Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פוסט שעלה על תושב חדרה ייחס לו התעללות בכלב, הוא משיב בתגובה נרחבת: “עברתי שיימינג מטורף”

פוסט שעלה על תושב חדרה ייחס לו התעללות בכלב, הוא משיב בתגובה נרחבת: “עברתי שיימינג מטורף”

פוסט שעלה בסוף השבוע על ליאור, תושב חדרה, ייחס לו "התעללות בכלב בצומת המשטרה". כעבור יממה הוא כתב תגובה נרחבת ברשתות וסיפר כי היה בעצם זה שהציל כלב מדריסה: "עשה לי שיימינג ברשת על כך שהרבצתי לכלב באזור כיכר המשטרה חדרה. אני לא יודע איך בעלת הפוסט שצילמה אותי - כתבה בו דברי שקר זדוניים כאלה"

תושב חדרה טוען כי גולשת אחרת שצילמה אותו מרחוק מציל כלב בצומת המשטרה בחדרה – העלתה עליו פוסט מכפיש ברשתות החברתיות, תוך שהיא מציגה אותו כמתעלל בבעלי חיים.

התושב ליאור, כתב פוסט ארוך בעצמו המסביר את האירוע וטוען ל”שיימינג מטורף” כדבריו. חיפוש קצר בקבוצות חדרה גילה פוסט, שעדיין היה באוויר במוצאי השבת, בו מתארת תושבת בקצרה חשד להתעללות בכלב בצומת המשטרה ואף טענה לתיעוד האירוע – אולם התיעוד נמחק מאוחר יותר.

“ב-2.7.21 בצהריים, נעשה לי שיימינג ברשת על כך שהרבצתי לכלב באזור כיכר המשטרה חדרה. אני לא יודע איך בעלת הפוסט שצילמה אותי – כתבה בו דברי שקר זדוניים על כך שאני נראה שאני מרביץ לכלב”, כתב ליאור.

התושב הוסיף: “חברים, אין לי שום מושג איך לעזאזל היא הגיע למסקנה הזו כאשר אני בסה”כ הצלתי את הכלב מדריסה נוספת.  הכלב נפגע ממכונית, אני יודע שקוראים לזה דריסה אבל חברים דריסה זה כאשר הבעל חיים לצערי ממש בין גלגלי האוטו או לא משנה איזה רכב מכני. בכול אופן הסיפור הזה ככה – הכלב שייך לחבר שלי שהיה איתי גם כן באותו הרגע. אנחנו חצינו את מעבר החציה לכיון חדרה רמב”ם כניסה לחדרה במעבר לכיון השלט ברוכים הבאים לחדרה.

“היה לנו רמזור אדום ובעל הכלב ואני נעמדנו וכמובן שבעל הכלב אמר לכלב לעמוד הכלב לא הקשיב וירד לכביש בזמן שיש לנהגים אור ירוק. מזל שהרמזור רק התחלף והנסיעה של הנהגים לא הייתה מהירה מדי ואז לצערי נכנס בו אחד הרכבים והכלב נעמד בכביש אבל נכנס לפאניקה. נסינו להרגיע אותו והרכבים נעמדו הלכו לכיוונו של הכלב אם הוא היה בפאניקה וברח על הכביש לכיון מזרח לכיון האופן מרקט על הכביש הנגדי.

“אני אמרתי לבעל הכלב ללכת אל הנהג להרגיע אותו בזמן שאני יביא את הכלב תאמינו לי שרצתי על הכביש רק כדי שנהגים אחרים יראו אותי כדי הכלב לא ידרס שוב פעם. הכלב כבר הגיע על הכביש מול הכניס לאופן מרקט שמה הוא נרגע והצלחתי לתפוס אותו וכמו שאמרתי שלא ידרס שוב פעם.

הפוסט של תושב חדרה. “שיימינג נוראי”. צילום מסך: פייסבוק

“אני נראה בלי חולצה כי אני אפילו הורדתי את החולצה והחזקתי אותו אם החולצה שלי ואתם יכולים לראות שהוא בידיים שלי ורגוע. מי שמכיר את הצומת אתם יודעים מאוד עמוס שמה בחודשים האחרונים, בגלל שינוי הכיכר, ותאמינו לי, שרבים ראו את המבצע הזה שעשיתי”.

התושב, שהיה נשמע אמין על יתר הגולשים, תקף את הפרסום השקרי אודותיו – כך לדבריו: “אני לא יודע מהיכן הגיעה האישה הזדונית הזאת, אם השקר הנורא הזה שאפילו מחקה את הפוסט כי אמרתי לה שאני יתבע אותה על הוצאת דיבה ועוד הרבה מאוד סעיפים, אז היא החליטה למחוק את הפוסט ואפילו לא היתנצלה.

“מבטיח לכם חברים – היא לא ראתה אותי מכה את הכלב ולא כלום. שוב פעם, לא יודע איך היא הגיע לזה בכלל באמת, אבל את הנזק היא כבר עשתה למרות שהיא מחקה את הפוסט וכמו הרבה אני גם כן שואל את עצמי אז למה לא צילמת אותי בשעת מעשה כי כול הארוע הזה היה לפחות 7/8 דקות…. אל תאמינו לכול דבר עד שאתם לא שומעים את הצד השני”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן