Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

קרב גרסאות נוסף סביב מתנ”ס אור עקיבא: טענות לחוב עירייה של כחצי מיליון שקל, בעירייה דוחים את המספר

קרב גרסאות נוסף סביב מתנ”ס אור עקיבא: טענות לחוב עירייה של כחצי מיליון שקל, בעירייה דוחים את המספר

הקרב בין העירייה להנהלת המתנ"ס בעיצומו - ופיתרון אין באופק. בישיבת המועצה בשבוע שעבר התייחס שמחה יוסיפוב שוב לסוגיה, וקדם לו פוסט של יו"ר הנהלת המתנ"ס שלום שבתאי - על החובות של העירייה לארגון. ההתכתשות בין השניים כך נראה, מסרבת לדעוך

בישיבת המועצה האחרונה של עיריית אור עקיבא (תחילת חודש יוני), תקף שמחה יוסיפוב, מ”מ ראש העירייה את ההתנהלות במתנ”ס העירוני ואת העומד בראש הועד המנהל – שלום שבתאי.

קדם לכך, פוסט שהעלה שבתאי ברשת החברתית – בו פרסם מכתב שנשלח ליוסיפוב ולגזבר העירייה עדיאל ישראלי, על ידי עו”ד דני פלד, היועץ המשפטי של המתנ”ס ושל החברה למתנ”סים, כך על פי שבתאי (בעירייה טוענים כי הוא אינו היועץ המשפטי של החברה).

במכתב צוין כי “מתנ”ס אור עקיבא המאוגד כעמותה משמש כזרוע ביצועית חשובה ומרכזית של העירייה להפעלה וביצוע של פעילות ענפה בתחומי הקהילה, התרבות והספורט, לנוער ולמבוגרים ברחבי העיר. נראה כי בתקופה האחרונה וגם על רקע הזעזועים העוברים על העירייה, סר חינו של המתנ”ס מעיניה של הרשות. הדברים באים לידי ביטוי בכך, שהעירייה עוצרת פעולות של המתנ”ס ובעיקר נמנעת מלהעביר למתנ”ס כספים, שעד לאחרונה הועברו ושולמו כסדרם”.

במכתב מפורט על מספר חובות שיש לעירייה כביכול כלפי המתנ”ס – מעל 81 אלף שקלים עבור הצהרונים, 200 אלף שקלים הקצבות חודשיות, ומעל 259 אלף שקלים השתתפות עירייה בהוצאות הסיפרייה לשנת 2020 ועד אפריל 2021. “עוד נכתב במכתב כי “אי העברת הכספים פוגעת בהתנהלותו התקינה של המתנ”ס למען תושבי העיר. בעקבות אי קבלת הכספים, המתנ”ס לא יכול לשלם את שכרם של העובדים ואף נאלץ להוציאם לחל”ת”. המכתב מתרה בעירייה להעביר את הכספים – ולא תעשה פנייה לבית המשפט שיורה לה לעשות כן.

יוסיפוב תקף בישיבת המועצה: ‘שבתאי צריך ללכת’

“נושא המתנ”ס קרוב לליבנו ובמיוחד נושא עובדי המתנ”ס”, אמר יוסיפוב. “מה שקורה במתנ”ס זה לא יאומן. אדם אחד מחזיק את כולם, מחזיק כבני הערובה את העובדים. מפרסמים ברשתות דברים שיקריים. נכתב כאילו העירייה חייבת כסף. העירייה חייבת בערך 50 אלף שקל ולא יותר. נמצאים פה עדיאל גזבר העירייה ששוחחתי איתו. שוחחתי גם עם היועץ המשפטי של העירייה על דוח מבקר המדינה שההנהלה וכל מה שקורה במתנ”ס – לא תקין.

שמחה יוסיפוב. צילום דוברות עיריית אור עקיבא

“העירייה לא יכולה להעביר שקל למתנ”ס וצריך לעשות שם סדר. בימים הראשונים שנכנסתי לתפקיד מה עשיתי? עשיתי בחירת נציגים. יש מכתבים רבים עוד מתקופת אדרי, שכותב לשבתאי בנושא המתנ”ס שנעשים שם דברים לא תקינים. הוא קיים אסיפה, לא התייחס אלי, התנער ממני וממועצת העיר, התנער מהחלטות שלנו.  לא יכול להיות שאדם אחד יעשה מה שהוא רוצה. ברשת מפיצים מה שבא להם. עד שיום אחד אולי נתבע הוצאת דיבה. אנחנו לא שק חבטות של אף אחד. לבי עם עובדי המתנ”ס.

“הייתי אצל הממונה על המחוז פאיז חנא וביקשתי תקנים. לאחרונה ביטלו שם תקנים במתנ”ס ושלחו אדם הביתה. שתדעו לכם שההנהלה שם לא חוקית.  דבר נוסף – מבנה הספרייה וכל מה שנרכש בתחומה – שייך לעירייה.  דיברנו עם מנהל הסיפרייה יוסי אבוחצירא. בנוסף, מבנה המתנ”ס גם שייך לעירייה.  לא יכול להיות המצב הזה. האדם הזה צריך לקום וללכת”.

עו”ד שלום שבתאי מסר בתגובה: “האיש הביא את העיר לעברי פי פחת”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מדוע מיזם הניקיון האומנותי בחדרה עלה על שרטון? (וידאו)

האומנים גבריאל רענן והנס פלדה מפרדס חנה יזמו מהלך של ניקיון חוף בגדה הצפונית של נחל חדרה, אלא שאז התברר שהשטח נמצא בכלל בבעלות חברת החשמל. עם זאת, הם ממתינים לתשובות בנושא ולא מאבדים תקווה. ואיזה שת”פ בכל זאת נוצר מהפנייה לעיריית חדרה? כל הפרטים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן