חבר מועצת העיר אור עקיבא נוח שמאילוב תוקף: "אור עקיבא משותקת והתושבים זועמים"

עו"ד שמאילוב ומשה ביטון שיגרו מכתבים למנכ"ל העירייה ודרשו לכנס באופן מיידי ישיבת מועצת עיר. שמאילוב: "אין מענה הולם לתושב". ביטון: "יש כשלים הגובלים בחלמאות לשמה וכלום לא קורה"

חברי מועצת העיר אור עקיבא, עו"ד נוח שמאילוב ומשה ביטון, דורשים כל אחד בפנייה נפרדת, לכנס את מליאת מועצת העיר בהקדם, זאת בעיקר לאור העובדה כי מאז נכנס מ"מ ראש העיר שמחה יוסיפוב לתפקידו, לפני כ-3 חודשים,  התכנסה המליאה פעם אחת בלבד.  

"למרות שביקשת ואף הצבת את מועמדותך למ"מ ראש העיר בהתנדבות, לא נראה כי פעלת לטובת ובחרת לא לקיים ישיבות מליאה מן המניין כקבוע בחוק, לפחות פעם אחת בחודש", כותב שמאילוב ליוסיפוב.

"מדובר בתקופה קשה ביותר של נגיף הקורונה, תקופה שתושבים ואזרחים אמורים לקבל שירות, תמיכה ומענה מצד הרשות המקומית, שירות שלא ניתן לתושבים מצד נבחרי הציבור והחלטות שלא התקבלו לטובת הציבור כי בחרת שלא לפעול כמקובל בחוק".

ישיבת מועצת עיר באור עקיבא. צילום ארכיון

שמאילוב תוקף את יוסיפוב ומציין כי "אור עקיבא הייתה צריכה מ"מ שיפעל לטובתה ולמען תושביה בתקופה שנבצר מראש העיר הנבחר להן בפועל ולא בחבר עירייה שקיבל סמכויות מצד אחד ומצד שני בוחר לשבת בידיים שלובות בתקופה כל כך קשה בה נמצאת מדינה שלמה.

"עם כל הכבוד, אינני מבין מדוע ביקשת והצבת את מועמדותך אם ידעת שלא תפעל למען תושבי אור עקיבא ואם ידעת שאינך מתכוון לזמן ישיבות מליאה ולקבל החלטות שכל כך נחוצות דווקא בימים קשים אלו", כותב עוד שמאילוב. "אור עקיבא משותקת והתושבים זועמים, היות ואין מענה הולם לתושב".

גם חבר המועצה ביטון מבקר את העובדה כי לא מתקיימות ישיבות מועצה, וטוען במכתב ששלח ליועץ המשפטי לעירייה, עו"ד אריאל ארונוביץ', כי "קורים דברים בעיר חלקם מחוייבים בדיון והחלטות מועצה וחלקם מחוייבים בוועדות בדיקה של כשלים הגובלים בחלמאות לשמה וכלום לא קורה.

לדברי ביטון, "מצפצפים על חלק גדול מחברי העירייה וביקשתי כבר ממנכ"ל העירייה פעמיים לזמן ישיבה לא מן המניין ונעניתי שזה ממתין להחלטת מ.מ ראש העיר".

עו"ד שמאילוב (מימין) וביטון. צילומים: פרטי, מהפייסבוק

 

ביטון מונה מספר נושאים "בוערים" כדבריו, בהם "בית הספר רוטשילד שנסגר לפעילות בשל גג נוטה לפול וסכנה בטיחותית. עד כאן אני מסכים להחלטה, בריאות הילדים וביטחונם חשובים יותר, אבל למה חיכו עד לחזרת התלמידים ללמוד סוף סוף, כדי להשבית להם את הלימודים ומסיבות הפורים בבית הספר? זו חלמאות לשמה, ניתן היה בחודשים הרבים שמערכת החינוך הייתה סגורה לבצע את הבדק בית הזה ולתקן את הליקויים ולא לפגוע בצורה כל כך בוטה בתלמידי בית הספר".

ביטון מציין במכתבו גם את המתנ"ס, כאשר לדבריו ההקצאה למתנ"ס "קוצצה ב-500,000 ש"ח ובנוסף הפעלת הצהרונים הועברו לגוף חיצוני (החשכ"ל) מבלי שיתקיים אפילו דיון אחד במועצה. כל אחד עושה מה שהוא רוצה".

עוד נושאים שביטון מונה: ההזנחה בעיר ("בושה וחרפה, העיר מלוכלכת, אין עבודת טאוט סדירה"), תקציב העירייה ("אנחנו עובדים בלי תקציב משנת 2019") והחלטת בית המשפט שבה חויבה העירייה לשלם 11 מיליון ש"ח לחברת "מקורות" ("איך מתכוונים להתמודד זה? או שהכל זורם בעירייה הזו?").

מעיריית אור עקיבא טרם התקבלה התייחסות לטענות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בלי בושה: התחזה לשר בן גביר והונה חברות אשראי והלוואות

תושב נוף הגליל התחזה למספר רב של קורבנות שאת הפרטים שלהם השיג במרמה | הוא התקשר לחברות האשראי ולבתי עסק והצליח באמצעות הפרטים להנפיק כרטיס חיוב ולקחת הלוואות | המשטרה הצליחה להתחקות אחר זהותו האמיתית והגישה נגדו 27 תיקים של הונאה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן