Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מאסר לתושב פרדס חנה שתקף חייל באנדרטת הנח”ל והורשע בתיקים נוספים

מאסר לתושב פרדס חנה שתקף חייל באנדרטת הנח”ל והורשע בתיקים נוספים

הוועדה המקומית פרדס חנה כרכור הוציאה צו הריסה מנהלי נגד מבנה שנבנה ללא היתר. השבוע לאחר הליך ארוך מול הועדה המחוזית והמועצה הארצית נהרס המבנה

בית משפט השלום בחדרה גזר לפני ימים אחדים 26 חודשי מאסר על תושב פרדס חנה שהורשע באיומים על חייל ותקיפתו, בעת שהנאשם ריצה עבודות שירות בפרדס חנה.
הנאשם, אלכסנדר אפראימוב (38), הועמד לדין על ידי התביעה המשטרתית בתום חקירת משטרת זיכרון יעקב וכעת הורשע בעבירות של איומים ותקיפה סתם.

מכתב האישום המתוקן שבו הורשע כי  ב- 6 בדצמבר 2023,  בעת שריצה עבודות שירות באנדרטת הנחל בפרדס חנה,  המתלונן שירת כחייל סדיר במקום, וביום האירוע בשעה 13:15 לערך נסע להביא אוכל לעובדים. הנאשם התקשר למתלונן, והתגלע ביניהם ויכוח, שבעקבותיו אמר לו המתלונן: “אני לא עובד אצלך, טמבל, תשחרר ממני”. בתגובה איים הנאשם על המתלונן באמרו: “מה זה טמבל, חכה תגיע לאנדרטה, אני אפוצץ אותך”. בהמשך, כאשר המתלונן חזר למקום והתכוון לצאת מהרכב, הנאשם סגר עליו את הדלת בחוזקה, תפס את פניו, משך את חולצתו ודרש ממנו לצאת מהרכב, סטר לו והעיף את משקפיו ארצה.

לצד תיק זה, אפראימוב צירף, במסגרת הסדר טיעון, שלושה תיקים נוספים, שבהם הורשע בעבירות של תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו, תקיפה סתם, ניסיון לתקיפה סתם, איומים, החזקת סכין והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית.

מתסקירים שהוגשו בעניינו של הנאשם עולה כי את העבירות ביצע על רקע התמכרותו לסמים, לקח אחריות עליהן והביע חרטה.  הנאשם שיתף כי הוא מצוי בחובות לגורמים מוסדיים, בגובה של עשרות אלפי שקלים, ובשל כך מצבו הכלכלי קשה. בתסקירתו האחרון, ב – 10 בינואר, לא ניתנה המלצה טיפולית. מגזר הדין עלה כי באמתחתו של הנאשם הרשעות בעבירות אלימות ורכוש.

במסגרת הטיעונים לעונש, התביעה עתרה כי העונש הכולל לא יפתח מ – 42 חודשי מאסר. מנגד, בא כוח הנאשם הביע תמיהתו על עתירת התביעה, תוך שטען כי הנאשם עבר כברת דרך טיפולית וביקש לקבוע ענישה מתונה ומידתית כשהמאסרים בתיקים השונים ירוצו בחופף.

לאור כך, השופטת נורית הרצמן אבי יצחק ציינה כי הנאשם הורשע בשלושה תיקים משנת 2019 ובתיק אחד מחודש בשנת 2023. מדובר בשלושה תיקי אלימות, וספציפית – אלימות כנגד משרתי ציבור, ותיק אחד בעבירת סמים. לתיקי האלימות ישנם מאפיינים דומים, משום שלפחות חלק ממעשי האלימות והאיומים כוונו לשוטרים ולחייל. אולם פערי הזמן, המתלוננים השונים, והעובדה שלא קיימת “תכנית עבריינית” המקשרת בין העבירות, מכריעים את הכף לטובת קביעת מתחמי ענישה נפרדים לכל תיק, כעתירת ב”כ המאשימה.

קראו גם >>

פקח עמק חפר נתן דוח חניה בחוף הים לנהג שחנה בניגוד לחוק – והותקף באלימות

נעצרו ב”שעת מעשה” שני חשודים בהתפרצות לרכב באור עקיבא

צפו: מוכר בתחנת דלק בבנימינה סירב למכור סיגריות לקטינים – והותקף בצורה קשה [📹]

באשר לעונש ההולם את נסיבותיו של הנאשם, השופטת לקחה בחשבון את הודאתו בארבעה תיקים, נטילת האחריות מצדו וחרטתו הכנה ואת עברו הפלילי הכולל תשע הרשעות קודמות, אשר חלקן התיישנו.

בסופו של דבר, השופטת החליטה להטיל עונש נפרד בגין התיק העיקרי, בן 6 חודשי מאסר לריצוי בפועל, ועונש כולל לשלושת התיקים המצורפים של 16 חודשי מאסר לריצוי בפועל. העונשים יצטברו זה לזה כך שהנאשם ירצה 22 חודשי מאסר, שירוצו במצטבר למאסר שהוא מרצה בגין הפקעת עבודות השירות.

באשר להפעלת המאסר המותנה בן 7 חודשים, לאור ההודאה ונטילת האחריות מצד הנאשם, השופטת הפעילה את המאסר המותנה חלקו בחופף וחלקו במצטבר, כך שסך הכל הנאשם ירצה 26 חודשי מאסר בפועל, וזאת במצטבר לתקופת המאסר בגין הפקעת עבודות השירות.

כמו כן הוטלו עליו מאסרים מותנים, התחייבות כספית ופיצוי כספי למתלוננים בשניים מהתיקים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
1 .
Inline Feedbacks
View all comments
ליכודניק עבריין
ליכודניק עבריין
03/05/2024 18:02

חולי רע ביביסט

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן