Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושב בנימינה חשוד ששבר ויטרינה של חנות במתחם “הפיל” וגרם נזק בבית קפה בזכרון יעקב

תושב בנימינה חשוד ששבר ויטרינה של חנות במתחם “הפיל” וגרם נזק בבית קפה בזכרון יעקב

בן 44 הובא להארכת מעצר בעקבות סדרת אירועים בהם היה חשוד החל מספטמבר 2022. בין החשדות המיוחסות לו: הפרת צו הרחקה, בלאגן בבית קפה בזכרון יעקב ואיומים על מוקדנית ביטוח לאומי

תושב בנימינה נעצר לאחרונה על ידי המשטרה לאחר מספר אירועים שיוחסו לו במסגרתם ניפץ חלון במתחם “הפיל” במושבה, עשה בלאגן בבית קפה בזכרון יעקב וגם איים על מוקדנית ביטוח לאומי.

הגבר בן ה-44, המתגורר במרכז המושבה, הובא להארכת מעצר בבית המשפט השלום בחדרה. על פי בקשת המעצר, תחילת האירועים ב-1.9, אז לדברי המשטרה, התקשר החשוד למוקד הארצי של הביטוח הלאומי, ואיים כי יגיע לסניף, יעשה פיגוע במקום, יהרוג את השומר ויתאבד.
בהמשך, הוא חשוד כי יום לאחר מכן, ב-2.9, הוא נחשד שהגיע לבית קפה “גוצ’ה ברחוב המייסדים בזכרון יעקב, עשה במקום בלאגן, שבר בקבוקים, איים ותקף את אחד הלקוחות במקום.

באירוע נוסף ב-23.10, מיוחס לו החשד כי הגיע לחנות פלאפונים במתחם “הפיל” בבנימינה, איים על בעל החנות בטענה שהסלולרי שלו שבור והוא “רוצה חדש”. החשוד, עלפי התלונה שהתקבלה, הבריח לקוחותף איים, קילל ודחף את הקופה הרושמת והמקלדת ודחף מוצרים מהדלפק על הרצפה. בעקבות כך הוציא בית המשפט צו הרחקה לחשוד מהחנות.
ואולם, יממה אחר כך, ב-24.10, הוא חשוד שהגיע למקום פעם נוספת בשעת בוקר מוקדמת, ניפץ את חלונות הוטרינה של החנות וגרם נזק למנעול – ואז ברח מהמקום.

צילום: יח”צ ארכיון

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד ב-7 ימים. נציג המשטרה בדיון אמר כי “יש תיקים נוספים שהוא חשוד בביצוע איומים, מדובר בחשוד שלחובתו עבר פלילי עשיר הוא הובא לבדיקה יש תעודה רפואית בתיק…יש גם מסוכנות רבה מצדו של החשוד ניסינו פעמים רבים לשחררו בתנאי הרחקה והוא שוב גורם למהומה בבתי עסק, לכן אין ברירה לעצור אותו”.

עו”ד דן גלעד, שייצג את החשוד, אמר: “אני לא אוהב את השיטה של המשטרה שאוספים תיקים שלא עושים בהם כלום וזה מצביע שהם באיחוד הבקשה שלהם לטפל בכמות רבה של תיקים ובכך יקבלו הארכות מעצר. עבירות שבוצעו לכאורה בעבר והמשטרה לא פעלה בהם, גם התיקים הללו היו מעלים אבק בארונות המשטרה, כעת כיוון שהם מנסים למצוא אותו בתיק אחר הם מעלים גם את התיקים האחרים וזו לא שיטת עבודה ראויה של המשטרה…

“מבקש מבית המשפט לומר את דברו בנושא, האירוע האחרון הוא האירוע בו מבקשת המשטרה להאריך את מעצרו החשוד כופר במיוחס לו, ולא יודעים למי יש עוד סכסוך עם בעל חנות הטלפונים, החשוד טוען שהוא במקום אחר עכשיו מנסה להשתקם והמשטרה מציקה לו פעם אחר פעם בנסיבות אלה מבקש מבית המשפט לשקול את שחרורו של החשוד והוא מתחייב לא להתקרב לאותה חנות טלפונים, למען הזהירות בלבד אם בית המשפט ימצא לנכון כן להאריך את המעצר אין סיבה להאריך את מעצרו למשך 24 שעות הקרובות”.

השופט אלכס אחטר ציין בתום הדיון כי “לתיק החקירה צורפה רשימת פעולות חקירה בה מפורטות כל פעולות החקירה הנדרשות לביצוע ביחס לכל אחד מהתיקים בנפרד, ברור שלא כל פעולות החקירה המבוקשות מחייבות את המשך הישארותו של החשוד במעצר כך גם ברור שניתן היה ואף צריך היה לקדם את החקירה בחלק מהתיקים מבלי להמתין עד למעצרו הנוכחי של החשוד. ביחס לאירוע מושא הליך זה שבפני, לאחר שמעתי בקשב רב את טיעוני הצדדים ועיינתי בחומר החקירה אשר הוצג לעיוני, אני מוצא לנכון לציין כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירות שבביצוען הוא נחשד. מסוכנותו של החשוד נלמדת מעברו הפלילי כך גם מרצף האירועים המפורטים לעיל ומריבויים”.
השופט לבסוף, החליט להאריך את מעצרו של החשוד ביומיים ואמר כי ככל שתהיה חלופת מעצר – המשטרה תוכל לשחררו על ידי קצין וזה אכן מה שקרה בסוף החודש.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן