Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

דיאטת אבטיח חזרה להיות טרנד: למה היא מסוכנת?

דיאטת אבטיח לוקחת את הפרי הזה למקסימום שלו. מדובר בדיאטת "טרנד" קצרה * המאמנת גלי מתוק: "כל דוגמנית או אושיית רשת, חושבת להמליץ למליון עוקבים שלה שטויות מסוכנות ביותר. ממליצה רק על דבר אחד: אורך חיים בריא ושמח. תזונה צבעונית מכל טוב"

המילה “דיאטה” בעולם שהופך להיות יותר ויותר על המסך, עם תמונות, פילטרים, צילומים בכל מקום והרצון להיראות טוב, מקבל זריקת מרץ בקיץ. אם שמעתם את צמד המילים “דיאטת האבטיח” לאחרונה, אתם לא לבד. הדיאטה הזו רצה ברשתות החברתיות, בקבוצות, בקרב דיאטנים ומדוברת לא מעט.

למרות השם הרע שיצא לו לאורך השנים, אבטיח הוא פרי בריא במיוחד, ומאוד מתאים לקיץ הישראלי. מנת אבטיח (כוס אחת) מעניקה מגוון ערכים תזונתיים רצויים, כמו ויטמין A – החיוני לראייה בריאה וראיית לילה; ויטמין B-1 – שעוזר לגוף להמיר מזון לאנרגיה; ויטמין B-6 – שהגוף שלנו צריך כדי לייצר תאי דם אדומים; ויטמין C, החיוני לבניית רקמות שונות בגוף וגם מהווה נוגד חמצון.

במקביל, אבטיח מכיל את נוגד החמצון ליקופן, אפילו יותר מעגבניה. לליקופן מגוון יתרונות והוא עשוי לסייע בהגנה מפני מחלות לב, סרטן ועוד. אחד היתרונות הבולטים באבטיח הוא אחוז מים גדול – כ-90 אחוזים מנפחו של האבטיח. עובדה זו הופכת אותו פרי מעולה לאכילה בימות הקיץ החמים. זו סיבה נוספת לכך שהאבטיח נכנס לרשימה המכובדת של מאכלים טובים לעור הפנים.

// אבטיח. צילום: PIXABAY

דיאטת אבטיח לוקחת את הפרי הזה למקסימום שלו. מדובר בדיאטת “טרנד” קצרה, במהלכה אוכלים מספר ימים אבטיח בלבד, לאורך כל היום, ולאחר מכן משלבים מזונות נוספים על מנת להוסיף רכיבים תזונתיים בהם חלבון ושומן החיוניים לגוף.  על פי דיאטניות, גם אם תראו ירידה במשקל, לא מדובר בירידת משקל בריאה או איכותית שמושגת באמצעות תזונה נכונה ופעילות גופנית. מה גם שרבים לאחר מכן שבים לתזונתם הרגילה והדבר עלול “להעלות להם ביוקר” ולהוסיף את המשקל שהופחת – בחזרה.

המאמנת גלי מתוק פירסמה בחשבון הפייסבוק שלה פוסט חריף נגד “טרנדים” של דיאטות שונות. “די לשאול אותי שאלות מטופשות: נשים… נערות אתן איבדתן את זה סופית”, כתבה. “שאלות כמו – האם אני ממליצה/ תומכת בלעשות דיאטת ״אבטיח״… כרוב… מלפפונים… לצום יום כן יום לא…לרוץ כל היום ולאכול תפוח
מה קורה כאן?!

“כל דוגמנית או אושיית רשת ,חושבת להמליץ למליון עוקבים שלה שטויות מסוכנות ביותר. במקום להיות מובילות דעת קהל ממקום מקדם וחיובי, אתן מנסות על עצמכן תזונה(אם אפשר לקרוא לזה כך) ״מטורפת להפליא ״! אנחנו בשנת 2022 והגיע הזמן שאנשים יבינו שלמילים ולמעשים שלהם יש כוח. חשוב להפעיל את המוח ( לשם כך נועד) ולהשתמש בו למקום חיובי.

“אני ממליצה רק על דבר אחד: אורך חיים בריא ושמח! תזונה צבעונית מכל טוב. כל תהליך של ירידה במשקל חייב להיות מול אדם מקצועי ולא בשל רעיונות מופרכים.
תשמרו על עצמכם כי הבריאות שלכם היא החשובה מכל! הגוף שלנו זה בית המקדש שלנו. אל ״תתאבדו״ עליו בבקשה. תודה מזאת שרואה דברים והיתה מעדיפה לא לראות”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

אור עקיבא על המפה: מתחם ‘ביג’ בעיר צפוי להגדיל משמעותית את הכנסות החברה

לפני 6 שנים פרסמנו כי מרכז הקניות “ביג” ייפתח באור עקיבא, כאשר שלט שהוצב בסמוך לתיכון “עתידים” ושכונות “נוף ים” ו”מבואות קיסריה” | מאז עברו הרבה מים בנהר אך נראה כי השנה המרכז סוף סוף צפוי להיפתח

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן