Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

נושקת ל-100% גיוס לצה”ל: איך הפכה פרדס חנה-כרכור למעצמת משרתים?

נתוני הגיוס במושבה - מעל הממוצע הארצי | מנתוני חטיבת התכנון ומנהל כ"א בצה"ל לשנת 2022-2023 עולה כי פרדס חנה-כרכור מככבת בנתוני גיוס מרשימים גם השנה | במושבה פועלים מספר תכניות ופעילויות לעידוד הגיוס לשירות משמעותי בהן יום בעקבות לוחמים, מפגשי הכנה של תלמידים לקראת צו ראשון ולאורך כל השנה ומפגש עם חילות צה"ל

המועצה המקומית פרדס חנה כרכור נמצאת מעל לממוצע הארצי בנתוני הגיוס הן בקרב גברים והן בקרב נשים. כך עולה מנתונים שהציגו חטיבת התכנון ומנהל כח-אדם בצה”ל לשנת 2022-2023 לראש המועצה, מנכ”ל המועצה וצוות אגף החינוך.

בהתאם להצגת הנתונים עולה כי שיעור גיוס גברים ונשים נמצאים מעל הממוצע הארצי עם כ- 93% גיוס. בנתוני הקצונה חלה קפיצה משמעותית של כ- 10.3% בקרב הבנים לעומת הממוצע הארצי הועמד על כ- 8%.

בתוך כך עולה מהנתונים כי: נתוני שירות משמעותי, בקרב המתגייסים עומדים גם הם מעל הממוצע הארצי עם ממוצע של כ- 90% גם בנשים וגם בקרב הגברים, זאת בנוגע לשירות המשמעותי הפרטני עבור המתגייסים, משמע המתגייסים שבעי רצון משירותם הצבאי.

הגיוס לשרות קרבי, בנים עומד על כ- 51.1% ונשים על כ- 12.3% והם זהים לממוצע הארצי.

חיילים בתרגיל. צילום: דובר צה”ל

העלייה בנתוני הגיוס מיוחסת, בין היתר, לתהליכים אותם מובילה המועצה תוך שיתופי פעולה עם מחלקת הנוער ובתי הספר התיכונים. בתי הספר ומחלקת הנוער בשיתוף עם צה”ל מפעילים שורה ארוכה של פעילויות הכנה לקראת הגיוס.

בין היתר כוללות הפעילויות יום בעקבות לוחמים, מפגשי הכנה של תלמידים לקראת צו ראשון ולאורך כל השנה, שבוע גדנ”ע במסגרתו יוצאים תלמידי כיתות י”א לשבוע אימונים במחנות צה”ל, מפגש היכרות של תלמידי כיתות י”א עם נציגי החילות השונים וקבלת מידע לגבי אפשרויות השיבוץ בצבא ועוד.

ראש המועצה ציינה כי היא גאה בנוער ובנתוני הגיוס המרשימים ביישוב. “אחוזי הגיוס  הם נגזרת ישירה של מדיניות החינוך ומחלקת הנוער שהמועצה מפעילה בשנים האחרונות ובשיתוף ההורים והנוער. המועצה תמשיך לפעול כל העת בשיתוף פעולה פורה עם צה”ל כדי לשמר ואף להגביר במקומות מסוימים את המוטיבציה בקרב בני הנוער לשירות משמעותי בצה”ל”, ציינה בדבריה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

עבודות גדולות יוצאות לדרך בפרדס חנה-כרכור: סלילת שבילי אופניים ומדרכות ברחובות האלה

חברת נתיבי ישראל והמועצה המקומית פרדס חנה כרכור, הודיעו על סלילת שבילי אופניים ומדרכות לרווחת התושבים.ות ומשתמשי הדרך ברחובות המייסדים, דגניה וקדמה. מועד תחילת העבודות הוא החודש, מרץ 2024, כאשר

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן