כשלושה חודשים לאחר שהוצגה: רפורמת הניקיון בחדרה יוצאת לדרך עם חלוקה לגזרות [וידאו]

עיריית חדרה החלה להפעיל את מערך הניקיון החדש והמורחב של העיר | מדובר על זינוק אדיר במספר המכונות שיופעלו לטובת ניקיון העיר ושכונותיה: 22 מכונות טיאוט בשלושה גדלים, 6 רכבי שטיפה ו-8 טנדרים | ניר בן חיים, מ"מ ראש העיר בפועל: "נמשיך לקדם במלוא המרץ את מהפכת הניקיון, ולהעניק לתושבי חדרה מרחב ציבורי נקי וראוי"

רפורמת הניקיון של עיריית חדרה יצאה לדרך. מערך הניקיון החדש כולל עשרות מכונות חדשות שיופעלו לטובת ניקיון העיר ושכונותיה, ויחליפו את 8 המכונות שפעלו בעיר עד כה: 22 מכונות טיאוט מתקדמות בשלושה גדלים (קטן, בינוני וגדול), 6 רכבי שטיפה מיוחדים המאפשרים שטיפת מדרכות ואספלט בלחץ גבוה ו-8 טנדרים המצוידים גם הם במכשיר לשטיפה בלחץ גבוה ובעגלה לאיסוף פסולת.

הקבלנים החדשים, שיהיו אמונים על ניקיון העיר, הציגו בתחילת השבוע את הציוד החדש והמתקדם בתצוגה חגיגית במעמד מ"מ ראש העיר בפועל, ניר בן חיים, מ"מ ראש העיר וממונה תיק שפ"ע מלכיאל אלבז ומנהל אגף שפ"ע בוריס קוסינובסקי יחד עם כלל עובדי מערך הניקיון.

כזכור, במרכז הרפורמה בניקיון, עומדת חלוקת העיר ל-3 גזרות – מערב מרכז ומערב, כאשר כל אזור והשכונות הפזורות בו מטופלים בנפרד. כך למעשה נוצר רצף טריטוריאלי המאפשר מעבר של צוותי ניקיון בין השכונות במקרים חריגים וייתן מענה במצב של פערים. כמו כן, במסגרת הרחבת מערך הניקיון, יבצעו רכבי השטיפה ניקיון הן בצירים הראשיים של העיר והן בתוך השכונות, תוך ניקוי מדרכות, סמטאות, לוחות מודעות, מתקני משחק, ספסלים ועוד.

בנוסף למכונות החדשות, גם עגלות הטיאוט של צוותי הניקיון הוחלפו ושודרגו לעגלות איכותיות, נוחות וגדולת יותר עם מתקן מחזור מובנה.

ניר בן חיים, מ"מ ראש העיר בפועל: "ניקיון העיר הוא שירות בעל חשיבות עליונה המשפיע על איכות החיים בעירנו. נמשיך לקדם במלוא המרץ את מהפכת הניקיון, ולהעניק לתושבי חדרה מרחב ציבורי נקי, נעים וראוי, כפי שמגיע להם. אני בטוח שהרפורמה החדשה, שכבר מיושמת בימים אלה, תביא לשיפור בתחום הניקיון, ובקרוב תושבי העיר יחלו להרגיש שחדרה מתקדמת בניקיון".

בחודש מרץ פרסמנו כי מ״מ ראש העיר חדרה בפועל ניר בן חיים, הציג את תוכנית הניקיון החדשה של העיר: ״חדרה מתקדמת בניקיון״. התוכנית שגובשה על ידי הצוות המקצועי בעירייה בהובלת אגף שפ״ע וקובעי המדיניות העירונית, מציגה תפיסת הפעלה חדשה שאמורה לשפר באופן דרמטי את יכולת העיר חדרה להתמודד עם אתגר הניקיון ולהביא לשינוי יסודי ברמת הניקיון בכל המדדים.

במרכזה של התוכנית, אותה הציג בן חיים בסרטון מפורט שפורסם ברשתות החברתיות, חולקה מחדש של העיר ל-3 גזרות בתחום הניקיון, מערב, מרכז ומזרח. כל אזור והשכונות שפזורות בו, יטופלו על ידי חברה אחרת. כאשר לראשונה, בעקבות העובדה שהחברות יקבלו אזור לאחריותם בשכונות עם רצף טריטוריאלי ביניהם, תתאפשר מעבר של צוותי ניקיון מיומנים בין השכונות במקרים חריגים, מה שיאפשר מתן מענה במצב של פערים, תוך מעקב ובקרה על פעילות הניקיון היומיומית באמצעות אמצעי ניטור ושליטה מתקדמים.

צילומים: דוברות עיריית חדרה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

"קמפוס הרכבת" בקיסריה מתקדם לקראת פתיחה: משרדים מוצעים להשכרה במתחם המסקרן

‏חברת נכסי קיסריה החלה בפרסום משרדים ושטחי מסחר ב"קמפוס הרכבת" החדש שלהם, מתחם היי-טק הכולל שלושה בניינים, אנרגיה מתחדשת, אודיטוריום ומסחר, המציעים מגוון שירותים | המתחם הממוקם בפארק העסקים קיסריה, בו שוכנות חברות מובילות רבות בתעשיות שונות

קרא עוד »

צריכים תרופה או תכשיר בסוף השבוע? אלה בתי המרקחת באזור חדרה שיעזרו לכם

תרופות קבועות, תרופה דחופה עבור מחלה פתאומית, כמו כאב ראש או הצטננות או תרופה למצב כרוני? לעיתים חוסר תכנון מביא למצב בו צריך לקנות תרופות בסופ"ש | הנה המקומות שפתוחים גם בשבת וכוללים בתי מרקחת פעילים בשישי-שבת

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן