כחצי שעה לפני ההפגנה: עיריית אור עקיבא הודיעה כי הספרייה פתוחה לקהל; המחאה תתקיים כמתוכנן

ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב פרסם הודעה לתושבים ברשתות החברתיות כי הספרייה שבה לפעילות כבר היום (ראשון) החל מהשעה 16:00 ותפעל בהמשך השבוע אחר הצהריים וכן ביום שישי. עם זאת, מחאת התושבים תתקיים בשלב זה כמתוכנן החל מהשעה 17:00

המחאה כבר השפיעה? עיריית אור עקיבא הודיעה בשעה 16:30 היום (ראשון) כי הספרייה העירונית תיפתח לקהל הרחב כבר מהיום. "עיריית אור עקיבא שמחה להודיע כי הסיפריה העירונית תהיה פתוחה החל מהיום 20/6/21 משעה 16:00 עד 19:00 אחה״צ", נכתב בהודעה שהופצה בשעה האחרונה. 

"החל ממחר ה-21/6/20 הסיפריה העירונית תהיה פתוחה בכל יום משעה 15:00 עד 19:00. בימי שישי הסיפריה תפעל החל מ8:00 עד 12:00. בברכה, שמחה יוסיפוב, מ״מ ראש העיר".

עם זאת, יוזמי המחאה הודיעו כי המחאה תתקיים כמתוכנן, החל מהשעה 17:00 ברחבת היכל התרבות והספריה. "כבר למעלה מחודש ימים החינוך הבלתי פורמלי באור עקיבא מושבת!", נמסר מהמארגנים.

"בשל סכסוך בין הנהלת המתנ"ס לעיריה, מה-11 למאי, מוקדי התרבות והפנאי המרכזיים של אור עקיבא, הספריה והמתנ"ס, סגורים! אין קבלת קהל בספריה, אין חוגים ושעות סיפור, העובדים יצאו לחל"ת מאולץ, ואחרי שנה בה התרבות היתה מושבתת ממילא, תושבי אור עקיבא, מגדול ועד קטן, עדיין בבתים!

"ביום ראשון הקרוב (20/6) בשעה 17:00, מתכננים תושבי העיר המודאגים מחאה ברחבת הספרייה והיכל התרבות, למחות בעד התרבות. נקרא לפתירת הסכסוכים, שלא על גב התושבים והעובדים. מוזמנים להצטרף למחאה למען העובדים והתושבים באור עקיבא".

ביום שישי, חולקו לעובדי הספריה והמתנ"ס שאינם עובדי עירייה ונמצאים בחל"ת בבית במתנה – עציץ לכל עובד. "היום לכבוד שבת הענקנו עציצים, לכל עובד מתנ"ס וספריה, שנאלץ לשבת בבית", סיפרו התושבים שארגנו את המחווה. "אנו רוצים להביע את הכרת התודה שלנו כתושבים על השירות שהם נותנים לנו כל השנה".

היוזמים שיבחו גם את "משתלת עדן", "שפרגנו בהנחה כשהבינו שיש לנו תקציב מאוד מוגבל. היום היה יום מאוד מרגש , זה כוחה של קהילה… ערבות הדדית: להיות אחד בשביל השני, לעלות חיוך בימים קשים. יש לנו עוד דרך ארוכה, אבל יש בעיר תושבים איכפתיים ויוצאים מן הכלל".

הברכה שנשלחה לעובדים, עם העציץ

מנהל המתנ"ס משה נקש התרגש מהמחווה ובשם העובדים כתב: "צוות המתנס והספרייה מודה לתושבים על היוזמה והעציץ. כולנו כאן, יחד, בקריאה לפתיחת מוסדות התרבות החיוניים כל כך לכולנו והסדרת השכר והמשך הפעילות. שוב תודתנו לתושבים!".

// עדכון ראשון: 18.6.2021, 17:49

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן