Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מגדלור ניוז

הירי מקו התפר ליישובי אזור חדרה: אלה הצעדים שעושה העירייה אל מול האיומים

עיריית חדרה הגבירה את נושא הביטחון העירוני מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, וכעת, עם הסכנות האורבות מיו”ש וקו התפר, צרכי הביטחון בעיר הולכים ועולים.

על פי העירייה, היא נוקטת בצעדים מגוונים להגברת הביטחון, הכוללים הצבת מחסומים מדלגים בכניסות לעיר, תגבור סיורים לאורך כל שעות היממה ובמקומות הומים ורגישים, והפעלת משמרי שכונות בשיתוף התושבים.

השיטור העירוני, בשיתוף המשטרה, מבצע בכל לילה מחסומים מדלגים בכניסות לעיר. בנוסף, ניידות מסיירות בשגרה בכל רחבי העיר וניידות נוספות נמצאות באופן קבוע במקומות הומי אדם כמו מתחמי מסחר, בילוי ומרכז העיר. הסיורים תוגברו גם במקומות רגישים כגון התחנה המרכזית, אתרי בנייה, פארק נחל חדרה וחוף הים.

כמו כן, העירייה מפעילה משמרי שכונות המהווים תגבור למערך הביטחון העירוני ומספקת עבורם רכבים וציוד נדרש. במסגרת שיתוף הפעולה עם המשטרה, הותקנו בשנה האחרונה שני שערים בשטחים החקלאיים בשכונת בית אליעזר ונחסמו כניסות נוספות באמצעים שונים כדי למנוע כניסות לא מורשות לעיר.

גורמי הביטחון בעירייה נמצאים בקשר רציף עם משטרת חדרה במטרה להבטיח את ביטחון התושבים ולתת מענה לכל איום פוטנציאלי.

 

ירי מהשטחים לעבר עמק חפר; יחידת סיור הוקפצה לאבטח תחנות הסעה לתלמידים

אירוע שלישי משמעותי בתוך פחות מ-3 ימים במועצה האזורית עמר חפר: ביישוב בת חפר עדכנו (29.5) את התושבים כי התבצע ירי משמעותי ממזרח ליישוב, כוחות צבא נמצאים בדרכם לביצוע סריקות.

בהמשך, עדכן דובר צה”ל (10:30) כי מחבלים ביצעו ירי מאזור טולכרם לעבר מרחב היישובים הישראליים הסמוכים לעיר. כוחות צה״ל קפצו למקום והחלו לבצע סריקות במרחב. בשלב זה לא אותרו פגיעות. הכוחות פועלים כעת על מנת לאתר את מבצעי הירי.

במקביל, נקודות ההסעה של תלמידים הנמצאות במזרח היישוב יאובטחו ע”י הסיור המקומי שהוקפץ למקום. לדיווח המלא

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
7 .
Inline Feedbacks
View all comments
אורח
אורח
07/06/2024 16:13

מה עם ירי חזרה? שוב אנחנו נאורים דמוקרטיים שפועלים לפי חוקים בלבד?? ירו עלינו נירה חזרה מה הבעיה???

דילוג לתוכן