מגדלור ניוז

זה אולי הפוסט הכי מיוחד שתקראו היום, והוא שייך לצחי קורן מאור עקיבא. קורן פרסם ברשתות החברתיות קריאה לחבריו, מכריו ועוקביו, על מנת לנסות למצוא מישהו שאולי יציל את חיי חברו. 

"אני לא נוהג לרשום פוסטים, אבל הפעם אין לי באמת אופציות אחרות", כתב קורן. "בתמונה היפה אני נמצא עם אבי, אבי חבר שלי כבר מעל עשור האיש עם הלב והנשמה הכי גדולה שתכירו!

"אבי צעיר בן 32 רווק שעוד לא הספיק כלום בחיים. מגיל צעיר היה חולה כליות ולפני כשנה התחיל טיפולי דיאליזה 3 פעמים בשבוע. מי שלא יודע מה זה אומר טיפולי דיאליזה אני מאחל בלב שלם שלא ידע ולא ישמע !

קורן כותב עוד: "זה 4.5 שעות כל פעם שמחברים אותך למכונה שבעצם תפקידה להחליף את הכליות, לנקות את הגוף מרעלים, להוציא עודפי נוזלים ולסנן את הדם שעובר דרך המכונה וחוזר נקי לגוף. טיפול מתיש שמביא איתו הרבה דברים לא נעימים.

"אז למה הפוסט הגיע אחרי כמעט שנה? לא באתי לבקש תרומות, לפחות לא כרגע. אבי לא בן אדם שאוהב לשתף ולהראות את המצב הנפשי שלו והתסכולים היומיומיים. ברשת יש כוח , ואולי יגיע הצדיק או הצדיקה שיהיו מוכנים לתת לו חיים במתנה.

"ניסינו הכל ובדקנו הכל , גם השתלת כליה בחו״ל, זה עולה המון כסף (וזו בעיה שיכלנו להתגבר עליה) אבל כרגע לא נמצא עדיין מישהו אמין שבאמת לא עושה סחר באיברים.

"סוג הדם של אבי הוא B+, התורם לא חייב להיות מאותו סוג דם מכיוון שיש אופציה לעשות הצלבה. כל התהליך מלווה ע״י מתנת חיים. התורם כמובן אמור להיות אדם בריא עם bmi תקין. לאבי מגיע לחיות ולעשות טוב, מי שישאל למה אני לא תורם אז אני כמובן אגיד ואסביר שהדבר הראשון שניסיתי לעשות זה לתרום לו אבל אני לא מתאים וה-bmi שלי לא תקין.

הפוסט שפרסם צחי קורן ברשתות החברתיות. צילום מסך: פייסבוק

"אבי הוא החבר הכי טוב שלי , דוד של הילדים שלי ובנפש הוא אחי לכל דבר ועניין, אני לא צריך שהוא ידבר בשביל לדעת מה הוא עובר, אני לא יכול לדמיין את היום שיקרה לו משהו ולא עשיתי הכל בשביל להציל אותו.

"חברים שלי ואנשים יקרים אם קראתם והגעתם עד לכאן , גם אם אתם לא יכולים לתרום לו כליה מכל סיבה שהיא , אבקש שתשתפו , אולי בזכות השיתוף שלכם אבי יזכה בחיים חדשים! אני מבטיח שכל אדם שמעוניין וחושב לתרום לו אני אהיה כעוגן בשבילו! תודה מראש לכל מי שחושב רק לעזור, 0506383507 – צחי קורן".

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן