Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סערת ההסעות לבתי הספר באור עקיבא: ההורים זעמו, העירייה מצאה פתרון

שנת הלימודים נפתחה באור עקיבא בצורה רגועה וחלקה באופן יחסי, אך בשבוע הראשון לשנה החדשה ובמיוחד בשלושת הימים האחרונים עסקו באגף החינוך, בבתי הספר ובעיקר בקרב ההורים בנושא ההסעות לבתי הספר היסודיים בעיר - רוטשילד, עציון ורבי עקיבא. 

הורים לתלמידים בבית ספר עקיבא הממלכתי-דתי, קיבלו אמש (חמישי, 7.9) הודעה כי ההסעות לבית הספר יחלו רק לאחר ראש השנה, בעקבותיה החלו הורים להתרעם מדוע הנושא לא הוסדר עוד בטרם פתיחת שנת הלימודים, ובכלל – מדוע על התלמידים יהיה להמתין כל כך הרבה זמן – כחודש אחרי פתיחת השנה – ועד אז עליהם להסתדר לבד? בעירייה טוענים, מנגד, כי איחרו ברישום של הורים וקבלת נתונים לא מספקת מצד בתי הספר, הם אלה שהביאו לעיכוב.

“אנחנו הורים עובדים, לא מתחשבים בנו”, ציין אחד ההורים בבית ספר יסודי בעיר, תגובה אחת מיני רבות המביעות כעס על ההחלטה. “קיבלנו כעת הודעה מהעירייה שבעקבות קושי של חברת ההסעות להתארגנות ותפעול מערך ההסעות כבר משבוע הבא, הם נאלצים לדחות את תחילת הפעלת ההסעות ליום שני שאחרי ר”ה. רק הורים שישלמו עד שני הקרוב, ילדיהם יהיו זכאים להסעות”, נכתב בהודעה מבית הספר.

הבוקר (שישי, 8.9) יזמו ההורים פנייה לראש העיר אלי אנקונינה ולאגף החינוך בעירייה ודרשו להסדיר את העניין בהקדם. “בראשון בספטמבר כולכם הגעתם לבושים בחליפות מתוך כוונה להצטלם וכמובן לאחל שנה טובה ומבורכת לתלמידי בית הספר הנרגשים. אולם, לצערי שכחתם פרט לא שולי וחשוב מאוד – מה עושים כבר ממחר עם הסעות לתלמידים היקרים!?”, נכתב בהודעה.

“אנו הורי בית הספר רבי עקיבא מאתמול משתגעים מה לעשות עם הילדים החל מ 10/9 כי אין הסעות. בית הספר טוען שמבחינתו העביר בזמן את הרשימות, הרשות טוענת כי הרשימות לא הועברו בזמן, ומבחן התוצאה הביא לאכזבה”.

כאמור, מדובר בהסעות לתלמידים לבתי הספר רבי עקיבא, עציון ורוטשילד. על פי חוזר מנכ”ל משרד החינוך, הרשות המקומית מעניקה הסעות לתלמידים המרוחקים ממסגרות החינוך שלהם מרחק הגבוה מ-2 ק”מ. באור עקיבא, מדובר בשכונות אור ים ושכונת היובל.

מהנהגת ההורים העירונית נמסר הבוקר כי “פתיחת שנת הלימודים אינה הפתעה לאף אחד, חודשיים של היערכות עמדו בפני כל הנוגעים בדבר. עם היערכות מיטבית מראש ניתן גם לפתור דברים בלתי צפויים”.

בעירייה התגייסו למצוא פתרון כבר הבוקר, אך טענתם היתה כי איחור ברישום של חלק מההורים להסעות ורשימה לא מעודכנת שהתקבלה מבתי הספר, היא זו שהביאה להחלטה הראשונית לדחות את מועד תחילת ההסעות לאחר ראש השנה. כאמור, העירייה החליטה להתערב בנושא מיידית וההסעות יחלו ביום שלישי הקרוב.

“עיריית אור עקיבא מסבסדת 70% מעלות ההסעות לבתי הספר הפנים עירוניים כחלק מהשירות המיטבי אותו היא רוצה להעניק להורים ולתלמידים בעיר”, נמסר מהעירייה. “בעקבות איחור ברישום של חלק מההורים ורשימה לא מעודכנת בבית הספר, חל עיכוב בסידור ההסעות מרבי עקיבא, עציון ורוטשילד לשכונת אור ים. בעקבות התערבות של ראש עיריית אור עקיבא מול חברת ההסעות, הוסכם כי ההסעות יצאו אל הדרך בכל מקרה כבר ביום שלישי הקרוב ללא שיהוי נוסף.

“חשוב לזכור כי מדובר עדיין בימים ראשונים של שנת הלימודים ובימי התארגנות על רשימות התלמידים המלאות, לאחר הרישומים ברגע האחרון כאמור, וכן הסדרה של התשלומים בנידון. ההסעות יצאו לדרך בהנחיה העירייה ובמקביל תיעשה השלמה של הכתובות החסרות להשלמת מסלול ההסעה כנדרש”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן