Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

בן 9 מגבעת עדה הוכש על ידי נחש במדורת ל”ג בעומר

שי, אביו ואחות המחלקה אולגה, מתאושש במחלקת ילדים של “הלל יפה”

לחדר מיון ילדים של המרכז הרפואי הלל יפה הגיע אתמול (שלישי) בערב ילד כבן 9 מגבעת עדה, שבמהלך מדורת ל”ג בעומר הוכש על ידי נחש. הילד מאושפז במחלקת ילדים לאחר שקיבל טיפול באנטי-סרום. מצבו טוב. בבית החולים מבקשים להזהיר את מי שהולך היום בערב למדורת ל”ג בעומר, לא רק ממזג האוויר החם ומהחשש לדליקות, אלא גם מהכשות של סוף האביב.

הילד, שי האושטיין, הגיע עם הוריו אתמול בערב לחדר מיון ילדים של המרכז הרפואי הלל יפה לאחר שהוכש בקרסול הרגל במהלך מדורת ל”ג בעומר כיתתית על ידי נחש.

“שי וחבריו שיחקו באיזור המדורה, שדווקא היה מיושר ונטול עשבייה”, מספר אביו, הרמן, “הם התרחקו מעט מאיזור המדורה, בכדי ללכת לראות משהו בקצה השטח, ששם הייתה מעט עשבייה. אחרי מספר דקות הוא הגיע אליי מבוהל עם החברים ואמר שהוא חושב שהכיש אותו נחש. הקרסול השמאלי שלו דימם, אבל הוא הרגיש טוב. התקשרתי לאמא שלו ולקחתי אותו ברכב הביתה, מרחק 5 דקות המהדורה. כבר ליד הבית הוא אמר שהוא לא רואה טוב, ומיד הזעקנו אמבולנס, שהגיע אחרי כמה דקות. באמבולנס הוא הקיא מספר פעמים. בחדר מיון הוחלט מהר מאוד לתת לו את הנסיוב כי הוא גם החל להיות ישנוני והרגל התנפחה מאוד– מה שענה על כל הסימפטומים שמתפתחים מהכשת נחש”.

ד”ר עדי קליין מנהלת מחלקת הילדים של ה”הלל יפה”, מסבירה כי עם הגעתו, לאחר נטילת כל המדדים והבדיקות הנדרשות, ובשל הסימנים הברורים, התקבלה ההחלטה על מתן הנסיוב (אנטי-סרום)  וכן החלו לתת לשי טיפול תומך. “זו הכשה מאוד קשה”, היא מסבירה, “ומהירות הגעתם הייתה חשובה מאוד למתן טיפול בזמן. לשמחתנו שי הגיב טוב לטיפול”.

שי מאושפז כת במחלקת הילדים, נפיחות הרגל עדיין משמעותית והוא נמצא בהשגחה.

 

אילוסטרציה

ד”ר קליין מבקשת מהציבור, במיוחד לאור העובדה שהיום ומחר תתקיימנה חגיגות ל”ג בעומר, ולכן, לא רק כדאי להקשיב לאזהרות מזג האוויר, ולציית לכללי הדלקת אש, אלא גם לשים לב שהשטח המיועד למדורה, אינו באיזורים שיש עשבייה בה עלולים להסתתר נחשים. 

“ההכשות של תום עונת האביב הן המסוכנות ביותר. גם אם הנחש קטן וצעיר, הרי שאין הדבר מעיד בהכרח על כמות ארס קטנה או סיכון גופני מופחת כתוצאה מהכשתו. יתר על כן, יש הסבורים שהכשה של נחש צעיר או הכשה של נחש ב”תחילת העונה” היא אף מסוכנת יותר משום שטרם עשה שימוש בארס לשם צייד. עוד היא מציינת כי לא כל אדם אשר הוכש יהיה חייב בטיפול בנסיוב, אך גם אם לא הופיעו תסמינים חריפים במיוחד, יש לפנות לבדיקה בבית החולים לצורך אבחון וטיפול. כמו כן, אין צורך להביא את הנחש לחדר המיון – מרבית ההכשות הינן של נחש צפע, והטיפול הוא בהתאם , כדאי אם מתאפשר לצלם את הנחש”.

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

בור חזר ונפער בשכונת אורות באור עקיבא לאחר תיקון תשתיות – סכנה לרכבים

נהגים מתלוננים כי הבור הגדול מהווה סכנה ממשית ועלול לגרום נזקים רציניים לרכבים ומבקרים את איכות העבודה הירודה שהובילה להיווצרות הבור מחדש | כעבור שבוע: העירייה הודיע כי תבצע עבודות לתיקון הבור במקום

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן