Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

השנה החולפת: אור עקיבא מתאוששת בהתחלות בניית דירות חדשות לעומת 2022

השנה החולפת: אור עקיבא מתאוששת בהתחלות בניית דירות חדשות לעומת 2022

למ"ס: עלייה בקצב התחלות הבנייה באור עקיבא בשלושת הרבעונים הראשונים של 2023

עלייה בקצב התחלות הבנייה בעיר אור עקיבא בשלושת הרבעונים הראשונים של 2023 – כך עולה מניתוח נתוני הלמ”ס שפורסמו לאחרונה. בעיר החלו להיבנות 41 דירות חדשות בתקופה זו (קצב שנתי מוערך של 55 יח”ד), וזאת לעומת 15 דירות בלבד שהחלו להיבנות בה בשנת 2022 כולה.

בהתפלגות התחלות הבנייה לפי קומות, עולה כי 13 יחידות דיור שהחלו להיבנות הן צמודות קרקע (כ-17 שנתי), לעומת 15 כאלה שהחלו להיבנות בכל שנת 2022. עוד 20 התחלות בנייה בעיר היו לדירות בבניינים בני 3 קומות ו-7 בבניינים בני 4 קומות. אף לא דירה אחת החלה להיבנות במגדלי מגורים בעיר.

בהתפלגות לפי מספר חדרים, עולה כי 26 יח”ד היו בנות 4 חדרים, 8 יח”ד בנות 6 חדרים ויותר, ו-7 יח”ד בנות 5 חדרים.

לדברי עפרה חדד, סמנכ”לית ובעלי יורו ישראל הבונה את פרויקט צמודי הקרקע “וילה יורו באור ים” בשכונת אור ים באור עקיבא, “היקפי הבנייה באור עקיבא עולים בניגוד למגמה הארצית, וזה מבורך. ניתן לומר שרוב התחלות הבנייה בעיר בשנים האחרונות היו בשכונת אור ים המתוכננת על ידי הקרן לפיתוח קיסריה.

פרויקט צמודי הקרקע של יורו ישראל באור ים |הדמיה רן ון דן ברגן

“חלק גדול מהדירות כבר בעיצומה של בנייה וחלק אף התאכלסו. בפרויקט שאנו בונים בשכונת אור ים נותרו למכירה רק 20 קוטג’ים, והיא בין השכונות הבודדות בארץ שעדיין ניתן למצוא בהן צמודי קרקע חדשים, היות ומדובר במוצר בהכחדה, וככל שעובר הזמן יהיו פחות ופחות אפשרויות לקנות כאלה”.

יורו ישראל אכלסה את השלב הראשון בפרויקט צמודי הקרקע “וילה יורו באור ים” הכולל 91 צמודי קרקע בני 6 חדרים במספר גדלים. עד כה אוכלסו 52 קוטג’ים ו-13 נוספים יאוכלסו בהמשך השנה. תמהיל הקוטג’ים בפרויקט כולל צמודי קרקע בני 6 חדרים במספר גדלים – 177-180 מ”ר עם גינות של 30-110 מ”ר. צמודי הקרקע בפרויקט כוללים חדר נפרד בקומת הקרקע שניתן לייעד אותו לחדר עבודה או אף להסב את המחסן לשימוש זה.

לפי הלמ”ס, ברמה ארצית, מינואר ועד סוף ספטמבר 2023 החלו להיבנות כ-46,700 דירות חדשות (קצב שנתי מוערך של כ-62.3 אלף), ירידה לעומת כ-67.7 אלף התחלות בנייה שהיו בכל שנת 2022. הערים המובילות הן תל אביב, ירושלים, בת ים, יו”ש, ראשון לציון, אשקלון, לוד, אשדוד, רעננה ונתניה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

סיכום מתקפת הלילה האיראנית: ישראל יירטה מאות כטב”מים וטילים, חלק מהירוטים נצפו באזור חדרה

לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה באמצעות מערכת “חץ” ויחד עם המדינות השותפות האסטרטגיות את מרבית השיגורים טרם חצו לשטח הארץ | זוהו פגיעות בודדות, ביניהן בבסיס צבאי בדרום הארץ עם נזק קל לתשתית

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן