Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מגדלור ניוז

קמפיין רשת בבנימינה: הצביעו לליאור כלפון באח הגדול כדי למנוע את הדחתו

בימים האחרונים, החל קמפיין ברשתות החברתיות, בעיקר בפייסבוק, על מנת למנוע את הדחתו של תושב בנימינה-גבעת עדה, ליאור כלפון, מהמשך העונה של “האח הגדול”.

הקמפיין הופץ בקבוצות נשים במושבה, אבל לא רק – אלא פרץ והפך להיות וריאלי במושבה. “ליאור כלפון הוא משלנו והוא מועמד להדחה הסופ”ש”, נכתב בפוסט הקורא לגולשים להצביע עבורו. “ההדחה הזו ממש חשובה ויש לו עוד כ”כ הרבה מה להציע.

קראו גם: 

עוד נכתב: “אם כבר הילדים שלנו צופים בתכנית, עדיף שיראו גם את הדרך השקטה והמחברת שלו בתכנית כזו.  אז אתן מוזמנות אם תרצו, לנכנס ללינק (תהליך קצר מאוד) ולהצביע. הכנסו לרשת 13 + הורידו את אפליקציה של רשת 13 + דרך הסטורי של האח הגדול באינסטגרם, והצביעו 10 פעמים בכל אמצעי הצבעה = סה”כ 30… לליאור שלנו ולא לשכוח ללחוץ על “שלח”.

“ניתן להצביע באתר ערוץ 13 גם בלי להוריד את האפליקציה. נדאג להשאיר אותו בבית בטוחים שליאור מודה לכם על התמיכה והאהבה הזאת איזו קהילה מדהימה אנחנו”.

דילוג לתוכן