Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושב בנימינה תבע קאנטרי בזכרון יעקב בטענה שסרב לבטל מנוי בתקופת הקורונה – איך זה נגמר?

תושב בנימינה תבע קאנטרי בזכרון יעקב בטענה שסרב לבטל מנוי בתקופת הקורונה – איך זה נגמר?

המנוי הוקפא פעם אחת בעקבות פציעת התושב, הוא חזר לפעילות בקאנטרי ואז פרצה מגיפת הקורונה. בעקבות סירוב הקאנטרי להחזיר את הכסף תחילה - החליט התושב לתבוע. איך זה נגמר?

תושב בנימינה הגיש לאחרונה תביעה נגד קאנטרי זכרון על מנויים שעשה בתקופת הקורונה. בתביעה שהוגשה תחילה לבית המשפט לתביעות קטנות, ביקש התושב כי בית המשפט יחייב את הקאנטרי לפצות אותו ב-3,000 שקלים, בשל התנהלות הקאנטרי מולו במגיפת הקורונה, אשר בגינה לא קיבל החזר מלא על מנויים שעשה.

על פי כתב התביעה, ב-22.9.2019 רכש התובע מנוי שנתי בקאנטרי זכרון, בדמי מנוי חודשיים של 284 שקלים. בחודש דצמבר שלאחר מכן, נפצע התובע ולאחר שהעביר מסמכים רפואיים, המנוי הוקפא בהתאם להסכם בינו לבין הקאנטרי. בחודש ינואר, העביר התובע את המנוי לרעייתו ואף הוסיף למנוי חוגים בתוספת תשלום. כחודש לאחר מכן, חזר התובע לפעילות והרחיב את המנוי הקיים למנוי זוגי בתוספת תשלום.

אלא שב-15.3.2020, נסגר הקאנטרי בהוראת הממשלה בעקבות משבר נגיף הקורונה ובני הזוג לא יכלו לנצל את המנוי שרכשו, אך יכלו לבטלו. עם זאת, בעקבות צמצום הפעילות, לא היתה לתובע אפשרות לדבר עם אף גורם, עד אשר חזרו למתכונת פעילות מצומצמת בחודש יולי. בשלב זה התובע ניהל מספר שיחות עם הקאנטרי במטרה לבטל את שני המנויים, ואף הבהיר כי הוא לא מאשר את המשך החיובים. אך פנייתו סורבה בטענה להקפאת המנויים.

בריכה | צילום להמחשה בלבד, לתמונה אין קשר לידיעה

לטענת התובע: “לא ברור מדוע יש להסכים ל’הקפאה’ שהוצעה על ידי הנתבע, במיוחד כאשר לא ברור מתי ניתן יהיה לחזור להתאמן ו/או יתכן שהנתבע יפסיק לחלוטין את פעילותו בעקבות קשיים כלכליים לאור משבר הקורונה, בדומה לעסקים רבים אחרים” נטען בכתב התביעה. ואכן גם כאשר נפתח הקאנטרי מחדש בחודש יולי, כעבור חודשיים בלבד שוב הוקפא המנוי ועל כן התובע ורעייתו לא היו רשאיים להתאמן לפחות עד תום תקופת התשלומים.

לאחר התייעצות עם המועצה לצרכנות, פנה התובע בבקשה טלפונית חוזרת לקאנטרי, על מנת להפסיק את התשלומים. לאחר פניות חוזרות ונשנות במשך חודשים רבים, הודיע הקאנטרי כי ניתן לבטל את המנוי, אך הדבר כרוך בדמי ביטול של 20% ועל כן השיב לתובע את סכום המנויים בניקוי 1,262 שקלים, על אף שהדבר לא הובהר בהסכם ההתקשרות בין השניים. על כן החליט התובע לפנות לבית המשפט ולבקש כי יחייב את הקאנטרי לשלב לו פיצוי על סך 2,627 שקלים הכוללים החזר דמי הביטול, חיובים עודפים ופיצוי בגין עוגמת נפש, בתוספת הוצאות משפט על סך 400 שקלים.

ואולם, לאחרונה הושג הסכם פשרה בין הצדדים. בהסכם שנחתם ואושר על ידי בית המשפט לתביעות קטנות בחדרה (20.10), ישלם הקאנטרי לתושב 1,500 שקלים, ומבלי שהצדדים יודו בטענות כלשהן. עוד נכתב כי “ההסכם חסוי” והצדדים מתחייבים שלא לפרסמו, אולם ההסכם עצמו חשוף במערכת נט המשפט.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן