מגדלור ניוז

אחרי ה-7 באוקטובר, עם הגיוס הגדול למילואים, בתוך הלם, חרדה וחוסר אונים – חברנו למיזם "עוגן" למשפחות מגויסות עם מנכ"לית מדהימה ח"כ לשעבר רחל עזריה ופתחנו "שלוחה רשמית" באור עקיבא. "העוגן" מבוסס מתנדבים ומעניק תמיכה קהילתית למשפחות בעורף – כמעט 15 אלף משפחות מגוייסות בכ-250 ערים ומועצות.

קל מאוד להיסחף לשגרה, לפעמים עוצרים, נשברים, בוכים וממשיכים…. במיוחד עכשיו, כשיש פחות מיקוד בנושא, זה הזמן של כולנו להסתכל מסביב, לראות את השכנה שנמצאת לבד, את הילדים שאבא או אמא שלהם מגוייסים, את הלילות מלאי דאגה של הורי חיילות וחיילים ולהזכר שזו לא שגרה באמת… משפחות מגויסות זקוקות למילה טובה, אוזן קשבת או רק חיבוק ותמיד נחמד שזה מאנשים מהסביבה הקרובה. ואם מסתדר לכם אז גם להתעניין, להציע עזרה – לבשל ארוחה? להוציא כלב? לפנק בעוגה או חלה…

ויקי אור (מימין), ז'ניה גשינוב ותהילה אליצור. צילום: פרטי

היום, אנחנו 5 מנהלות קהילתיות – ז'ניה גשינוב, ויקי אור, הדס מיטב, תהילה אליצור ומירי דיל!

במעגל המשפחות המגוייסות בעיר שלנו נמצאות 140 משפחות במילואים ובקבע ועשרות מתנדבים ומתקיים מאמץ ליצור חיבורים כדי לתמוך ולעזור באוכל מוכן, בייביסיטר, אוזן קשבת, הנגשת מידע ועוד. במסגרת "העוגן" אנחנו משתדלות לקדם נושאים העולים המהמשפחות בעורף מול העירייה, הצלחנו לקיים מספר אירועים קהילתיים ולזכות בשיתופי פעולה עם עסקים מקומיים מדהימים כדי לפנק קצת את המשפחות.

אנחנו מבקשות להזכיר שאתן – משפחות מגוייסיות – לא לבד! אנחנו רואות אתכם ומקשיבות לכם ונהיה כאן כמה שיידרש.

משפחות מגוייסות שעדין לא הצטרפו אלינו, מוזמנות להרשם ל"עוגן", ואנחנו נפנה אליכם בהקדם.

אנחנו גם ממש נשמח למתנדבים נוספים למען המשפחות המגויסות.

"העוגן למשפחות המגויסות", מוזמנים לפנות אלי גם בפרטי, ז'ניה 052-9451841

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן