Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סייעות בחדרה יזכו להכשרה נוספת – במטרה להתמקצע בתחום

סייעות בחדרה יזכו להכשרה נוספת – במטרה להתמקצע בתחום

אגף החינוך מקדם רפורמה בדרג הסייעות, כולל אופק קידום, ותוכנית להכשרת סייעת מובילה לכל אשכול גנים, שתדריך ותפעל לארגון וגיבוש האשכול

במסגרת הכשרת צוותים חינוכיים בגני ילדים במטרה לקדם ולשפר את העשייה החינוכית בגנים, מקדם אגף החינוך של עיריית חדרה רפורמה בדרג הסייעות, הכוללת תוכנית להכשרת סייעות מובילות. זאת בדומה לדרג שכבר קיים של גננות מובילות, שבמסגרתו בכל אשכול גנים מכהנת אחת הגננות כגננת התומכת, המדריכה והמקשרת של האשכול.

את הרפורמה מובילה המחלקה לחינוך קדם יסודי בראשות מנהלת המחלקה גילה גואטה, ובמסגרתה תחולק העיר ל-16 אשכולות שיכילו את כל הסייעות בגני הילדים המוכרים הרשמיים: ממלכתי, ממלכתי דתי, ממלכתי חרדי וחינוך מיוחד, וכל הסייעות בתפקידי הסיוע, משלבות ורפואיות.

בראש כל אשכול תעמוד סייעת מובילה שתקיים קשר רצוף והדדי הן עם המחלקה לחינוך קדם יסודי והן עם הסייעות, ותפעל לארגון וגיבוש האשכול. כמו כן מתוכננת ההכשרה לסייעות מובילות ליצור שפה משותפת בין הגננות לסייעות באמצעות ממשקי עבודה עם הפיקוח והקמה של צוות מוביל לגיל הרך הכולל סייעות מובילות וגננות מובילות.

הסייעות המובילות יקבלו הדרכה להתפתחותן המקצועית לשם ביצוע תפקידן והובלת האשכול, כולל בנייה של תפיסת זהות מקצועית, כלים לגיבוש צוות והובלת עבודת צוות, קיום ממשקי עבודה יעילים לצורך חיזוק נהלי עבודה.

הסייעות המובילות יבקרו בגנים במועד קבוע וידריכו את הסייעות. אחת לחודש יתקיימו מפגשי אשכולות שישמשו ללמידת עמיתים, שיתוף בידע מקצועי ויצירת קבוצת השתייכות ורשת חברתית. בנוסף יתקיימו מפגשים בין המובילות לבין נציגי האגף לצורך היזון חוזר והמשך ליווי והדרכה.

לתוכנית יתקבלו סייעות לאחר סינון שתבצע ועדה מקצועית בהשתתפות נציגי אגף החינוך, יועצת חינוכית של משרד החינוך, מפקחות גני ילדים ונציגי אגף ההון האנושי. הסייעות שייבחרו ויסיימו את ההכשרה כסייעות מובילות דרג מנהיגות ביניים, לחיזוק קשר דו-כיווני בין הרשות לכלל הסייעות בעיר, תוך שיתוף והעברת הנחיות ומידע שוטף באופן מרוכז.

דרג הסייעות המובילות ייצור מסגרת השתייכות תומכת לכלל הסייעות, חשיפת סייעות לגישות ותפיסות בתחומים שונים ורכישת ידע והכשרה מקצועית.

תוכנית ההכשרה תסייע בהעלאת קרנה של הסייעת כאשת מקצוע המהווה חלק מצוות החינוך בגן, ויצירת אופק קידום. וכמובן המטרה העיקרית: קידום העשייה החינוכית בגני הילדים בעיר ומתן מענים מיטביים לילדי הגנים.

בכוונת העירייה להתחיל ביישום הרפורמה כבר בשנת הלימודים הבאה. בימים הקרובים תפיץ העירייה קול קורא בקרב הסייעות בכל גני הילדים להגשת מועמדות לתוכנית ההכשרה.

// בתמונה: כנס גננות וסייעות בשנה אשתקד. צילום: דוברות העירייה 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

החל מאוגוסט: שינוי משמעותי בקרב רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים בישראל

יו”ר ועדת הכלכלה דוד ביטן קורא להחרים אופניים וקורקינטים חשמליים שלא יעמדו בתקנות להתקנת לוחית זיהוי. ביטן אמר את הדברים בדיון מעקב שכינס, לקראת הכניסה לתוקף של חובת התקנת לוחית הזיהוי ב-1 באוגוסט; משרד התחבורה: בחודש הבא נגיש לאישור הוועדה את תקנות הקנסות

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן