Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הלל יפה בתגובה למטה המאבק נגד תחנת הכוח: “עמדתנו טרם גובשה”; המטה: “תגובה הזויה”

בית החולים הלל יפה ציין במכתבו לפעילי המחאה כי הוא מבין כי מדובר ב"אנרגיה מתחדשת" וכי "עליו לבחון את הנושא" ● ארז אריאב: "תגובה הזוייה" ● ובינתיים: מנכ"ל איגוד ערים לשעבר ירוחם לקרץ הצטרף למטה המאבק נגד התחנה

מטה המאבק נגד הקמת תחנת הכוח בגז בחדרה בראשות הפעיל החברתי ארז אריאב, ממשיכים לפעול כנגד הקמת התחנה, על אף ההחלטה של הועדה לתשתיות לאומיות (ות”ל) שקבעה כי התוכנית תקודם.

ביממה האחרונה פרסם אריאב את תשובת הנהלת בית החולים הלל יפה לפנייתו כי היא צריכה להצטרף למחאה ולהתנגד להקמת התחנה באופן פומבי. אריאב מספר כי הופתע מתגובת בית החולים וכינה אותה “הזויה”.

“מכתבים נשלחו על מנת לעדכן את בית החולים בדבר בניית תחנת כוח בגז כקילומטר מזרחית לבית החולים”, כתב אריאב לפעילי המחאה. “במכתבים יצאה בקשה שבית החולים יתמוך במאבק הציבורי ומאבק איגוד ערים. יש לציין שגם חוות הדעת המקצועית של האיגוד נשלחה לבית החולים”.

התושב צרף את תגובת בית החולים שאמרה: “הנהלת בית החולים טרם גיבשה את עמדתה בנושא. אנו מבינים כי מדובר בתחנה המבוססת על אנרגיה מתחדשת – סולארית, ולידה תחנת כוח לגיבוי, ומכאן שיהיה עלינו ללמוד את עמדתם של הגורמים האמונים על הנושא, ובכלל זה המשרד להגנה הסביבה , אגוד ערים לאיכות הסביבה ועיריית חדרה, בטרם נגבש עמדתנו”.

אריאב כעס על התגובה: “אתם שמעתם נכון? אנרגיה מתחדשת? סולארית? האם משהו מנסה להטעות את הנהלת בית החולים? כמובן שהעברתי תגובה לבית החולים והעמדתי אותם על טעותם. אעדכן כתגיע תגובה נוספת”.

תחנת כוח. צילום: מגדלור ניוז

כאמור, אריאב ונוספים, פנו לגורמים רבים, בין היתר חברי מועצה בפרדס חנה, חדרה ואלונה, בבקשה כי יתנגדו לתוכנית. אריאב גם דחף לקיום דיון באיגוד ערים שרון כרמל, דיון שאכן התקיים לאחר בקשתה של ראשת המועצה בפרדס חנה-הגר פרי יגור.

לאחר הדיון הודיע האיגוד שחוות הדעת המקצועית שלו קובעת כי תחנת הכוח בגז (OPC2) תגרום לפגיעה משמעותית באיכות החיים ובאיכות הסביבה ובכלל זה לעליה ניכרת בזיהום האוויר, מפגעי רעש וסכנה למינים בסכנת הכחדה,  לכן קובע האיגוד שיש להתמקד באנרגיות מתחדשות במקום התחנה האמורה”.

לאחר החלטת הות”ל להמשיך ולקדם את תוכנית הקמת התחנה למרות ההסתייגויות, הודיע האיגוד כי יגיש השגות להחלטה במהלך 60 הימים הבאים.

ובינתיים, מטה המאבק קיבל חיזוק לאחר שגם מנכ”ל איגוד ערים בעבר, ירוחם לקרץ, הצטרף למאבק ולהתנגדות להקמת התחנה. “מטה המאבק כנגד הקמת תחנת כוח נוספת בחדרה מברך את ירוחם לקרץ מנכ”ל איגוד ערים לאיכות סביבה שרון כרמל לשעבר, על כניסתו למטה המאבק. ירוחם לקרץ מביא איתו ידע ונסיון מקצעי רחב בתחום הקיימות ואיכות הסביבה. לקרץ הינו תושב חדרה ובעל אות יקיר העיר חדרה משנת 2018. אין ספק שכנסתו למטה מחזקת ומהווה מכפל כוח לטובת המאבק”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן