מגדלור ניוז

אחרי שתפסה תאוצה בשש השנים האחרונות ולאחרונה הפכה אפילו לכשרה, מסעדת 'מריפוסה' במתחם "גולף קיסריה" קוטפת תארים ומביאה כבוד ותודעה לאזור. הפעם זה היה בדירוג המסעדות הטובות ביותר לשנת 2022 של האתר 'מאקו'.

המסעדה מציגה מטבח מודרני ויצירתי והפכה לשם דבר בקנה מידה ארצי, בניהולם של שלושת השפים מאיר אלאלוף, חביב משה ויומי לוי, שיצאו בתחילת הדרך מידיו של השף אביב משה.

בדירוג 'המסעדות של ישראל 2022' שפורסם בראש השנה ב'מאקו', השתתפו עשרות מסעדות מכל הארץ להצבעת הגולשים. בנוסף ל'מריפוסה', השתתפו בהצבעה גם 'הלנה בנמל' הקיסריתית ו-'רוברטה וינצ'י' מכרכור – שקוטפת גם היא מחמאות.  ואולם, רק 'מריפוסה' נכנסה לרשימה הנכספת ולא סתם, היא קוטפת את המקום השמיני והמכובד, לאחר שאלפי גולשים הצביעו לה ובחרו בה כאחת המסעדות הטובות בארץ.

ב'מאקו' תיארו כך:

"מסעדת מריפוסה בקיסריה הצליחה להתברג בפסגת המסעדות הכשרות שלנו ברשימה. המסעדה של השפים מאיר אלאלוף, חביב משה ויומי לוי, שנמצאת במיקום הנחשב והאטרקטיבי של הגולף בקיסריה, סחפה אלפי מצביעים מכל הארץ, שהציבו אותה במקום כה מכובד ברשימה שלנו. לאור זאת, אפשר להצהיר שללא ספק מדובר באחת מהמסעדות הפופולריות ביותר כיום בישראל. לטעמנו זה קורה הן בזכות האוכל, הן בזכות המיקום היפהפה והן בזכות האווירה היוקרתית, שעדיין מצליחה להיות גם קומוניקטיבית. האוכל במריפוסה משתעשע עם קריצות לאסיה במנות כמו לברק מטוגן על אטריות זכוכית חריפות או סלמון בטוגראשי עם רוטב חלב קוקוס ולמון גראס, לצד נגיעות במטבח הים תיכוני עם פרגית על פריקי ושום קונפי או קבב דגים על רוטב של פלפלים קלויים".

מנימוקי השופטים:

"המסעדה של שלושת השפים יוצאי מטבחיו של השף אביב משה הפכה ממש לאחרונה לכשרה, ומציגה תפריט דגים ובשר עם קלאסיקות לצד מנות הרכבה אסייתיות. מסעדה עם אופי ואווירה".

לכתבה המלאה באתר מאקו
עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן