Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

נכנס לאירוע: ראש מועצה אזורית מנשה דורש מענה ביטחוני דחוף מהממשלה לישובי קו התפר

ראש מועצה אזורית מנשה, אילן שדה, יזם פגישה דחופה עם שר הביטחון בעקבות אירוע הירי לעבר הישוב בת חפר הבוקר. שדה דורש למצוא פתרון ביטחוני מיידי לישובי קו התפר, המצויים לטענתו בסיכון ביטחוני גובר מאז אירועי אוקטובר האחרון.

“התרענו מספר פעמים על קולות הירי התכופים הנשמעים בחלק מהישובים שלנו לאחרונה,” אמר שדה, “בוועדת החוץ והביטחון בכנסת ובפגישות עם מח”ט מנשה.”

לדבריו, המצב דורש תגבור מיידי של כוחות הביטחון והגנה בישובים, לצד הגדלת התקציב הניתן למרכיבי הביטחון. “אנחנו דורשים לחזק את ההגנה בתוך הישובים ולאורך הגדר,” הוסיף.

בנוסף, שדה קורא להכריז על ישובי קו התפר כאזורי עדיפות לאומית על מנת לאפשר התרחבות וגידול באוכלוסייה. “יש להגדיל את הנוכחות ולהצעיר את האוכלוסיות בישובים אלו,” הדגיש.

הפגישה הדחופה עם שר הביטחון, שאמורה להיערך בימים הקרובים, נועדה לתבוע מענה ממשלתי כולל למצב הביטחוני החמור באזור ישובי קו התפר, על רקע החששות הגוברים בקרב התושבים.

ירי מהשטחים לעבר עמק חפר; יחידת סיור הוקפצה לאבטח תחנות הסעה לתלמידים

דילוג לתוכן