Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

וולשמן פותח מול ב”ש; הפרשן רן מלובני: אם סילבס יבוא להסתגר הפועל חיפה תפסיד

ההימורים נגד הפועל חיפה במשחק מול ב"ש. הפרשן "שמוליק לוי טען כי "על פי שמועות, סילבס איבד את חדר ההלבשה
“חיים סילבס צריך לתת לחניכיו לשחק התקפי, לעלות משוחרר ולנצח את המשחק, זו ההזדמנות של הפועל חיפה”. כך אמר היום הפרשן רן מלובני לקראת המשחק של הפועל חיפה ב-20:00 בטרנר מול הפועל ב”ש. “אם הוא ישחק נשוג ופחדני – חיפה תפסיד”, הוסיף. הפרשן “שמוליק לוי טען כי “על פי שמועות, סילבס איבד את חדר ההלבשה וזה לא טוב להפועל חיפה. יוסי אבוקסיס ובאר שבע יכולים לנצח ולפתוח רישמית בדרך חדשה”.
המשחק ינעל את המחזור ה-18. נס זמיר הפצוע לא ישחק. יסמין בוריץ’ יפתח בין הקורות. יתר ההרכב של חיפה: דור מלול, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, ניקולה גולאן, קווין טאפוקו, פרנסיסקו ג’וניור, גידי קאניוק, סער פדידה, אמרי וולשמן ועדן בן בסט.
בהפועל חיפה ממשיכים לחפש חיזוק, בתקווה שזה יגיע עוד לפני המשחק מול הפועל רעננה בשבת הקרובה. על אף שהמועמדים שעלו בהקשר לקבוצה – לוט בערפל, מאחורי הקלעים נעשים מאמצים לקדם עסקאות חיזוק לקבוצה. בהקשר לכך נודע כי הקבוצה צפויה להצעיע ללוסיו חוזה לעונה וחצי, כאשר יואב כץ ייכנס למו”מ עם נציגי השחקן.
הפועל אמורה במצב כזה לשלם כ-100 אלף דולר להפועל חדרה תמורת התרת חוזהו. גם רוסלן ברסקי מבוקש בהפועל חיפה, אך מכבי ת”א טרם החליטה האם היא משחררת אותו. גם שמו של שמואל שיימן הועלה, אך נראה כי לא מדובר באופציה אמיתית שכן לקבוצה יש כבר שני מגנים שמאליים.
 “הצוות שלנו עובד כל הזמן כדי לשפר, גם אינדיבידואלית, גם קבוצתית וגם את ההתקפה”, אמר המאמן חיים סילבס לקראת המשחק. “זה גם עניין פרסונלי, יש אחוז מסוים שאתה יכול לשפר.
“כחלק מהשיפור אנחנו רוצים לצרף עוד שחקן התקפה שיהווה תחרות לשחקנים שמשחקים. היה לנו סיבוב נהדר, אבל אז קיבלנו לא מעט פציעות והסגל התקצר משמעותית. ידענו להתעלות בשני המשחקים האחרונים, אבל זה לא פשוט. יואב כץ עושה ימים כלילות בכדי להתחזק ואנחנו עובדים בהרבה מישורים”.
ובנושא אחר, הגרלת רבע גמר גביע המדינה בכדורגל בהשתתפות הפועל חיפה, תתקיים היום (20.1) בשעה 16:05 באיצטדיון ר”ג. כזכור, בשמינית הגמר גברה הפועל חיפה 0:1 על כפר קאסם משער של גידי קניוק.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

תלונות חריפות על רעשים ממועדון בפרדס חנה-כרכור: “הבאסים דופקים את כל הבית”

תושבי השכונות הסמוכות למתחם אורוות האומנים, מתארים מציאות בלתי נסבלת של רעשים חזקים מהמועדונים באזור | לטענתם, גם פניות לבעלי המתחם ולמועצה לא פתרו את הבעיה | רינה רונן, תושבת שכונת אלה: “אין לנו אוויר. אם לא תהיה ברירה נפנה לבית המשפט” | המועצה: “הנושא בטיפול”

קרא עוד »

מועצת העיר אור עקיבא 2024 יצאה לדרך: מי יהיו מ”מ ראש העיר, הסגנים ומחזיקי התיקים?

בנאומו הראשון כראש העיר אמר ראש העיר הנבחר שמחה יוסיפוב: “יש לנו הרבה מה לעשות ואם להגיד את האמת – המצב מורכב. יש לנו גירעון ואין לנו דבש כאן. נמשיך את תוכנית ההבראה בכל הכוח. אני לא לבד ואתם כולכם איתי”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן