Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“אם מדרחוב זכרון יעקב זה מקום תיירות, למה הרבה מסעדות במקום סגורות בשבת?”

“אם מדרחוב זכרון יעקב זה מקום תיירות, למה הרבה מסעדות במקום סגורות בשבת?”

אחד הנושאים היותר שנויים במחלוקת בארץ בכלל ממשיך להעסיק את המושבה

האם יש לפתוח בשבת את כל העסקים במדרחוב זכרון יעקב? פוסט שפורסם לאחרונה ברשת החברתית הציף והעלה את אחד הנושאים היותר שנויים במחלוקת בארץ ממשיך להעסיק את במושבה. כותב הפוסט ציין כי הוא ישב בשבת בבוקר במדרחוב ותהה מדוע המסעדות במקום סגורות, שכן מדובר באזור תיירותי מובהק. 

“יושב במדרחוב, שבת בבוקר” פתח כותב הפוסט והוסיף “תיירים רבים צועדים אנה ואנה, תרים אחר מקום לשבת בו, מסעדה לאכול בה…הכל, כמעט הכל סגור, כולם כשרים…משוחח עם אנשים שמגיעים מרחוק רק כדי למצוא מקום עם המון פוטנציאל מבוזבז…מי שנמצא בליבו של אזור תיירותי מובהק לא יכול להיות סגור בשבת. הכי פשוט…”

הפוסט עורר דיון סוער ומרתק וזכה למאות תגובות ולייקים. בין התגובות שעלו, ציינה אחת כי בעינייה מדובר בדיסוננס: “שנים אני תוהה על הדיסוננס הזה בין מקום שמתיימר להיות מושבה לתיירות פנים, לבין השממה הקולינרית בשבתות. אגב, בכל האיזור, לא רק בזכרון… לא רק מסעות ובתי קפה, גם שאר אטרקציות תיירותיות חסרות פה. נוף זה מרגש וטבע זה מקסים, אבל לא מספיק לכולם” כתבה.

נוספת ציינה כי: “מצטרפת לתחושת ההחמצה. לזכרון יש פוטנציאל של מרכז קולינרי, ובשנים האחרונות התנועה היא בדיוק בכיוון ההפוך – סגירת עסקים, הפיכתם של אלו הטובים לבינוניים במקרה הטוב… וכן, לשתות קפה בשבת אפשר בבית או בבנימינה”. ואחרת הקצינה ואמרה: ” בקרוב חיג’ב. הכל שחור. נביט מתוך החריצים”

מגיב נוסף ציין כי הדבר טמון בהחלטה של בעלי העסקים: “הרבה מבעלי העסקים לוקחים החלטה והופכים כשרים, כי גם הם רוצים זמן איכות בשבת, עם משפחה וחברים, בדיוק כמוך. יש כמה עסקים כמו השולטיק, וההמבורגר שלידו והם לא כשרים, גם מסעדת אדמה, וכנראה עוד”. מגיבה נוספת כתבה בעצב: ” תנסו בשישי בערב לשבת במדרחוב זכרון, בירושלים קל יותר למצוא מקום. עצוב. פוטנציאל מבוזבז, נראה שהמסעדות מעדיפות קהל כשר באמצע השבוע מעבודה רק בסופי שבוע”.

עם זאת היו מספר מגיבים שלא הסכימו עם כותב הפוסט. אחד המגיבים ציין כי מדובר בפוסט מרמור: “פוסט מרמור/אבל לא ישנה הרבה, ובטוח שאף אחד לא צריך לשנות את ההתנהגות שלו בגלל שאתה מרגיש תחושת פספוס. הקורונה השאירה שינוי משמעותי בזמני וימי פתיחת העסקים. זו המציאות עכשיו, לחלקנו זה דווקא ממש נחמד שיש פתאום אופציות כשרות במדרחוב במהלך השבוע. השאלה היא עד כמה זה מפריע לכם, אתם תחליטו לעזוב, או סתם להתמרמר?”.

מגיב אחר ציין כי: ” הרבה מסעדות נפתחו בשישי שבת ועם הזמן הפכו לכשרות כי מה לעשות שרוב הציבור בזכרון אוכל כשר ואי אפשר להתפרנס רק בשישי שבת מתיירים מזדמנים. אז עומדות לפניך שתי אפשרויות האחת לפתוח מסעדה שתעבוד בשבת והשנייה לאכול במקום אחר או בבית”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן