Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“מסירות אין קץ לצד אנושיות ואהבה גדולה”: סמל נוי בצרי מחדרה נבחרה כמצטיינת

בצרי, משרתת כסמלת בחמ"ל איסוף בחטמ״ר אפרים וזכתה להצטיינות בטקס מפקד יחידת ‘ניצן׳ 636 השבוע | בצרי: "אני מאוד אוהבת את החיילות שלי, רואה קודם כל את האנשים לפני המשימה"

באמצע השבוע האחרון, התקיים טקס מצטייני מפקד יחידת ‘ניצן׳ 636, סא״ל ג׳. בין המצטיינים נבחרה סמל נוי בצרי, תושבת חדרה שמשרתת כסמלת בחמ”ל איסוף בחטמ״ר אפרים, נוי קיבלה את ההצטיינות בגלל מסירות אין קץ יחד עם אנושיות ואהבה גדולה לחיילות שלה.

נוי בת 20 וגרה בחדרה ועתידה להשתחרר בחודש הקרוב. לנוי אח ואחות קטנים. אביה היה לוחם בתותחנים ואמה שירתה ב8200. לפני הצבא נוי התנדבה בכלבייה במשך 3 שנים ובמשך 7 שנים ולקחה חלק בליגת העל בכדורעף. היא אוהבת בזמנה הפנוי לצאת, לשחק כדור-עף ולהנות עם חברים.

סמל נוי בצרי. צילום: דובר צה”ל

נוי התגייסה באוקטובר 2021 והחלה את דרכה בתור תצפיתנית. לאחר חודשיים וחצי של הכשרה בסיירים הגיעה לחמ”ל מצדות ביהודה סמוך לחברון, שם שירתה כארבעה חודשים ולאחר מכן יצאה לקורס מ”כים שאורכו שלושה חודשים ולאחר מכן הגיעה לחמ”ל יקיר בחטמ״ר אפרים שם שירתה שמונה חודשים. במהלך שירותה כמפקדת חוותה אירוע בו זיהתה חשודים פלסטיניים שניסו לחדור לעיר יהודית ובזכות עירנותה הצילה חיים.

לפני כחצי שנה קודמה להיות סמלת, האחראית על מחלקה של חיילות ומהווה קצינה בהעדרה. תופסת גזרה ואחראית על כלל המפקדות. נוי מספרת שהיא שוקלת לחתום קבע ולהמשיך להתקדם בתוך הצבא. אין ספק שנוי חוותה אירועים משמעותיים במהלך שירותה הצבאי, את האתגרים היא ניתבה לפיתוח אישי ומצויינות שהתבלטה בעירנותה הגבוהה במשמרות וחיבור אישי עם חיילות.

נוי מספרת: “אני בן אדם מאוד טוטאלי בערכים וברגשות שלי, אני מאוד אוהבת את החיילות שלי, רואה קודם כל את האנשים לפני המשימה, נשארת שעות נוספות ומביאה מעצמי כמה שאני יכולה”.

בדובר צה”ל מפרגנים לה: “נוי, את הגאווה שלנו. יישר כוח והרבה הצלחה בהמשך!”.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן