Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

השריפה במרכז דיור לקשישים בחדרה: הדיירים פונו וטופלו במרכז הפנאי קלור [תמונות]

האירוע טופל ע"י אגף הרווחה ואגף אכיפה וביטחון בעיריית חדרה, בעבודה משותפת עם מנהל אחזקה ולוגיסטיקה בפנאי העיר וצוות העובדים והמתנדבים המסורים של מרכז הפנאי קלור

77 מדיירי מקבץ הדיור “בית דניאל” בחדרה פונו בעקבות השריפה שפרצה במקום למרכז הפנאי קלור, שם קיבלו אותם עובדי המרכז עם שתייה חמה, מזון, סביבה בטוחה ואווירה ביתית ונעימה. המשנה לראש העיר עו”ד יניב דרי: “שיתוף פעולה מחמם את הלב בין אגפי העירייה, עובדי פנאי העיר וצוות העובדים המסור במרכז הפנאי קלור.”

עקב שריפה שפרצה אמש (רביעי) במקבץ דיור ‘בית דניאל’ בחדרה, מבנה בן 9 קומות בו שהו כמאתיים קשישים, הגיעו כוחות החילוץ למקום, איתרו את מוקד השריפה במחסני בית האבות ופינו חלק גדול מהקשישים למרכז הפנאי קלור הנמצא בקרבת מקום. עם קבלת הדיווחים על השריפה, שככל הנראה פרצה במחסני בית האבות, דלתות מרכז הפנאי נפתחו באופן מידי, חדרי המרכז נפתחו ואווררו והעובדים הכינו את המקום לאירוח הקשישים, 77 במספרם.

האירוע טופל ע”י אגף הרווחה ואגף אכיפה וביטחון בעיריית חדרה, בעבודה משותפת עם מנהל אחזקה ולוגיסטיקה בפנאי העיר וצוות העובדים והמתנדבים המסורים של מרכז הפנאי קלור.

הדיירים שפונו למרכז הפנאי שהו שם במשך כמה שעות במהלך טיפולם של כוחות החילוץ וההצלה באירוע השריפה, והוחזרו בשלום לבית האבות בתום האירוע, כשהתקבל אישור לכך.

מנהלת מרכז הפנאי קלור ליאנה גלר: “אנחנו תמיד מוכנים להושיט יד לעזרה עבור תושבי העיר. מיד עם קבלת ההודעה לגבי השריפה הגענו למרכז, פתחנו את כל החללים במבנה, הפעלנו חימום, הוצאנו ספות וכיסאות לדיירי בית האבות וחיכינו להם עם שתייה חמה. חלק מהדיירים היו מבוהלים, שאלו שאלות ורצו לדעת מה קרה. עשינו את המקסימום כדי שיהיה להם נעים וחם בזמן שהם שוהים במרכז, שוחחנו איתם ודאגנו שיהיה גם מענה בשפה הרוסית”.

צילומים: באדיבות מחוברים

גם המשנה לראש העיר ויו”ר פנאי העיר עו”ד יניב דרי הגיע למקום והביע התרגשות למראה עשרות הקשישים שמילאו את חדרי מרכז הפנאי. “זהו שיתוף פעולה מחמם את הלב בין אגף הרווחה ואגף האכיפה והביטחון בעיריית חדרה, עובדי פנאי העיר, צוות העובדים המסור והמתנדבים במרכז הפנאי קלור, שהגיעו ונתנו מעצמם לטובת הקהילה.” דרי הוסיף כי המקרה, שהסתיים ללא נפגעים בנפש, מוכיח את החשיבות של חוסן קהילתי. “מרכז הפנאי שימש בעת האירוע כמרכז חוסן קהילתי לעתות חירום וכמשאב מצוין להתמודדות קהילתית עם משברים. ההתגייסות המהירה של עיריית חדרה וצוותי פנאי העיר במתן מענה מידי ואיכותי לדיירי בית האבות שפונו מהמבנה, היא דוגמא ליכולת של קהילה חזקה ויציבה לתפקד באופן מיטבי הן בשגרה והן בעתות חירום ולחזור לשגרה ולתפקוד בריא ביעילות ובמהירות”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן