Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

העונה החדשה של “האח הגדול” ברשת 13 נפתחה אתמול (מוצ”ש) וכמו תמיד, משתתפי העונה החדשה של הריאליטי זוכים להתעניינות גדולה בקרב חובבי הז’אנר. בין מי שנכנס אתמול לבית הוא גם השחקן, הקומיקאי והבמאי ליאור כלפון, תושב בנימינה. 

כלפון, שרק לפני מספר שבועות החלים מקורונה והיה נתון אף ברגעים מסוימים מצב קשה בבית החולים, סיפר אתמול במהלך המשדר על התקופה האחרונה שחווה ועל המטרות שלו בעצם השתתפותו בתכנית.

“הייתי במצב בינוני קשה, לצערי הרב, ואני מודה לאל שאני כאן”, סיפר על התקופה בה חלה. “היו רגעים מפחידים מאוד של נשימה, שאתה לא יכול לנשום. וטיפולים מאוד קשים, זריקות כל לילה בבטן, סחרחורות שכל העולם מסתובב. לא דיברתי חודש שלם”.

על הזמן שבקושי עבר סיפר כלפון: “היה לי אייפד עם עט שאתה יכול לצייר עליו וציירתי צורות גיאומטריות פשוטות, וראיתי שעם כל הדיכאון שהייתי בו פתאום יוצא לי הדבר לא עלה המון זמן”, מציג חלפון חיוך ומספר על התופעות שחווה עד היום: “אצלי יש עייפות מאוד גדולה, יש בעיית זיכרון, יש עניין של יכולת קוגניטיבית פשוטה, אני מרגיש אידיוט לפעמים”.

קראו גם: 
מגדלור אנשים || השחקן מבנימינה ליאור כלפון שיצא מבידוד ארוך הגיע לנפוש בנתניה
ליאור כלפון עדיין מאושפז בהלל יפה: “הקורונה הזאת אמיתית וכואבת ואני הוכחה לכך”
גלריית ההצצה הראשונה בעולם הגיעה לבנימינה

על הביקורת שספג, סיפר כלפון: “בעודי בבית חולים ומקבל זריקות לבטן, אנשים כותבים: ‘אה, שקרן’. פתאום אני מקבל קהל מוזר שמלהיב את עצמו. ‘הממשלה משלמת לו’, ‘אני ראיתי את ביבי בעצמו נכנס לבית שלו ומשלם לו קאש’. אני לא לקחתי את זה קשה מדי ואישי מדי. אנשים קטנים מתעסקים באנשים, אנשים בינוניים מתעסקים באירועים, אנשים גדולים מתעסקים ברעיונות”.

צפו בליאור כלפון, לפני כניסתן לבית “האח הגדול” (מתוך רשת 13, ועמוד הפייסבוק של כלפון) >>>

הוא הוסיף: “אני אמצא הומור, אני מחפש הומור. אני לא לוקח דברים ברצינות מדי. בתור נער צעיר שראה את המסכה, ג’ים קארי השפיע עליי מאוד. אני רציתי משהו מיוחד וחדש על השולחן שלא ראו אותו. אהבתי כל החיים שלי א-קפלות, וביט בוקס. התחלנו את הווקה פיפל, עם קטע קטן ליוטיוב, ומאז זה רץ בכל העולם 11 שנים, בהצלחה מאוד גדולה”.

ומדוע נכנס לבית האח הגדול? “מצאתי את עצמי במלון קורונה”, מספר כלפון, “נאלץ לצפות בחדשות ולראות את כל השנאה, והבנתי שאני, בכל העשייה שלי בעצם בחיים, הוא שליח של שמחה. אני מרגיש שקיבלתי מתנה ואני צריך לחלוק אותה הלאה. הפלטפורמה שנקרא האח הגדול היא מקום מדהים שבו עם ישראל נפגש ואני מבחינתי רוצה להביא את המקום שמחבר ולא מפריד, לחבר בין אנשים, לגשר”.

דילוג לתוכן