Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“מים חיים”? הכירו את בני הזוג מחדרה שטוענים שיש מים שיהפכו אותנו לאנרגטיים ובריאים יותר | המגזין

“מים חיים”? הכירו את בני הזוג מחדרה שטוענים שיש מים שיהפכו אותנו לאנרגטיים ובריאים יותר | המגזין

למאיה אשד תמיד היתה בעיה לשתות מים. היא היתה חשה נפיחות והמקסימום שהצליחה לשתות היה חצי ליטר ביום. לפני 12 שנה גילתה את מי ה"קנגן" ומאז כבר הספיקה להכניס את בעלה לשיגעון * היום היא כבר מגיעה לשתייה של כ-2.5 ליטר מים ביום ומספרת על שיפור משמעותי במדדי הבריאות שלה, שינה טובה יותר, שיפור בעיכול ואפילו חזרה של פיגמנטים לשיער

“אין כמו השדות שאני רואה מהמרפסת”, אומרת מאיה אשד, לצד בן זוגה שרון, תושבי חדרה בשנים האחרונות שעברו לאחרונה להתגורר בשכונת בית-אליעזר. כמי שכבר שנים מחפשים תמיד לשפר את החיים, ואחרי עסקים רבים שניהלו בתחומים שונים, ובעיקר אמנות, הם מתמקדים בשנים האחרונות בנושא של “מים חיים”. נושא שהגיעו אליו על ידי התנסות אישית – משנת 2009 ועד היום, והחליטו להעביר אותו לאנשים נוספים.

מאיה מספרת: “אחרי 23 שנה של ביחד והרבה למידה משותפת, גילינו את המכנה המשותף הגדול ביותר שלנו, שנותן לנו המון סיפוק ואושר: היכולת שלנו לעזור לאחרים להגיע לחיים טובים, איכותיים ובריאים יותר על ידי שיתוף הידע העצום שרכשנו והתנסינו בו כמעט בכל תחומי החיים. מכאן ועד להחלטה להקדיש את מחצית החיים הבאה שלנו לשיתוף הידע הזה לשיפור האושר האישי, איכות החיים והבריאות של אחרים – הייתה ממש קצרה. מתוך הידע הרחב שלנו, נתרכז כאן בתחום קרוב מאוד לליבנו, אשר תרם לנו ולרבים אחרים לשיפור הבריאות ואיכות החיים: “קנגן – מים חיים””.

מה זאת אומרת מים חיים?
שרון: “מייד נסביר, אבל קודם חשוב לנו להגיד שגם לנו זה היה מונח חדש. מבחינתנו בעבר מים היו רק מים, בלי שום ערך מיוחד מעבר לעובדה שידענו שצריך לשתות מים ולא ממש היה חשוב מה סוג המים.
מאיה: “לי אישית הייתה בעיה קשה לשתות מים על אף ההבנה שהמים חיוניים להישרדות. כשמממש הקפדתי, המקסימום שהצלחתי לשתות ביום היה חצי ליטר. המים פשוט לא ירדו, התערבלו לי בבטן וגרמו לי להרגשת נפיחות. בעיות בריאותיות הציקו לי בלי פתרון. עור יבש, מגורה ומתפוצץ, כאבי ראש תכופים, חוסר אנרגיה לרמה של תחושת סימום כרונית. בנוסף סבלתי מהשמנת יתר שלא נפתרה אף פעם כי בכל דיאטה ההנחיה הייתה להרבות בשתיית מים – הדבר שהתחיל את הבעיה שלי. בקיצור, נקלעתי למעגל ייאוש אין סופי: אני צריכה לשתות מים, אך לא יכולה לשתות מים.

// שתו מים. אילוסטרציה. צילום: engin akyurt 

“והמים החיים? הנה עכשיו זה בא. ב-2009 נחשפתי באופן מקרי ביותר למי “קנגן”, כאשר התארחתי בארה”ב בביתה של מכרה למשך כמה שבועות. כבר בימים הראשונים הרגשתי שינוי משמעותי שהורגש מיד: יכולתי לשתות כמות גדולה יותר של מים. תמיד הרגשתי ששתיית מים מרגישה לי כמו שתיית ‘שמן’ ולכן לא יכולתי לבלוע אותם. כששתיתי מים של “קנגן” הרגשתי שהם נבלעו ונספגו בקלות כאילו המים דקים וקטנים ותחושת הספיגה בגרון הייתה כל כך מהירה שהותירה אותי בצימאון ורצון לעוד ועוד מים – בשבילי זו הייתה חוויה מעולם אחר. כך מצאתי את עצמי שותה בכל יום לפחות 2.5 ליטר מים.

“תוך מספר ימים הבחנתי שרמת האנרגיה שלי עולה מאוד, תחושת הסימום הקבועה התפוגגה והעור שלי החל להחלים. ריבועי עור “הנחש” שנראו על הגוף שלי באופן קבוע הלכו ונעלמו ואיתם תחושת הגירוי המעצבנת. מזה שנים רבות לא הרגשתי כל כך ערנית וחיונית. המחשבה הראשונה הייתה – אני רוצה כזה אצלי בבית.
התחלתי לשאול שאלות. אחת השאלות הראשונות הייתה “כמה זה עולה?”. התשובה הרסה לי את החלום: קרוב ל- 30000 ₪.

“החלטתי שבוודאי אוכל למצוא משהו זול יותר ואמשיך לחקור את הנושא מהבית. חזרתי לארץ והכנסתי את שרון בעלי ל”שיגעון” הפרטי שלי על מכשיר מי “קנגן” והתחלנו בחקירת נושא המים. גילינו שהמים הם נושא מרתק וקסום עם אין ספור מחקרים, סיפורי קסם וגם מחלוקות – כמו בכל סיפור מתח טוב.

// “מזה שנים רבות לא הרגשתי כל כך ערנית וחיונית”. מאיה ושרון אשד. צילום: פרטי 

שרון: “עם המחקרים מצאנו שבכל הקשור למים יש 2 הסכמות ברורות: מים הם מקור להישרדות ובריאות, וגוף האדם, עולם החי והצומח וכדור הארץ בנויים מ-70% מים לפחות. בעקבות מחקרים שונים ואין סוף בדיקות, בשנים שלאחר מכן ניסינו אפשרויות שונות של מכשירי טיהור מגוונים, מסננים, דרך מים מינרלים בכל צורה אפשרית, ואפילו מים של תדרים שהיו נהדרים.
מאיה: “אף פעם לא הגעתי לאותן התוצאות שחוויתי ב- 2009 ולבסוף חזרנו למקור ורכשנו מכשיר מים של ‘קנגן’. להפתעתי הגדולה והטובה, הסכום היה הרבה יותר זול להביא מכשיר לארץ”.

כמה בדיוק?
“זה משתנה לפי שער היורו, אבל יותר סביב החצי מהמחיר המקורי. זה מכשיר לכל החיים וחוסך הרבה כספים אחרים. כי הוא מייצר גם מים שמחליפים מוצרי ניקוי בבית, מוצרי קוסמטיקה, אפשר לעשות מהמים דיאודורנט וגם לעשות איתם כביסה. מי שלומד את כל השימושים של המים. אז נכון שיש הוצאה ראשונית, אבל מהר מאוד היא מחזירה את עצמה.

“מבין האנשים שרוכשים את המכשיר, יש שכל כך מתלהבים, וגם הופכים למשווקים שלו. מכיוון שזאת חברה שעובדת רק על שיווק אישי ולא מוציאה בכלל כספים על פרסום, למעשה אפשר להחזיר את ההוצאה די מהר. ולבריאות- אין מחיר. מאז הרבה חברים ומכרים שלנו רכשו את המכשיר לאחר שהתנסו גם הם בתוצאות של קנגן-מים חיים”.

ואיך הם משפיעים, המים האלה?
“בין התופעות שחווינו עלינו ועל אחרים: רמת אנרגיה גבוהה יותר , שינה טובה, שיפור השומנים בדם, יציאות סדירות, שיפור בעיכול, היעלמות של צרבות, היעלמות של ורידים ברגליים, שיפור בקצב לב אחרי התקף לב, חזרה של פיגמנטים לשיער, ריסים שגדלו ועוד. נשמח לענות על שאלות בעמוד שלנו בפייסבוק “קנגן מים חיים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן