחק של המאמן לא ממש מחזיקה. השחקים הרבה פעמים רחוקים אחד מהשני, אין ריצה לשטחים מתים, אין תנועה מספקת ללא כדור וגם אין מסירות מפתח, שיוכלו לפרוץ את הדרך לשער. כך יוצא שהגנת נתניה (למשל), הצליחה לנטרל ביתר קלות את החלק הקדמי האדום. חיפה בקושי הגיעה למצבים ונתניה הייתה יכול להתפנות בכיף למשחק ההתקפה שלה (ששם גם היא לא נחלה הצלחה ראויה לציון, אם כי הייתה טובה יותר מחיפה בחלק הזה).
סילבס, “עולה על העצבים” לא אחת של אוהדי חיפה בגלל מה שנראה כחוסר יכולת להתאים את שחקניו למה שמתרחש על הדשא. לא רק זה אלא שנדמה כי הוא גם מאוד אדיש לכל נושא החילופים במשחק. בעוד יש מאמנים שלא יהססו לעשות שינוי במהלך המשחק, גם בחצי הראשון או בתחילת החצי השני, לסילבס יש זמן. קחו לדוגמה את גידי קניוק או תומר אלטמן שהיו אתמול ברמה ירודה במיוחד. זה לא מנע מסילבס להחליף אותם מאוד מאחור, כולל את קניוק רק בדקה ה80 ומשהו. תמוה ובעיקר לא מקצועי מצדו של המאמן שהיה חייב להכניס רענון עם פתיחת החצי כשראה ששני הקשרים שאמורים להניע אותו לכיוון השער של נתניה – לא מתפקדים הלכה למעשה.

הערב (שבת, 18:30, סמי עופר) תשחק הפועל חיפה מול נס ציונה, בהזדמנות ענק לנצח ולהתקדם בצורה משמעותית לקראת הפליאוף העליון, מה שיכתיר את העונה הפתלתלה שלה כמוצלחת. אם סילבס יעלה שוב מבוקר, דווקא נגד נס ציונה – זה שוב יעצבן את כל מי שמסביב אבל לפחות לא יביא להפסד. מצד שני, חוסר יוזמה של הפועל חיפה גם לא תביא לה את הניצחון המיוחל.
בשורה התחתונה, נראה שחיים סילבס במלכוד. “כל פעם שהוא ניסה ליזום, הקבוצה שיחקה לא טוב, הפועל חיפה מתקשה ליזום”, אמר פרשן רדיו חיפה ניסן קניאס, והתקשה לראות את חיפה משיגה הערב 3 נקודות. זו ההזדמנות של סילבס וחניכיו להראות לכולם שהם טועים.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן