Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תנועות הנוער בבנימינה-גבעת עדה פותחות באופן רשמי את שנת הפעילות תשפ”ד

גיל חנניה, המועמד לראשות מועצת בנימינה - גבעת עדה וחבר ההנהגה הארצית של תנועת הצופים: "יום מרגש עבור הילדים והנוער ויום חשוב עבור החינוך הבלתי פורמלי שמביא ערך מוסף ותכנים שפעמים רבות לא נלמדים בשום בית ספר"

היום (ג’, 5.9) יפתחו תנועות הנוער במושבות בנימינה – גבעת עדה את שנת הפעילות ומאות חניכים יתקבצו למסדרים, לפעולות ולמורל המסורתיים.

רגע לפני תחילת הפעילות, מברך גיל חנניה, המועמד המוביל לראשות מועצת בנימינה – גבעת עדה, את החניכים והמדריכים. חנניה פועל ב-15 שנים האחרונות במרחב הציבורי בתחום החינוך הבלתי פורמלי ואף מכהן כחבר ההנהגה הארצית של תנועת הצופים (דירקטוריון), מכהן כראש הנהגת “דרור” – האחראית על יישובי לב השרון (כ-6,000 חניכים), וכיהן כראש שבט “עומר” בבנימינה והיה תומך נלהב בהקמת שבט “גפן” בגבעת עדה.

גיל חנניה. צילום: נועה זני

חנניה: “היום הוא יום מרגש עבור הילדים והנוער, החניכים והמדריכים, וכל המערכת הבלתי פורמלית, היום בו מתרחש הקסם החינוכי שאחרי הצלצול. חינוך לערכים, חינוך לאקטיבזם, חינוך לעשייה, חינוך שמתעקש על מפגש, חינוך שמאפשר למידה אחרת שבאה מבחירה ומכל הלב.

“החינוך הבלתי פורמאלי מהווה השלמה משמעותית וטובה עבור חלק גדול מבני הנוער והילדים ולחלק הוא מערכת החינוך העיקרית. הוא קבוצת השייכות, הוא המקום למימוש עצמי, הוא המקום לרכוש כישורים, חברתיים ומקצועיים”.

הצופים בבנימינה. שנה חדשה

חנניה מוסיף: “אני מאמין גדול בקשר בין החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, בהקשבה ובערך המוסף שיש לכל אחת מהמסגרות לתרום לאחותה. אני מאמין שחיבור משמעותי והבנה שמערכות חינוך אלו הן משלימות חשובה בכדי למקסם את מה שבני הנוער שלנו יכולים להרוויח. אני מאמין כי כל ילד וילדה יכולים להביא לידי ביטוי את עצמם ולחוות חווית הצלחה בתנועת נוער.

“יהיו שימצאו את עצמם בחווית שייכות בתחומי הספורט השונים, יהיו שימצאו עצמם במגמת הרובוטיקה או התאטרון, יהיו שימצאו את עצמם במחול ויהיו שימצאו עצמם בבני עקיבא, בחוגי הסיירות או בצופים, והלב שלי והמחשבה שלי, היא גם על אלו שטרם מצאו מסגרת שייכותית משמעותית, גם להם יש לחשוב על אלטרנטיבות מתאימות.

“ולנו ההורים, רגע לפני ‘אבל יש לך מבחן’ ורגע לצד ‘אבל למה כל הלכלוך הזה’, בואו נשמח שבני הנוער שלנו עסוקים בלהיות חלק ממשהו גדול מהם, מחוץ לבית, מוקפים במשמעות וחברים. חג חינוך שמח”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן