Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סניף טיפת חלב בבנימינה נסגר; חבר המועצה שלומי סלמה בביקורת חריפה

הסניף שנסגר ביום ראשון בשבוע שעבר לא ישרת את תושבי בנימינה עד להודעה חדשה - והטיפול יינתן בסניף בגבעת עדה ● סלמה: "גורמים רבים התריעו בעבר כי המבנה רעוע ולא תקין והמועצה לא טיפלה" ● המועצה: "ב-2021 תעלה הדרישה לשפץ ולהקצות מבנה לטובת טיפת חלב בבנימינה"

סניף טיפת חלב בבנימינה נסגר ביום ראשון שעבר 13.12.2020, וזאת עד להודעה חדשה. הסניף שיטפל בתושבי המושבה הוא זה הממוקם בגבעת עדה ברחוב חי’. צוות האחיות פרסם מודעת הנצלות על אי הנוחות בפתח הכניסה לסניף בבנימינה. 

לדברי שלומי סלמה, חבר מועצת בנימינה-גבעת עדה, סיבת הסגירה היא הזנחה של שנים במבנה – וכעת השירות שיינתן לתושבי המושבה ייפגע. “ישוב עם כ-15 אלף תושבים ללא טיפת חלב זה נורמלי?”, מציין סלמה.

“מסתבר שאצל ראש מועצת בנימינה גבעת עדה זה אכן בסדר ונורמלי!  מזה זמן רב שגורמים רלוונטים פונים ומתריעים כי מבנה טיפת חלב בבנימינה לא תקין, רעוע, מסוכן ומחייב שיפוץ מיידי. אך שוב ושוב טענות שכאלה כמו על כל הזנחת הישוב נופלות על “אוזניים ערלות” של מר ראש מועצה כושל.

“אז במקום שמר ראש מועצה יפעל לשפץ או לחילופין ידאג למבנה ראוי לטיפת חלב הוא בכשלונו סוגר את המבנה לקהל הרחב ומעביר את התושבים לגבעת עדה המרוחק כ 13 ק”מ וללא רצף טריטוריאלי מבנימינה ובכך גורם לעוגמת נפש אדירה להורים ולרך הנולד כמובן.

“ברור שמר ראש מועצה שוב לא יקח אחריות ויאמר “זה לא אני זה הם”… כמובן ששוב הוא לא דובר אמת וכל האחריות עליו בלבד, שוחחתי ארוכות עם הגורמים הרלבנטיים לנסות להגיע לפתרון ראוי ולעצור את הגזרה הנוראית ואני אמשיך לפעול לשם כך ולטובת התושבים”.

סלמה מוסיף: “הצעתי את עזרתי כי אכן יש ביכולתי למצוא מבנה חליפי ויש פתרונות אך שוב, לצער כולנו מר ראש מועצה מוותר על העזרה וכך ממשיך לפגוע בישוב יום יום, אז שואלים מה כן יעזור? ראש מועצה כריזמטי , יצירתי, בעל תושיה, רצון ואמביציה ומכאן בנימינה גבעת עדה רק יפרחו ובכל התחומים. עד אז חובה על ראש המועצה למצוא מבנה חליפי ובמיידי, דבר שהיה צריך לעשות זה מזמן ולא עשה…”.

מהמועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה נמסר בתגובה: “משרד הבריאות החליט שמבנה טיפת החלב בבנימינה אינו עומד בדרישותיו ולכן החליט לסגור אותו. זו אינה החלטה של המועצה. יש לציין כי רוב העושים שימוש במבנה מגיעים אליו ברכב, לפיכך לרוב התושבים מדובר בשינוי של עוד מספר דקות נסיעה למבנה טיפת חלב בגבעת עדה.

“במסגרת תכנית ההשקעות לשנת 2021 תעלה הדרישה לשפץ ולהקצות מבנה לטובת טיפת חלב בבנימינה. הנושא ייבחן בהתאם למסגרת התקציב ובתנאי שיעמוד בדרישות משרד הבריאות.

“לסיום, נזכיר למר סלמה כי בבנימינה 10,000 תושבים ולא 15,000 והמרחק בין בנימינה וגבעת עדה, בה כאמור יש סניף של טיפת חלב, עומד על  6.5 ק”מ בלבד השקולים לפחות מ-10 דקות נסיעה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מרגש: סירת מפרש חדשה לזכרם של קורבנות הטבח באולימפידת מינכן הגיעה לעמק חפר

סירת מפרש בשם “י”א-11” נחנכה במרכז הימי במכמורת | הסירה מנציחה את 11 הספורטאים הישראלים שנרצחו באולימפיאדת מינכן 1972 | בטקס השתתפו אלופת ישראל בשחייה שלומית ניר-טור, ניצולת הטבח, ובני משפחתו של עמיצור שפירא ז”ל | מנכ”ל המועצה, ראשת אגף החינוך, מנכ”ל הוועד האולימפי ואנשי חינוך נוספים נכחו בטקס

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן