Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

סוכן הנדל”ן המוביל באור עקיבא על פי אתר מדל”ן, מיכאל דדשב: “המלחמה השפיעה, אבל רואים מגמת שיפור בעסקאות הנדל”ן בעיר”

סוכן הנדל”ן המוביל באור עקיבא על פי אתר מדל”ן, מיכאל דדשב: “המלחמה השפיעה, אבל רואים מגמת שיפור בעסקאות הנדל”ן בעיר”

הוא כיתת רגליו כדי להפוך לסוכן נדל"ן מוביל בתחומו | עכשיו, אחרי 6 חודשי לחימה בדרום, מיכאל דדשב חזר למשפחת "בית הנדל"ן" האהובה באור עקיבא | "כל לקוח בשבילי הוא עולם ומלואו. אני מתייחס לכולם בכבוד והערכה רבה. מאוד מאמין במעגל לקוחות, גם אחרי העסקה אנחנו נשארים חברים"

מיכאל דדשב נקרא לשירות למילואים מיד לאחר השביעי באוקטובר. כאיש קבע בצה”ל שפרש, הוא גויס בצו 8 ושהה בלחימה כחצי שנה. לאחרונה, הוא חזר למשפחת “בית הנדל”ן” האהובה – סוכנות הנדל”ן המצליחה באור עקיבא, שכבר מורכבת מ-10 סוכנים וחולשת על פני נכסים בכל השכונות, מצפון ועד דרום העיר באור ים. בשלוש השנים האחרונות, דדשב נבחר לסוכן הנדל”ן המוביל בעיר על פי אתר מדל”ן.

“אירועים במדינה תמיד משפיעים על מצב הנדל”ן”, הוא מסביר. “אנחנו ישראלים, אנחנו מאוד רגישים ואכפתיים. אם אני נזכר כמה שנים אחורה, בתקופת הקורונה היתה אי ודאות, אף אחד כמעט ולא קנה דירה. אני זוכר את עצמי מוכר דירות בשלט רחוק, מצלם את הנכסים בשיחות וידאו מול הלקוחות וכך גם נוצר הקשר עם עורכי הדין ועריכת הסכמי החתימה. הסתגלנו למצב.

“גם בתקופת המלחמה – ההתחלה היתה חסרת ודאות, ב-7 באוקטובר נפל עלינו יום שחור, אסון בממדים עצומים, עם ישראל נפל לעצב ושכול. הרבה אנשים עצרו קנייה ועמדנו במקום, לא ידענו מה הולך לקרות, רבים התגייסו ללחימה, כולנו יחד למען המדינה. היום, תוך כדי הלחימה, אנחנו כבר רואים גל של התחלת קנייה מאסיבית. העלייה מתבטאת הן בהיבט המחירים והן בקצב מכירת הדירות באור עקיבא. יותר אנשים מבינים שהמלחמה היא חלק מהשגרה שלנו כרגע, ונדל”ן, כתחום דינאמי, מתכתב עם הדינאמיות והמשכיות החיים. אצלנו, כאן, זה מורגש, חי ובועט”.

דדשב בלחימה בדרום. “הרבה אנשים עצרו קנייה ועמדנו במקום, לא ידענו מה הולך לקרות, רבים התגייסו ללחימה, כולנו יחד למען המדינה”

דדשב כיתת רגליו כדי להפוך לסוכן נדל”ן מוביל בתחומו. הוא נשוי, אב לשני ילדים, מתגורר בשכונת אור ים החדשה, תושב אור עקיבא מילדות. לאחר שירות הקבע, טיול עולמי ועבודה במשרד הביטחון בעבודות ביטחון שונות בחו”ל, ראה את העולם הגדול. “העולם רחב ידיים ונחשפתי מקרוב להתנהלות של עצמאיים ברחבי העולם ובאתגרים העומדים בפניהם. הבנתי כמה העולם העצמאי הוא גדול וכמה אפשרויות יש לו. זה גרם לי להבין שאני הולך לכיוון הזה”.

הוא עבד בתחום המסעדנות, צבר ניסיון והחל אף לנהל מסעדות. כזר אז ידע שאת העסק שיקים – הוא ינהל בעצמו. “הייתי תמיד איש של אנשים, איש של מכירות אבל מבין ללב של הלקוח. בעולם הביטחון למדתי על בני אדם, על תכונות אנוש מרגשות, על הבנה פסיכולוגית וכמה שכל אלה מתחברים לי לנדל”ן, עולם גדול שיש בו מרחב של אפשרויות.

“באחד הימים כשניהלתי מסעדה, התיישב אחד הפרוייקטורים של שכונת הפארק חדרה. הוא אמר לי שאני חייב להיכנס לעולם הנדל”ן. זה סיפור שהדהד אצלי תקופה ארוכה. התחלתי לעבוד בחדרה, התחתנתי עם חדרתית, נולדה לי ילדה ראשונה, הרבה אנשים המליצו לי לא להיכנס לתחום, ובכל זאת האמנתי בעצמי. הצלחתי מאוד בחדרה, אבל אור עקיבא תמיד משכה אותי. הסניף באור עקיבא עוד לא היה קיים, זו תקופה שהייתי עובד מהרכב ולא בתוך משרד”.

בית הנדל”ן נפתח תחילה בשד’ דוד המלך בשכונת אורות ומשם בוצע המעבר לסניף הגדול והמרווח בבית הקשתות במרכז אור עקיבא, בציר רחוב הנשיא.  “חדרה היא עיר גדולה מאוד של 100 אלף תושבים ושם כבר התחלתי ליצור עסקאות גם באור עקיבא”, מתאר דדשב. “לאחר כשנתיים הגעתי לאור עקיבא פול טיים. גייסתי הרבה נכסים כי החיבור שלי לעיר בא מתוך אהבה. לא מצאתי את עצמי בחדרה, אור עקיבא היא ביתי, מכיר את התושבים כאן, מחובר אליהם וישנם שיתופי פעולה. הקמתי את הסניף של בית הנדל”ן והיום אנחנו כבר עם עשרה סוכנים פעילים מצפון העיר בשכונת היובל ועד לדרום העיר בשכונת אור ים החדשה”.

בוא נלך על האמת שלך – מה מייחד אותך?

“האמת היא הדבר הכי חשוב – ואתה יכול להבין מהלקוח, אחרי שכל הקלפים נפתחו, אחרי שעברתם את העליות והירידות. כאיש צבא, גם כשאני בתהליך מכירה של בית, אני שואל את עצמי איך אני משתפר לפעם הבאה. כשלקוח אומר לי בסוף התהליך שהוא מרגיש שנלחמתי בשבילו, לא ויתרתי ועשיתי הכל להביא לתוצאה שהתבקשה מלכתחילה, אני מרגיש שעשיתי את השליחות הגדולה שלי בתחום.

“כל לקוח בשבילי הוא עולם ומלואו. אני מתייחס לכולם בכבוד והערכה רבה. מאוד מאמין במעגל לקוחות, גם אחרי העסקה אנחנו נשארים חברים. אני מוזמן לאירועים של לקוחות, מה שמבטא את הקשר הזה. מאמין מאוד בגלגל של לקוחות שנוצר באנרגיות טובות. זה חשוב לי. מכרתי לאנשים דירות לפני 5 שנים והיום הילדים שלהם הם לקוחות שלי ובאים אליי לרכוש נכס. באור עקיבא האנשים מאוד חמים ומחבקים. וככה אני מתייחס אליהם.

“כבוגר קורס יועצי משכנתאות והמון ניסיון שרכשתי במגוון תחומי החיים, אני יודע לתת פלטפורמה מאוד גדולה ללקוח – ייעוץ משכנתאות, בעלי מקצוע שאני עובד איתם, שיפוצים והדרכה כללית. יש לי עד היום לקוחות ששואלים אותי מה קורה בעיר, איך מגיעים לבעלי מקצוע כאלה או אחרים, חנויות, עסקים ומידע. מבחינתי הלקוחות הם כמו שותפים לתהליך”.

“כשלקוח אומר לי בסוף התהליך שהוא מרגיש שנלחמתי בשבילו, לא ויתרתי ועשיתי הכל להביא לתוצאה שהתבקשה – עשיתי את השליחות שלי”

דדשב גם מבין לאיזה כיוון נושב העולם – בתחום השיווקי. אנחנו משתמשים בבינה מלאכותית, בנוכחות במדיה, בשימוש בתוכנות מובילות בשוק והכל במטרה להגיע ללב הקהל וליעד רחב.

השימוש באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים מאפשר לדדשב ליצור קשר מהיר עם הלקוח ולהתקדם בתהליך המכירה או הקנייה באופן יעיל, מקצועי וזריז. דדשב לא זנח את שיטות הפרסום הישנות – לוחות מודעות, פנייה לקהל דוברי שפות אחרות כמו רובית, ואפילו מודעות תלישה – כמו פעם – של מספרי טלפון.

“אני חי ונושם את העיר, מכיר את התכניות שלה, את הפיתוח והמשרד שלנו מתמקצע כל הזמן. בלו”ז שלנו תמצא הרצאות מפי גורמי מקצוע במשק לסוכנים שלנו, בין אם עורכי דין, יועצי משכנתאות, ואף הרצאות שאנו מעבירים לסוכני נדל”ן שמתארחים אצלנו,

“הטכנולוגיה, היחס האישי והניסיון”, הוא מסביר את המתכון שלו. “לקחתי לא מזמן לקוח שחיפש דירה להשכרה. הוא בעצמו המון שנים שוכר, בעל משפחה וילדים, שומר וחוסך כסף. הוא רצה להשתמש בכסף אבל חשש, כי המחירים כל הזמן הולכים ועולים. הוא לא הצליח לצמצם את הפער במירוץ לרכישת בית. עברתי איתו תהליך, הסברתי לו את החשיבות שברכישה עכשיו, בלי לחכות לעתיד. הוא נכנס להליך של ליווי בנקאי. מצאנו דירה וניהלנו עליה משא ומתן. בסוף הדירה נמכרה. אני לא מכיר סוכנים שיודעים לקחת מישהו שהוא שוכר ולהפוך אותו לקונה. תמיד שואלים אותי למה צריך מתווך – זה בדיוק זה. חוש שמפתחים שלא קיים באופן טבעי”.

מיכאל דדשב, מומחה נדל”ן באור עקיבא, בית הנדל”ן | ליצירת קשר חייגו: 0537117018 | או הקליקו כאן. 

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
2 .
Inline Feedbacks
View all comments
Anonymous
Anonymous
09/05/2024 21:13

מיכאל אתה מספר 1
בהצלחה אלוף
ואין ספק שהיית חסר

אור עקיבא עוברת למוני חשמל חכמים; איך הם ישפיעו עלינו?

אחד היתרונות המרכזיים של המונים האלה הוא קבלת פחות “חשבונות על פי הערכה”. עד היום, נדרשה קריאה פיזית של המונה. במונה החכם הנתונים משודרים ישירות לחברת החשמל והחשבון נוצר מיידית | בנוסף, המונים יאפשרו תחרות בין חברות “ספקיות” חשמל בדומה לתחרות ברשת האינטרנט

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן