Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

סייעת שנחקרה בחשד לפגיעה בילדים באור עקיבא שובצה בגן; ההורים זועמים, משטרה הוקפצה [וידאו]

הבוקר (שלישי), על פי ההורים, שובצה אותה סייעת בגן אחר בעיר, והורי ילדים בגן הביעו זעם. מספר הורים הגיעו לאותו גן בו שובצה הסייעת, ולמקום הוקפצו ניידות השיטור העירוני על מנת לשמור על הסדר מחשש לעימותים

אחת משתי סייעות החשודות בהתנהגות בלתי הולמת נגד קטינים באור עקיבא – חזרה בימים האחרונים לעבוד בגנים בעיר. כך נודע ל’מגדלור ניוז’. למגדלור הגיעו תלונות לפיהן אחת משתי סייעות שנמצאות בלב הפרשה והחקירה בחשד להתנהגות בעיתית לכאורה כנגד קטינים בגן חינוך מיוחד בעיר, חזרה לעבוד באור עקיבא, כאשר התיק נגדן עדיין נמצא בחקירת משטרה ובעיון פרקליטות.

אמש (שני) התראיינו בנושא סוניה חננייב, אם לילד אשר למד בגן החינוך המיוחד בו עבדה הסייעת, ויו”ר ועד ההורים בגנים בעיר, רחלי רייז. חננייב תיארה אתמול על מצבה של בנה, בן 4 על הרצף האוטיסטי, שסובל מהתעוררויות מרובות בלילה, צועק ומפחד. “היא משכה אותו באוזניים, ילד שלא שמע ועבר ניתוח באוזניים בשביל שיוכל לשמוע”, תיארה חננייב. רייז הסבירה כי “חובת העירייה שמעבידה סייעות, צוות של עובדות במערכת החינוך, חובה עליה לדאוג שהגן בטוח הן לילדים והן להורים. איך אמורים להרגיש הורים שאת היקר להם משבצים בגן שבו משובצת גם סייעת החשודה בהתנהגות לא הולמת ונמצאת בחקירת משטרה?”.

הבוקר (שלישי), על פי ההורים, שובצה אותה סייעת בגן אחר בעיר, והורי ילדים בגן הביעו זעם. שלושה הורים הגיעו לאותו גן בו שובצה הסייעת על מנת לבחון מקרוב את המצב מתוך חשש לילדיהם. למקום הוקפצו ניידות השיטור העירוני על מנת לשמור על הסדר מחשש לעימותים.

האזינו לראיון אמש ברדיו תשעים >>

 

הסיפור התפוצץ בדצמבר 2021. על פי התיאורים – צעקות, טון גבוה, דיבור מזלזל וגם חשד למקרי אלימות כלפי שני ילדים לכאורה, עלו מתיאורים של הורים שילדיהם לומדים בגן לחינוך מיוחד בעיר. בעיריית אור עקיבא אישרו אז כי הסייעות פוטרו מתפקידן כאשר נודע להם על המקרה. יש לציין כי התיק עודנו מתנהל ולסייעות עומדת חזקת החפות, עד להחלטת הפרקליטות בנושא.

בתווך, בחודש מרץ התפוצצה פרשה נוספת, שהחלה להיבדק בקרב ההורים בעקבות חשש שעלה אצלם על התעללות ואלימות פיזית ומילולית בפעוטון בו נמצאים ילדיהם. על פי הההורים, כ-30 ילדים מתחנכים בשנה הזו בפעוטון. בין היתר, סייעת בגן נחקרה תחת אזהרה, שוחררה בתנאים מגבילים והורחקה מהפעוטון.

ילדים בגן | ארכיון, אילוסטרציה, המחשה: למצולמים אין קשר לכתבה

בתלונה השבוע, נטען כי אחת הסייעות חזרה בימים האחרונים לעבוד כמחליפה באחד הגנים בעיר, ואילו השנייה חזרה כסייעת קבועה, הצמודה לילד בחינוך המיוחד. ההורים שגילו את הנושא בתחילת השבוע – זעמו על כך ותהו כיצד ייתכן שהעבדות חוזרות לעבוד כשהחקירה עדיין מתנהלת.

תושבת אור עקיבא פרסמה היום ברשתות החברתיות: עיריית אור עקיבא – אין גבול למה שאתם מסוגלים לעשות! הילדים שלנו לא הפקר! כולנו שמענו על המטפלות המתעללות מהגן תקשורת חינוך מיוחד בעיר שהושעו ונחקרו. והפלא ופלא, הן חזרו לעבוד כמטפלות בגנים של הילדים שלנו בעיר כאילו לא קרה שום דבר!

“אימהות יקרות אני קוראת לכן, הילדים שלנו לא הפקר והעירייה פשוט שמה מטפלות שגננת הגן בכבודה ובעצמה התלוננה עליהן…אני דורשת מהעירייה וממחלקת החינוך לתת הסברים ולפטר לאלתר את המטפלות המתעללות ולא אני אגיע לכל מקום ואגרום לכל העירייה הכושלת הזאת להתפטר!”

צילום מסך: פייסבוק

מעיריית אור עקיבא נמסר בתגובה: “ראשית, מדובר על סייעת אחת שחזרה לעבודה ולא על שתיים. עם היוודע המקרה, זומנה העובדת לבירור. בתום הברור הוחלט לזמנה לשימוע לבחון אופן המשך העסקתה בעירייה.העובדת הגיעה לשימוע עם נציגי ועד העובדים ובסיומו הוחלט על נקיטת אמצעי משמעת והגשת קובלנה.

“כמו כן, לנוכח הגשת הקובלנה, זומנה העובדת לשימוע בפני מ”מ רה”ע אשר נערך כדי לבחון אם יש מקום להשעותה השעיה דחופה. מ”מ רה”ע החליט שכל עוד המשטרה לא הרחיקה אותה מעבודתה, אין מקום שהעיריה תעשה כן, ואולם לנוכח החשדות כלפיה היא הועברה לעבוד בגן כסייעת אישית לתלמיד בהסכמת הוריו. חוקר המשמעת של העיריה עורך חקירה משמעתית בנושא, בהנחיית התובע המשמעתי של העיריה, ובהתאם לממצאים יחליט התובע אם להגיש בעקבות הקובלנה תובענה כנגד העובדת לבית הדין למשמעת.

“עוד נציין כי במקרה המדובר, הגננת, התלוננה בשבוע אחד על שתי סייעות שונות ובמקרים שונים. בשל צנעת הפרט אנו מנועים מלהרחיב בנושא”.

// עדכון ראשון: 11.4.2022

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן