מגדלור ניוז

17:72 | חדרה פתחה את שנת הלימודים! צפו בתיעוד החגיגי >>

——————————————

17:47 | חוף הכרמל: 7,075 תלמידות ותלמידים יחד עם 75 גני הילדים שלנו פתחו היום את שנת הלימודים תשפ"ג במועצה. 652 תלמידות ותלמידי כיתות א' החדשים עשו היום את צעדיהם הראשונים במערכת החינוך המצטיינת של חוף הכרמל, זוכת פרס החינוך הארצי.

May be an image of 9 people, child, people standing, flower and outdoors

——————————————

17:39 | בעוד מועצת פרדס חנה-כרכור פרסמה כי "שנת הלימודים תשפ"ג נפתחה כסדרה", ההורים והתלמידים המשיכו להתלונן על שתי הכניסות הנפרדות של בית ספר חקלאי בעקבות הפיצול שיצא אל הדרך: תיכון חקלאי ובית ספר הצומח. על פי פתיחת השנה, הכניסה לביה"ס הצומח החדש הוא מכיוון שער כרכור הקרוב למגרש הספורט, בעוד הכניסה לחקלאי היא דרך דרך הנדיב ושערי הקשתות המוכרים. התלמידים מלינים כי עליהם ללכת דרך ארוכה מאוד, ליד כבישים, בדרך לכניסה לבית הספר. מהמועצה נמסר: כניסה לבית הספר – על פי השערים. שער הקשתות, תלמידי אורט חקלאי, שער כרכור – תלמידי אורט צומח. שער ההיסעים (רחוב ההגנה) אינו בטיחותי למעבר תלמידים היות ואזור זה נסגר לצורך בינוי האודיטוריום החדש הנבנה בימים אלו. ההחלטה על שער כניסה ראשי אחד לכל בית ספר נובעת בין היתר מן הרעיון שלשמו נועד הפיצול. הקשר של המנהלות, אנשי החינוך וצוות בית הספר, עם התלמידים. קשר אישי וראיית כל תלמידה ותלמיד בבואם ליום הלימודים. יחד עם זאת חשוב לציין כי אלה הן גם דרישות משרד החינוך וגורמי הביטחון. מוגנות, יחס אישי ואחריות הם שעומדים בראש סדר העדיפויות ולמען התלמידים.

——————————————

15:36 | חריש: החל מ-1 בספטמבר מלמדים שני מחנכים בכל כיתה בחטיבת הביניים החדשה ובאולפנת חריש. כמו כן, היום פתחה העירייה לראשונה מתחם גני חינוך חדש וייעודי ברחוב שוהם 67 (סמוך למרכז תרבות ופנאי). במתחם תוכננה ונבנתה רביעיית גנים שיוכלו לפעול כיחידה אחת עם מרחב משותף, חדרי טיפולים מותאמים ומצוידים וחדרים לטיפול פרטני. במבנה צמוד במתחם נפתח גן חינוך מיוחד חמישי. גני החינוך המיוחד החדשים, שנבנו ותוכננו מראש עם מענה טיפולי מתאים, הם חלק ממתחם של 10 כיתות גן שמאפשר שילוב ילדי חינוך מיוחד בפעילויות משותפות עם ילדי הגנים הנוספים.

May be an image of outdoors and brick wall

——————————————

10:41 | עמק חפר: אור בר-ניר ותום בן שאול מקיבוץ מעברות עם האבות רונן ואורי בבית הספר סימני דרך במעברות. יובל יעקובי ממכמורת עם המורה קרן גל בבית הספר ויתקין. במועצה מסרו "בהצלחה לכל הילדות והילדים המתוקים שמתחילים היום כיתה א' – ואת כל מסגרות החינוך בכלל". צילום: דוברות המועצה

——————————————

10:08 | מועצת בנימינה-גבעת עדה: "פותחים שנת לימודים במושבות. תלמידי בית ספר אשכולות החדשים- ברוכים/ות הבאים/ות".

——————————————

8:52 | נפתחה שנת הלימודים בחדרה: 23,882 תלמידים ותלמידות החלו הבוקר את לימודיהם במערכת החינוך בחדרה, שפתחה את שנת הלימודים כסדרה ב-199 גני ילדים ו-53 בתי ספר. בין החידושים במערכת החינוך בחדרה בשנת תשפ"ג:
➖ שני בתי ספר חדשים ומרשימים – קריית חינוך ע"ש יצחק נבון במערב העיר ובית הספר "לב המכיל בשכונת דניה.
➖ 9 גנים מקדמי הכלה בפיילוט חדש במימון העירייה, 2 גנים משחקים וגן מונסטורי ראשון מסוגו בעיר.
➖ תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" בתיכונים להגדלת מספר התלמידות בתחומי המדעים.
➖ 8 מנהלות ומנהלים חדשים בבתי הספר ו-21 גננות חדשות.
➖ 15 בתי ספר ו-70 גני ילדים שחודשו, שודרגו ואובזרו במהלך חופשת הקיץ.

ניר בן חיים, מ"מ ראש עיריית חדרה: "אני גאה לפתוח את שנת הלימודים במערכת החינוך בחדרה שמתהדרת באנשי ונשות חינוך מצוינים ומסורים ובפדגוגיה חינוכית מגוונת ופורצת דרך. חנכנו הבוקר שני בתי ספר חדשים במבנים מרשימים ועשרות מוסדות חינוך משופצים ומאובזרים ברמה הגבוהה ביותר, בהם יתחנכו ילדי העיר. בחדרה אנחנו בונים חינוך לדורות! אני מאחל לתלמידים ולתלמידות ולצוותי החינוך שנת לימודים מוצלחת, מהנה ובטוחה".

——————————————
——————————————

8:47 | במועצת זכרון יעקב בירכו את התלמידים והמורים: "תודה לכל הצוותים החינוכיים בבתי הספר והגנים, לסייעות ולגננות, לאבות הבית ולמחלקת החינוך במועצה ולכל עובדי המועצה שלמרות חוסר הוודאות עמלו קשה להכין את מוסדות החינוך ביישוב לפתיחת שנת הלימודים. המועצה המקומית, נבחריה ועובדיה מברכים את כלל תלמידי המושבה ובעיקר את העולים לכיתה א' ומאחלים שנת לימודים מהנה, מעשירה ומוצלחת".

——————————————

8:40 | בבית הספר בראשית בבנימינה פתחו שנה חדשה ומרגשת, בין היתר בשידור חי ב-ynet, לאחר שצוות צילום עם הכתב איתן גליקמן הגיע למוסד החינוכי בשעת בוקר מוקדמת. צילומים: מגדלור ניוז

——————————————
May be an image of ‎text that says '‎זנה פרדס ההנכרכרר תלמידות, תלמידים וצוותי חינוך יקרים, מאחלים לכם שנת לימודים פוריה, מהנה ומוצלחת! בברכה, מועצה מקומית פרדס חנה כרכור‎'‎

8:02 | מועצת פרדס חנה-כרכור פרסמה איגרת לתלמידים וצוותי החינוך: "חוזרים ללמוד. תלמידות, תלמידים וצוותי חינוך יקרים, מאחלים לכם שנת לימודים פוריה, מהנה ומוצלחת".

——————————————

7:30 | עיריית אור עקיבא פרסמה סרטון לכבוד החזרה ללימודים:

 

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן