Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אישום: בן 21 מאור עקיבא הצית דלתות דירה ורכב על רקע רומנטי

אישום: בן 21 מאור עקיבא הצית דלתות דירה ורכב על רקע רומנטי

מזה תקופה שאור עקיבא חווה הצתות כלי רכב ברחבי העיר והנפגעים ברכוש רבים. כעת צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד צעיר מאור עקיבא, שבאחד המקרים הללו חשוד שהצית דלת ורכב על רקע רומנטי

הצהרת תובע שלפני כתב אישום הוגשה (30.11.21) לבית המשפט השלום בחדרה נגד יונתן סימדנוייב בן ה-21 מאור עקיבא, בחשד כי הצית דלת בית ושני כלי רכב בעיר מוקדם יותר החודש.

המשטרה פתחה בחקירה בתחילת נובמבר עם קבלת דיווח על הצתת דלת כניסה לדירה באור עקיבא. חקירה מאומצת ומורכבת שנוהלה בתחנת המשטרה בחדרה בשילוב אנשי הזירה הטכנולוגית והפעלת אמצעים טכניים הביאה את בלשי התחנה ושוטרי השיטור העירוני באור עקיבא לעצור את החשוד.

במשטרה אומרים כי עם התקדמותה, הצליח צוות החקירה לייחס לחשוד מקרה נוסף של הצתת 2 כלי רכב בעיר ובחדרה. מהחקירה עולה כי הרקע למעשה הינו רומנטי, וזאת בשל כעסו על הקורבנות שביקשו כי יניח לבת זוגו. כזכור, תושבים בשכונות הוותיקות בעיר חוו מספר מקרים של הצתות רכבים ברחבי העיר. במקרה אחד לפני כחודש, בסביבות השעה 2:30, עלו באש שתי מכוניות לפחות ברחוב יחיאל וייסנברג, בין השכונות קנדי ושז”ר בעיר.  בהמשך התברר כי אחד הנפגעים מהחשד להצתת רכבים באור עקיבא הוא הורה לילדים על הרצף האוטיסטי: “הרכב הזה ששרפת שימש אותי כדי להחזיר אותם מהמסגרות, לקחת אותם לטיפולים, הידרותרפיה, קבוצות חברתיות ועוד”. הפוסט שלו ברשת זכה לתהודה גדולה. לא צוין האם האירוע הזה מקושר לצעיר שנעצר.

מעצרו של החשוד הוארך 7 פעמים בבית המשפט השלום בחדרה. גם הבוקר, עם הגשת הצהרת התובע התבקש בית המשפט להאריך את מעצרו של סימדנוייב ב-5 ימים נוספים. נציג המשטרה בדיון בבית המשפט, רס”מ רועי מסורי, אמר כי לחשוד מיוחסים כאמור מספר אירועים פליליים. עורך דינו של החשוד, עו”ד אביב חוזה מהסנגוריה הציבורית, שאל את המשטרה האם בוצעו בחקירה האזנות סתר – אך קצין המשטרה סרב להשיב על שאלה זו.

על פי קצין המשטרה, באירועים המדוברים נחקרו מספר חשודים. “בסופו של דבר, התשתית הראייתית לא הספיקה לגבי יתר החשודים. לגבי החשוד כן ועובדה שהפרקליט המלווה מצא לנכון להגיע הצהרת תובע”.

קראו גם >>
מגיפת ההצתות באור עקיבא || הלילה: רכב הוצת בשכונת אורות בעיר [וידאו]
מפת הפשיעה בשכונות באור עקיבא נחשפת: מה השכונה הכי מסוכנת ואיזו בטוחה יחסית?
לילה לא שקט באור עקיבא: יריות בשכונת שז”ר, בן 25 נפצע קל ונעצר; רימון הלם הרעיד את בן גוריון

בא כוח החשוד עו”ד חוזה אמר בדיון כי “מדובר בהארכת מעצר שביעית…שאלתי את נציג המשטרה על כמה אירועים מדוברף חברי ציין שלגבי אותו חשוד יש ראיות טובות ולגבי היתר – ייתכן שיוגש כתב אישום וייתכן שלא.

“אחד החשודים, עליו דובר בהארכות המעצר האחרות, שוחרר ממעצר לפני מספר ימים על ידי בית המשפט למרות שיש ראיות שהוא לכאורה היה יחד עם החשוד….אני סבור שכבר עכשיו יש להורות על שחרורו של החשוד לו מן הטעם של שוויון בין חשודים. לא אחת קורה שבמעצרי ימים מדובר על חשד למספר תיקים ובכתב האישום עצמו יש מספר אירועים קטן יותר.

“החקירה הסתיימה, שיבוש החקירה לא יכול להתקיים. החשוד יושב תקופה ארוכה במעצר והגענו לסוף דבר ויש חשד סביר בעוצמה, המספיק ככל הנראה להגשת כתב אישום על אירוע אחד”.

שופטת בית המשפט השלום בחדרה, רקפת סגל מוהר, קבעה כי מהיכרותה את התיק מהארכות מעצר קודמות, חלקו של החשוד בהצתה או באירועי ההצתות שנחקרו דומיננטי ביותר. “אני סבורה כי יש להותירו במעצר עד אשר יודשו נגדו כתבי אישום…זאת ביתר שאת לנוכח עברו הפלילי המכביד הכולל עבירות של גרימת נזק לרכוש, איומים, החזקת סכין, התנהגות פרועה, סחיטה באיומים ועוד”.

בהתאם לכך הוארך מעצרו של סימנדוייב עד ליום חמישי הקרוב, 2.12 בבוקר.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן