Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושב אור עקיבא תבע תושב אחר מהעיר בסכום של 1,200 ש”ח. זו הסיבה

תושב אור עקיבא תבע תושב אחר מהעיר בסכום של 1,200 ש”ח. זו הסיבה

התובע רכש אופניים מהנתבע בסכום של 500 ש"ח - תוך הבטחה שאם האופניים לא יהיו תקינות, התובע יוכל להחזיר אותם לנתבע ולקבל את כספו. אלא שלטענת התובע, האופניים אכן לא היו תקינות - והנתבע לא עמד בהבטחות

לבית המשפט בחדרה הוגשה בחודשים האחרונים תביעה קטנה של תושב אור עקיבא  נגד תושב אור עקיבא אחר בסכום של 1,200 ש”ח. 

התביעה הוגשה בעקבות אופניים שרכש מהתושב האחר – ואלה התגלו כאופניים במצב רע ולא תקין. “בעקבות מעבר לאזור בנימינה חיפשתי אופניים כדי שאוכל להגיע למקום עבודתי יותר בקלות”, ציין התובע.

“מצאתי ביד 2 אופניים של הנתבע במחיר 500 שקלים. במודעה נכתב שהאופניים במצב מצויין. קבעתי טלפונית להיפגש עם הנתבע בתחנת אוטובוס שם יוכל לבצע את המכירה ואני אוכל להמשיך לבנימינה באמצעות אוטובוס. הסברתי לנתבע כי עליי להגיע בהקדם לבנימינה ולכן לא אוכל לבחון את מצב האופניים בעצמי. הצעתי להעביר לו במקום את הכסף ובמידה ובדיקת האופניים לא תצא תקינה, אוכל להחזיר את זה תוך 3 ימים”, ממשיך התובע.

“כל זאת תוך אמונה שהנתבע לא ינסה לרמות בשביל סכום כמו 500 ששקלים ולא יפרסם דבר שקר כל כך גס (שמצב האופניים “מצויין”). לבסוף הנתבע הסכים להצעה אחרי שהצגתי בפניו את אופן התשלום הדיגיטלי שמבטיח שיקבל את כספו מיד.

“כבר למחרת התקשרתי לנתבע לאחר שבוצעה בדיקה כללית של תקינות האופניים. בשיחה הסביר הבודק לנתבע כי מצב האופניים הוא בכי רע ועלות התיקון עולה בהרבה על שווי האופניים. ביקשתי מהנתבע לבטל את הקנייה. בהתחלה אמר הנתבע: “אבל את ראית את האופניים”. הזכרתי את ההסכם בינינו ולבסוף הנתבע נעתר לבקשתי שניפגשל שם החזרת האופניים”.

התובע ממשיך לתאר: “כאשר ניסיתי להתקשר ביום שקבענו לנתבע לא הצלחתי להשיגו וקיבלתי הודעה ש”המנוי אינו זמין”. המשכתי לנסות ימים לאחר מכן והמשכתי לקבל את אותה הודעה. שמתי לב שאם אני מתקשר ממספרי טלפון אחרים, אין את אותה בעיה. כלומר, הנתבע חסם שיחות נכנסות ממספר הטלפון שלי כדי שלא אוכל להשיגו.

התובע מציין עוד כי כשניסה לאתר את הנתבע ממספרים אחרים, אך הנתבע לא ענה לו וחסם את המספרים הללו. “הנתבע פרסם מודעות כזב ולא מוכן לעמוד בהסכמים. מצבי היה חמור עוד יותר היות ולא היה לי את פרטיו האישיים ולכן גם הרגיש הנתבע בנוח להתעלם ממני.

בתביעה מבקש התובע לקבל גם פיצוי בגין עוגמת נפש ולכן העמיד את סכום התביעה על סך של 1,200 ש”ח.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

עם החיבור לשדרות והעוטף: קובי אוז ותלמידי “גוונים” ממנשה הלהיבו את הקהל בגן שמואל (וידאו)

היכל התרבות מנשה היה מלא עד אפס מקום כשקובי אוז ישב בקהל – ובהמשך עלה לשיר עם תלמידי המגמה | המוזיקאי, עדי רון, מרכז המגמה, הזמין לבמה את בוגרי המגמה, חיילות וחיילים והודה להם על השירות הצבאי שלהם: “יש לנו עדיין חטופים בעזה והמופע הזה בשבילם”

קרא עוד »

לראשונה: תוכנית גרנדיוזית להתחדשות עירונית בלב עתלית

התוכנית כוללת 625 יחידות דיור חדשות, כ-2,330 מ”ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר, כ-4,670 מ”ר עבור מבני ציבור וכ13,000 מ”ר עבור שטחים ציבוריים פתוחים | כדי להבטיח את כדאיות התוכנית, התוכנית כוללת קרקע צמודת דופן בבעלות רשות מקרקעי ישראל, המהווה מנוע למתווה בינוי-פינוי-בינוי, מייצרת רווחיות ובכך מבטיחה את ההיתכנות למימוש

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן