Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

איזה פיל מגיע לבנימינה? היום הוא נחשף

איזה פיל מגיע לבנימינה? היום הוא נחשף

תושבים במושבה התעוררו בימים האחרונים ללוחות מודעות מלאים במודעות של "יש פיל בבנימינה". היום הקמפיין הפך למציאות בשטח

במהלך השבוע התעוררו תושבי בנימינה-גבעת עדה ליום חדש. התארגנו לעבודה, לגני הילדים ובתי הספר, לסידורים. בדרכים, הם ודאי לא פספסו את מה שהודבק על כל לוחות המודעות במושבה:  “יש פיל בבנימינה”. 

כמובן שלא מדובר בפיל אמיתי שמגיע למושבה (למרות שיש שיגידו שזה היה יכול להיות נחמד אם פיל היה מתהלך פתאום באמצע הרחוב והופך את המושבה ליעד תיירותי יותר), אלא מדובר בפרסום “טיזר”.

בעולם הפרסום, כשמדברים על טיזר, הכוונה היא ל”גירוי פרסומי” שנועד ליצור סקרנות ועניין סביב קמפיין או מוצר בטרם חשיפתו.

קמפיין “יש פיל בבנימינה” בימים האחרונים

כאשר משתמשים בטיזר, מעוניינים ליצור דעת קהל סקרנית שתקבל את הקמפיין בהתעניינות. זו יכולה להיות שאלה שהמענה עליה ייחשף באמצעות הקמפיין או אמירה או תמונה שיעוררו את הסקרנות אצל קהל היעד.

משיחות שקיימנו בימים האחרונים, איש לא היה מעוניין לחשוף במה מדובר, אבל קיבלנו דיווח שביום ראשון (היום), “הפיל” של בנימינה ייחשף. האם מדובר בפאב חדש? מסעדה? מתחם אירועים חדש? בית קפה מעניין?

אז זהו – שלא. מדובר בעצם בקניון “של”. כן, כן. אתם קוראים נכון. הקניון המסחרי הראשון של בנימינה, ממתג עצמו מחדש, וייקרא מעתה “הפיל”. ולמה הפיל? תושבת המושבה, מיכל ורדיגר, מנהלת המתנ”ס לשעבר, שעסקה בעיצוב ותקשורת חזותית שעברה לתחום החברתי, התחברה לבן, האחראי בין היתר על מתחם “של” בבנימינה.

“זה כבר שנים שכשאנחנו נפגשים זה מרחיק לחלומות משותפים שכוללים הרבה מאוד אנרגיות מקומיות”, כתבה ורדיגר הערב. “והתחלנו מבקרים את העבר ומדמיינים מה יכול לכלול מתחם שצועק כלכלה מקומית, מתחם שהוא גדול כל כך, שנוכחותו גדולה והפוטנציאל שלו גדול פי כמה.

“פיל גדול בכפר קטן, מילמלנו לעצמנו והתחלנו לחייך ומאז הוא חודשים מבחינתנו הפיל, מודע לעצמו, יודע לצחוק על עצמו, מלא ונוכח ושופע בטחון עצמי. וזה כבר חודשים שאנחנו מדמיינים אותו שם קורץ לנו ומעלה לנו חיוך ורצינו להדביק את כולם.

“כך נולד לו מיני קמפיין מקומי, סערה בשלולית המקומית שלנו ונתלו מאות שלטי “יש פיל בבנימינה” והתרגשנו לשמוע מלא תאוריות מילדים בני 5 ועד מבוגרים. ועכשיו יש לנו פיל בבנימינה, גדול ויציב. וזכיתי למתג אותו ולהרגיש שלפעמים המסע ארוך ומוזר אבל יש רגע שבו הנקודות מתחברות. ולפעמים מסתבר כשהן מתחברות נולד לו פיל”.

החלפת השלט המרכזי של “של” ל”הפיל”, היום. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של מיכל ורדיגר
// עדכון ראשון: 6.5.2021

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן