Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

פרדס חנה-כרכור: זה אות ההוקרה שקיבל השבוע סמיר באבילו

השבוע (4.6) ערך מנכ”ל האגודה לתרבות הדיור ראובן צדוק, סיור וביקור אצל ראש המועצה החדש של פרדס חנה כרכור, יוני חכימי, יחד עם ממונה מחוז צפון אלמוג תורג׳מן ומנהל הסניף המקומי סמיר באבילו.

במסגרת הביקור נערך סיור מקצועי בישוב וניתנה סקירה מקיפה על הפעילות הענפה והברוכה של הסניף, כזו שהקנתה לו, ובצדק רב, את אות ההוקרה באסיפה השנתית של האגודה.

באבילו עם יוני חכימי וראובן צדוק | צילום: האגודה לתרבות הדיור

 

בשורות לא מעודדות לתושבי פרדס חנה-כרכור בנוגע לתשלומי הארנונה 2024

מליאת מועצת פרדס חנה כרכור, אישרה ביום חמישי האחרון (6.6) את צו הארנונה לשנת 2024, מה שלא מבשר טובות לכיס התושבים: עלייה אוטומטית של 2.68% בתשלום הארנונה בכלל המושבה, עלייה אותה מחייב משרד הפנים כמעט ללא יכולת להתנגד לה.

ראש המועצה יוני חכימי הסביר כי גם השנה “משרד הפנים חייב להעלות את הארנונה, במסגרת העדכון האוטומטי, ב-2.68%. כמובן שאנחנו לא מעלים יותר ממה שאנחנו מחויבים. הדבר הזה כבר מחויב אוטומטית בתשלומי הארנונה שלנו”. לכתבה המלאה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
3 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
08/06/2024 21:54

“הנוכל שקיבל אות הוכרה” אחלה כותרת, אילו לא היה בעל מוגבלויות ועובד מועצה מזמן היה בכלא. נוכל המאפשר לאחרות לטשטש אותו ואת תפקידו עבור הציבור. במקום להגן על זכותם של בעלי הדירות שנעקצים על ידי נוכלת בבניין הוא מסייע לה בהצעות.

דילוג לתוכן