Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בעקבות סכסוך? בן 39 נעצר בחשד להצתת שני כלי רכב בשכונת נווה אור באור עקיבא

עורך דינו של החשוד הלין על כך שנעצר כ-10 ימים לאחר ביצוע המעשה: "באותם 10 ימים היה אפשר לפרוט את מצלמות האבטחה שהוצגו לחשוד ולשלוח למעבדה על מנת לבחון אפשרות זיוי האדם שביצע את ההצתה" * השופטת השתכנעה שיש מקום להאריך את מעצרו

תושב אור עקיבא נעצר בימים האחרונים בחשד שהצית רכב בעיר בתחילת חודש אפריל (4.4). על פי בקשת המעצר ל-7 ימים בסוף השבוע, החשוד – אריאל א’ (39), הובא לבית המשפט השלום בחיפה.

על פי החשד הוא הצית יחד עם אדם נוסף שני כלי רכב של מתלונן ומשפחתו ואף איים עליהם שיפגע בהם. איש המשטרה, רס”ר עבדאללה עיאדה, הגיש בסוף השבוע לבית המשפט דוח סודי לעיון בית המשפט. “מדובר בתיק חמור, מדובר בהארכת מעצר ראשונה, התלונה התקבלה ב-5.4”, אמר הטוען המשטרתי. “החשוד נחקר בלילה, ישנן פעולות חקירה רבות לבצע והן ברות שיבוש חקירה. בעבר היה סכסוך לאותו חשוד, מה שהוביל ככל הנראה לביצוע המעשה”.

את החשוד ייצג בדיון עו”ד ודים רושל מהסניגוריה הציבורית. עורך הדין תהה האם המתלוננים ראו מי הצית את רכבם והאם יש עדות ישירה שקושרת אותו לחשדות. הטוען השיב בחיוב.

על פי המשטרה, ישנם עדים למקרה, בנוסף ישנה עדות ישירה שקושרת את החשוד למעשה. המשטרה סרבה לחשוף מדוע היה עיכוב במעצרו וכן מה מהות הסכסוך המתואר. כמו כן, סרטוני מצלמת אבטחה נשלחו למעבדת המשטרה לפיענוח.

עו”ד רושל אמר לבית המשפט כי “לכאורה העבירה בוצעה ב-4.4, ועברו למעלה מ-10 ימים עד למעצרו. סרטון האבטחה נשלח באיחור. באותם 10 ימים היה אפשר לפרוט את מצלמות האבטחה שהוצגו לחשוד ולשלוח למעבדה על מנת לבחון אפשרות זיוי האדם שביצע את ההצתה. לטעמי דבר זה לא נעשה….אני מאמין שאין ראיה פורנזית הקושרת את החשוד שאני מייצג למיוחס לו, לגבי העדות – אבקש מבית המשפט לבחון האם יש עדות ישירה של אדם המזהה את החשוד. אבקש לצמצם את ימי המעצר המבוקשים”.

בתום הדיון, שוכנעה השופטת נסרין עדוי-ח’דר כי יש חשש נוכחי לשיבוש הליכים ונשקפת מסוכנות גבוהה מהחשוד שנחשד בביצוע עבירות של הצתת רכב במזיד, איומים, חבלה במזיד ברכב והיזק לרכוש. בהתאם לכך, החליטה השופטת להיעתר לחלק מימי המעצר והאריכה אותם ב-4 ימים ועד ה-19.4 בצהריים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

החל מאוגוסט: שינוי משמעותי בקרב רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים בישראל

יו”ר ועדת הכלכלה דוד ביטן קורא להחרים אופניים וקורקינטים חשמליים שלא יעמדו בתקנות להתקנת לוחית זיהוי. ביטן אמר את הדברים בדיון מעקב שכינס, לקראת הכניסה לתוקף של חובת התקנת לוחית הזיהוי ב-1 באוגוסט; משרד התחבורה: בחודש הבא נגיש לאישור הוועדה את תקנות הקנסות

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן