Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סבתה של ליטל יעל מלניק ז”ל מאור עקיבא: “לא ישנתי כל הלילה כדי לראות את מי שלקח את החיים של נכדתי” [וידאו]

בבית משפט השלום בחיפה הוארך מעצרו של החשוד ברצח, אדוארד קצ'ורה עד יום חמישי הקרוב - וטרם ברור אם יואשם ברצח או בעבירה אחרת, בעקבות הקשיים שנתגלו בתיק החקירה

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (ראשון) בחמישה ימים נוספים את מעצרו של אדוארד קצ’ורה, החשוד ברצח ליטל יעל מלניק ז”ל, בת ה-17 מאור עקיבא שגופתה נמצאה לפני כחודש וחצי באתר בניה בקרית מוצקין.

מדובר בהארכת מעצר תשיעית. חוקרי מחוז חוף במשטרה ממתינים לחוות הדעת הסופית של המכון לרפואה משפטית באבו כביר לקראת הגשת כתב אישום נגד קצ’ורה וטרם ברור אם יואשם לבסוף ברצח או בגרימת מוות ברשלנות או בעבירה אחרת.

היום הגיעו לרחבת בית המשפט בחיפה תומכים ומכרי המשפחה. לדיון הגיעה הסבתא לודמילה בפעם הראשונה ואחותה של ליטל, רות מלניק. לודמילה אמרה לנציגי התקשורת שעמדו בחוץ, כשהיא בוכה ודומעת, שתתקשה להסתכל בפרצוף של החשוד במעשה.

צילום מסך: חשבון הטוויטר של כאן 11 

“לא ישנתי כל הלילה. איך אני אראה את הבן אדם שלקח את החיים של הנכדה שלי? אני ממש פוחדת. אני אומרת תודה רבה לכולם, לאנשים שאכפת להם ובאו לפה. זה פעם ראשונה שאנחנו הגענו לראות אותו. אני ממש פוחדת לראות אותו.

על ההחלטה של לודמילה לפנות בשעתו לבית המשפט בבקשה לצו הגנה נגד קצ’ורה, ציינה הסבתא: “הרגשתי משהו נורא. ילדה בת 16 נפגשת עם בן אדם בגיל 50. חוץ מזה הוא היה אח בבית חולים”.

אחותה של ליטל, רות מלניק אמרה: “אני מקווה שמי שעשה את זה ישלם. לא משנה באיזה נסיבות זה קרה. הוא צריך לשבת כל החיים בכלא”.

קראו גם: 
אזכרת החודש לליטל יעל מלניק ז”ל מאור עקיבא: הנהגת ההורים העירונית קוראת לציבור להשתתף
הוארך מעצרו של החשוד ברצח ליטל יעל מלניק ז”ל מאור עקיבא; רות, אחותה: “אני רוצה שהוא ימות”
רצח ליטל יעל מלניק ז”ל מאור עקיבא: מנהל בית החולים שבו אושפזה טוען שלא ידע על צו ההרחקה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מפחיד פה | בעמק חפר מתריעים בפני הממשלה: “יש חדירת שב”חים, פרצות בגדר, ירי לעבר היישובים”

ראשת המועצה עמק חפר גלית שאול, בוועידת איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות: “לא נשקוט עד שנביא לביטחון מלא לתושבינו”! שאול אמרה: “מאז שנבחרתי לפני כשש שנים אני שבה ומתריעה על

קרא עוד »

מועצת העיר אור עקיבא 2024 יצאה לדרך: מי יהיו מ”מ ראש העיר, הסגנים ומחזיקי התיקים?

בנאומו הראשון כראש העיר אמר ראש העיר הנבחר שמחה יוסיפוב: “יש לנו הרבה מה לעשות ואם להגיד את האמת – המצב מורכב. יש לנו גירעון ואין לנו דבש כאן. נמשיך את תוכנית ההבראה בכל הכוח. אני לא לבד ואתם כולכם איתי”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן