Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

שנים לאחר שאיבד את חברו, המפיק ומקים הקהילות מפרדס חנה-כרכור – יוצא במימון המונים מרגש (וידאו)

שנים לאחר שאיבד את חברו, המפיק ומקים הקהילות מפרדס חנה-כרכור – יוצא במימון המונים מרגש (וידאו)

השירים נולדו לפני 26 שנים. לגיא לב היה הרכב מוזיקלי שבו הלחין ביחד עם חברו נתן שטרן ז"ל, שירי משוררים. לשניים היה קשר נדיר וחד פעמי | החבר נהרג במהלך טיול, לב הותיר את המוסיקה מאחור וכעת, חש שהגיע הזמן להוציא את השירים שנותרו במגירה החוצה | "בואו להיות שותפים איתי בהפקת אלבום שהוא באמת נדיר ביופיו"

את גיא לב מכירים בפרדס חנה-כרכור וברחבי הארץ כפעיל חברתי וכ”יזם קהילות”. הוא היה חלק מהקמת כמה קהילות מהגדולות בארץ ביניהן קהילת הלהטוטנים ואת כנס הלהטוטים הישראלי, את קהילת דרך הנדיב שיוצרת פסטיבל קהילתי במושבה ובו משתתפים עשרות אלפי אנשים בכל הארץ ליצירת תרבות אזרחית, את קהיליה וגם את השיקשוק הפרדס חנאי – מקום בו אנשים יכולים להפגש אחת לחודש על בסיס של קיימות, תוצרת עצמית ואמנות חופשית. 

לב, להטוטן מקצועי, מרצה ואיש UX UI כיום, חוזר בימים אלה אל אהבתו הגדולה שמלווה אותו שנים – המוסיקה, אותה זנח מאחור בעקבות אובדן של חבר, שהשפיע על כל מהלך חייו. בשנה האחרונה עובד לב על אלבום מיוחד שאת כל לחניו הלחין לפני 30 שנים עם חברו הטוב נתן שטרן ז”ל.

“לא רבים יודעים את זה עליי ומי שכן יודע, יודע ששמרתי את זה בסוד מרוב האנשים, אבל בעצם, אני קודם כל מוזיקאי”, מספר לב, במסגרת פרויקט מימון ההמונים שיצא אליו לדרך ב”הדסטארט”. “מותו של חברי, נתן ז”ל, היה אירוע שהשפיע וניווט את כל מהלך חיי באופן הכי דרמטי שיש והאלבום הזה הוא סוג של סגירת מעגל”.

השירים נולדו לפני 26 שנים. ללב היה הרכב מוזיקלי שבו הלחין ביחד עם חברו נתן ז”ל, שירי משוררים. לשניים היה קשר נדיר וחד פעמי. קשר בו יצרו והלחינו ביחד. מילה מילה, תו תו, שירים שמצאו בספרים שונים. מהקוסם בארץ ים וההוביט ודרך משוררות ומשוררים כמו אלי ס”ט, לאה גולדברג, רחל ויהונתן גפן. “מתוך הקשר הזה, נוצר הרכב מוסיקלי ויחד יצרנו שירים וקטעים אינסטרומנטלים נאיבים ויפים”, מתאר לב. “גדולי המלחינים בארץ – רכטר, כספי, גרוניך היוו השראה עבורנו כמו גם השפעות בינלאומיות ביניהם ג’נסיס, קרימזון, רנסנס וקאמל”.

// “מותו של חברי, נתן ז”ל, היה אירוע שהשפיע וניווט את כל מהלך חיי באופן הכי דרמטי שיש והאלבום הזה הוא סוג של סגירת מעגל”. גיא לב (צילום מסך: יוטיוב)

מיד אחרי שנתן השתחרר מהצבא, הוא נסע לטייל בחו”ל. לב היה אמור להצטרף אליו מיד לאחר סיום הלימודים שלו ברימון. 3 ימים לאחר שנסע, נפל נתן מצוק בסקוטלנד ונהרג. “מייד לאחריו הפסקתי לעסוק במוזיקה. מותו השפיע עלי ועיצב את נתיב חיי”, מתאר לב.

במסגרת המימון מתכוון לב לשלם לנגנים, לאולפן, למיקסים ולמאסטרינג. אל המוסיקה, אגב, חזר לב בעקבות פציעה בהפגנה בה השתתף. “לפני שנתיים, כשהגנתי על מפגינה באחת ההפגנות, נפצעתי בידי כשהותקפתי קשות על ידי חבורה גדולה”, הוא מתאר. “במסגרת השיקום שלי, המליצו לי לחזור לנגן ומתוך האימונים הקשים במוזיקה, החלטתי שמספיק לחכות עם החלומות וזה הזמן להוציא את השירים האלו לאור. נפגשתי עם אלון שטרן, מעבד מוזיקלי וחבר, ישבנו על כמה מהשירים והתחלנו במלאכת העיבוד וההפקה. לאחר 6 שירים שהקלטנו, אפשר להגיד שיש ממש תחושה של קסם שמאד חשוב לנו לחלוק.

“כל חיי אני משתדל לעשות טוב בכל קהילה שבה אני מעורב ואני ממש הייתי שמח אם הייתי יכול רגע להרפות ולסמוך על כל האנשים המופלאים שמכירים אותי. בואו להיות שותפים איתי בהפקת אלבום שהוא באמת נדיר ביופיו”, הוא מוסיף.

לפרויקט של גיא לב בהדסטארט – הקליקו. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

ישיבת מועצה חגיגית בזכרון יעקב לפתיחת הקדנציה החדשה 2024: אלה האתגרים במושבה [וידאו🎥]

ישיבת מועצה חגיגית התקיימה בזכרון יעקב לציון פתיחת הקדנציה החדשה (2024) | ראש המועצה הנבחר, אלי אבוטבול, חברי המועצה הנכנסת והיוצאת, ועובדי המועצה השתתפו באירוע. אבוטבול הביע נרגשות רבה ופירט את תוכניותיו לעתיד המושבה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן