Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הסתיים הטורניר ע”ש אושרי שוורץ ז”ל באור עקיבא: מי זכה בגביע ומי ריגש בסיום? [אנשים]

הסתיים הטורניר ע”ש אושרי שוורץ ז”ל באור עקיבא: מי זכה בגביע ומי ריגש בסיום? [אנשים]

הדברים של קצין חינוך ראשי ומפקדו של אושרי בעת האסון, תת אלוף אופיר לויוס נכנסו ללב, והקבוצה של הרצל-בקי משקאות עם הכדורגלן מהטובים של העיר, ערן לוי, זכתה בטוניר. מי עוד הפתיע? אחרי שנת קורונה וביטול הטורניר בשנה אשתקד, חזרה המסורת לאור עקיבא

טורניר הכדורגל המסורתי ע״ש אושרי שוורץ ז״ל ה-24 הגיע לסיומו אמש בערב גמר מרגש שמסיים חודש איכותי של כדורגל. השנה, זכה הטורניר שוב לתהילה מחודשת נוכח העובדה שבשנה הבאה, בעקבות משבר הקורונה, הוא בוטל. 

באגף הספורט שהיה אמון על ארגון הטורניר כמדי שנה, מציינים כי הכמיהה לכדורגל איכותי אחרי שנת קורונה הייתה גדולה ולראייה כמות הצופים הגדולה שגדשה את המגרש ע״ש אושרי שוורץ ז״ל ברחוב דוד אלעזר.

אושרי ז”ל ואביו ג’ינג’י ז”ל 

אושרי ז”ל, חלל צה”ל בן המקום, נפל על אדמת לבנון באסון בסלוקי והשאיר משפחה שבורה אך גם מאוחדת להפליא. אסון אחר אסון שנפלו על משפחת שוורץ ואלקובי חיזקו אותם אף יותר.

הטורניר שזה כאמור שנתו ה-24, מהווה מפעל חשוב ברחבי הקהילה באור עקיבא, וכבר מזמן הפך לשם דבר ברחבי הארץ ומושך אליו כדורגלנים מכל רחבי הארץ. “הטורניר השנה היה מאתגר ולא פשוט, מסיבות כאלה ואחרות, אך בסופו של יום הצדיק את הציפיות הרבות”, ציינו באגף הספורט.

את ערב הסיום הנחה אורי לוי מנהל אגף הספורט, וניכרה בו ההתרגשות בעת שסיפר על אושרי שהכיר. קצין חינוך ראשי ומפקדו של אושרי בעת האסון, תת אלוף אופיר לויוס, ריגש את כולם בדבריו לזכר אושרי.

May be an image of 3 people and people standingתא”ל לויוס, אמו של אושרי, דולי שוורץ ומ”מ ראש העיר יוסיפוב. צילומים: אגף הספורט בפייסבוק 

ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב ואסף אפללו, חברו הקרוב של אושרי ז”ל, בירכו את הנוכחים ואף הם העלו על נס את תכונותיו. והיתה גם חלוקת גביעים ומדליות למי שבלט בטורניר: אביהו גליקמן – תגלית הטורניר, אליה דבדה – שוער הטורניר, רוסלן קוזנצוב – מלך שערים, ערן לוי – שחקן מצטיין, קבוצה הוגנת ע״ש יצחק ג’ינג’י שוורץ – לוין ע. צ יועצי מס.

במשחק הגמר ניצחה קבוצת הרצל “בקי” משקאות ע”ש ברק אלקובי ז”ל שנפטר בנסיבות טראגיות לפני שנתיים וחצי והותיר אחריו משפחה וחברים טובים בעצב רב. במשחק הגמר הפסידה לוין ע.צ יועצי מס.

באגף הספורט הודו מקרב לב לצוות הטורניר: אלי בן לולו, אלי אסולין, שמואל גמליאל, עמי צרור, שמואל גמליאל, דודו הבהיל, אורי שחר, וגולן מסיקה וכן לשופט הבינלאומי לירן ליאני.

עוד הודו ל”בבר אלבז, אין מילים שיתארו את רוחב ליבך ומידת הנתינה הענקית שלך תבורך מפי עליון, לאורי לוי, מייסד הטורניר, סעדיה מהמטרייה, שאול מרכז פיס שז״ר. משפחת שוורץ אלקובי היקרים, מקווים שהעלנו חיוך קל על פניכם אוהבים, משפחת אור עקיבא, להתראות בשנה הבאה”.

מי שריגש בסיום היה אחיו של ברק, רון, שכתב בחשבון הפייסבוק שלו על הקשר עם משפחת שוורץ והחיבור של ברק ז”ל לטורניר ולכדורגל. “כמדי שנה, אחי ברק אלקובי ז״ל, נהג להרכיב קבוצת כדורגל, לשחק ולכבד את זכרו של אושרי ז״ל ובעיקר להנות ממשחק הכדורגל. זה קרה שנה אחר שנה. הקבוצה נחלה הישגים כבירים וזכתה בגביעים.

May be an image of 9 people, including Ron Alkobi and Roi Avadian and people standingרון אלקובי (במרכז) עם שחקני הרצל בקי משקאות שזכתה בטורניר

“לפני כמעט כ-שנתיים, ובצער רב, נפטר אחי ברק ממחלת הסרטן, והוא הותיר אחריו גם את קבוצת הכדורגל אותה בנה יחד עם חבריו הטובים. הם לא וויתרו, ובחרו להנציח אותו דרך הקבוצה, שינו את התלבושת, שינו את השם, ועשו הכל כדי להביא בעבורו את הגביע. וכך היה!

“אתמול בערב, ולאחר השקעה מרובה, קבוצתו היקרה שאף שינתה לזכרו את שמה ל- ״הרצל בקי משקאות״, המשיכה את מסורת שהותיר אחי ז״ל וזכתה בתום הטורניר בגביע האליפות/מקום ראשון. מבחינתנו, היה זה רגע מכונן ומרגש מאוד. בקי אהוב ליבנו, אנו בטוחים שאתה שכלכך אוהב את תחושת הניצחון, ישבת שם למעלה עם חיוך גדול וגאה, גאה בעיקר בחברים הטובים שבחרת שדואגים לכבד ולהנציח את דמותך בכל הזדמנות ורגע.

May be an image of 8 people and people standingהשופט הבינלאומי ליאני, חברי מועצת העיר משה ביטון ואברהם כהן, מנהל אגף הספורט אורי לוי ואלי דהן 

“לסיום, אנו כמשפחה רוצים להודות מקרב לב לקבוצה האלופה ״הרצל בקי משקאות״ הרצל סיטונאות משקאות ולמנהלה אסי ברדה היקר, לאגף הספורט בעיר ובראשו חברי מנהל האגף מר׳ אורי לוי ובכלל, לכל הנוגעים בהצלחתו של מפעל הנצחה יפה זה. תודה גדולה לכם”, סיכם רון.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

יו”ר הנהלת מתנ”ס אור עקיבא, שלום שבתאי, עוזב את תפקידו: “המתנ”ס התייצב כלכלית ועלה על דרך המלך”

לאחר עשור של פעילות התנדבותית כיו”ר ההנהלה, מסכם עו”ד שבתאי את הפעילות הענפה במרכז התרבות המקומי שמיצב עצמו מחדש כמוקד פעילות תרבותית | “כיום אני נפרד די בסיפוק ממתנ”ס מיוצב כלכלית, ובקופתו מונחים למעלה ממיליון ₪, אותם הועדתי לשיפוץ המתנ”ס וריהוטו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן